Spring naar bijdragen

Weer een leuke van Guus,zonder sneeuw....


arie67

Recommended Posts

Zit bij Willem in Rovaniemi. Oudejaar gevierd, helemaal geweldig- Vanavond heel mooi vuurwerk gezien vanaf de brug. Een witte wereld hier, sprookjesachtig mooi. Allemaaal gezellige mensen. In stamkroeg van Willem geweest, helemaal geweldig.

Guus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Velthoven is al sinds jaar en dag huisvervoerder voor vd Voort.

Ze zitten ook naast/tegenover elkaar.

Net zoals ze al sinds jaar en dag rijden voor Noordam/Combiplant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die trekkers zijn van Velthoven. :p

En hoe weet jij dat dan zo zeker??

Velthoven is al sinds jaar en dag huisvervoerder voor vd Voort.

Ze zitten ook naast/tegenover elkaar.

Net zoals ze al sinds jaar en dag rijden voor Noordam/Combiplant.

En die 2 groene combi's dan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zit bij Willem in Rovaniemi. Oudejaar gevierd, helemaal geweldig- Vanavond heel mooi vuurwerk gezien vanaf de brug. Een witte wereld hier, sprookjesachtig mooi. Allemaaal gezellige mensen. In stamkroeg van Willem geweest, helemaal geweldig.

Guus.

Hoi Snuitje,LOL

Alle beste wensen voor 2013, en hou hem tussen de lijntjes.

Ik hoop dat je nog maar veel video's maakt en plaatst.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zit bij Willem in Rovaniemi. Oudejaar gevierd, helemaal geweldig- Vanavond heel mooi vuurwerk gezien vanaf de brug. Een witte wereld hier, sprookjesachtig mooi. Allemaaal gezellige mensen. In stamkroeg van Willem geweest, helemaal geweldig.

Guus.

Klinkt allemaal erg gezellig daar bij jullie,en je auto staat er ook mooi bij zo in de sneeuw.. Alvast een goede en veilige terugreis gewenst...:ok: Gr Arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guus heb ze vinotje op.

Maar Guus is bij mij he. :D

Guus wlde het leven hier wel eens mee maken...... Nou dan is die aan het goede adres he. :cool:

Even met Guus op stap geweest........ :D

Guus zeg altijd, je moet de slingers zelf ophangen. :ja:

En Guus doet vaak het licht uit.

Maar Guus meet Willem..... :rolleyes: Komt niet goed he. ;)

Slingers ophangen, en licht uitdoen, en dan waar ik woon............. :rolleyes:

Gaan we doen Guus. :D

Die slingers hebben we wel opgehangen. Het licht ging ook langzaam uit...... Bij Guus teminste. :D

Het licht ging steeds langzamer branden.... Maar je moet dan echt niet met mij samen slingers gaan ophangen, want dan moet het licht ook uit uit he......

Nou Guus ze licht ging ook uit. :D

Ik ben alcolist, maar heb het onder controlle. :cool:

Guus is ook alcolist, maar heeft duidelijk geen controlle. Niet vanavond. :cool:

Ik hoef het niet te overdrijven, maar Guus heeft zijn beste oud en nieuw ooit beleeft.

Later zal ik er misschien nog wel eens een goed verhaal over schrijven. Maar Guus is even out of order!!!

Morgen heeft die weer van alles aan de hand, en Guus maakte ze eigen wel een beetje zorgen, maar Guus, het is toch altijd goed gekomen? Ja dat komt het altijd. Vertrouw opmij Guus, en alles komt goed. :kiss:

En het gaat goed komen. :ja:

Morgen even kijken of we een mooi filmpje kunnen maken.

De titel weten we al. Een nieuw begin. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
denk dat die ze tomtom gevolg is en zomaar aan kwam waaien LOLLOLLOLgeintje ,,nee sprak kalakuski net voor kerst en hij moet daar losse in de buurt deze week

Duidelijk. dan heb ik het verkeerd gelezen. dacht dat hij in noord noorwegen geladen had en 400 km achter willem zat. vond het al raar als je in noorwegen geladen hebt om via finland naar huis te rijden. zou mijn baas niet goed vinden, die klaagt al als je 2 km meer hebt gereden op een dag dan de routeplanner aangeeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duidelijk. dan heb ik het verkeerd gelezen. dacht dat hij in noord noorwegen geladen had en 400 km achter willem zat. vond het al raar als je in noorwegen geladen hebt om via finland naar huis te rijden. zou mijn baas niet goed vinden, die klaagt al als je 2 km meer hebt gereden op een dag dan de routeplanner aangeeft.

Jos, pak voor de gein eens een kaart van Europa er bij, en kijk eens hoe Noorwegen in elkaar steekt, bedenk dan een keer hoe je daa vandaan naar huis zou kunnen rijden, als je dat datn gedaan heb is het misschien helemaal niet zo vreemd om een stukje Finland mee te pakken.

Ik kan het fout hebben hoor, degene die het wel weet kan tijdelijk zelf even niet reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
U bent voorzitter van de Guus fanclub?

ja je kan bij mij kaarten bestellen voor de fandag.... op nader te noemen datum... Vaantjes en stickers met handtekening zijn te verkrijgen voor een kleine vergoeding bij de fanclub....LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

even alle gekheid op een stokje,vind gewoon de filmpjes en comentaar van Guus geweldig,en daarom plaats ik deze links.. Ik kijk er met veel plezier naar,en gun dat een ander ook.. Ja wil je ze niet kijken geen probleem.. Sla je lekker dit topic over.. En ken Guus alleen via Willem en een andere vriend van Guus... dus veel kijkplezier of anders niet.. Even goede vrienden hoor....:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden