Spring naar bijdragen

Weer een leuke van Guus,zonder sneeuw....


arie67

Recommended Posts

Voor degene die een heel klein beetje opgelet hebben weten ook dat er hele spannende filmpjes zijn. Maar.dat zijn er echt.maar heel weinig denk ik....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is het echte leven van een chauffeur natuurlijk Ron. Er gebeurt bitter weinig spannends, wat een goed ding is natuurlijk.

Het is gewoon relaxed, niks zoals het volgens de herrie aan de stamtafel is.

Ben soms in t kantoor bij Lucas, en sommige lullen constant, bv. over een auto die hun afsneed drie weken terug, ze weten nog steeds waar en wat, dat is ten eerste te verwachten, en om dat soort wetenswaardigheden nou op te slaan in mijn toch al op volle toeren draaiende hersens.. neee.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor degene die een heel klein beetje opgelet hebben weten ook dat er hele spannende filmpjes zijn. Maar.dat zijn er echt.maar heel weinig denk ik....

ja want dan hoor je guus vloeken,glad en naar beneden...:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is het echte leven van een chauffeur natuurlijk Ron. Er gebeurt bitter weinig spannends, wat een goed ding is natuurlijk.

Het is gewoon relaxed, niks zoals het volgens de herrie aan de stamtafel is.

Ben soms in t kantoor bij Lucas, en sommige lullen constant, bv. over een auto die hun afsneed drie weken terug, ze weten nog steeds waar en wat, dat is ten eerste te verwachten, en om dat soort wetenswaardigheden nou op te slaan in mijn toch al op volle toeren draaiende hersens.. neee.:rolleyes:

Denk dat jij wel wat anders aan je hoofd heb Ibo..? Hoe gaat het met Miss.J..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heel goed Arie. Ben tot nu toe op 1 weekend na, kwam zaterdag avond thuis en vertrok zondag middag, of bij haar langs geweest, of opgehaald.

Tussen miss Happy en het forum blijf m'n brein druk genoeg om normaal te blijven.

Maar heb me eerlijk gezegd nooit al te druk gemaakt om de mede weg gebruikers, ze doen en laten maar, je kunt er toch niks aan doen.

Plus, ben zelf ook niet al te perfect natuurlijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Dit was echt een mooi filmpje.Soms zag je de weg nog geen eens.Het is dat die stokken er stonden anders wist je echt niet waar je heen moest.Vooral de tunnel vond ik erg gaaf om te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit was echt een mooi filmpje.Soms zag je de weg nog geen eens.Het is dat die stokken er stonden anders wist je echt niet waar je heen moest.Vooral de tunnel vond ik erg gaaf om te zien.

ja die tunnel, je zou maar claustrofobie hebben word je niet vrolijk;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nu wil ik niet lullig gaan doen maar er zullen maar twee auto's elkaar tegen komen waarvan de chauffeur (op zijn zachts gezegd) geen sterren zijn in achteruit rijden om één zo'n passeerstrook te bereiken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden