[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

tomtom??


gijsbert

Recommended Posts

  • Forumlid

Een TomTom 720 van een jaar oud lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk. dat model word al 4 jaar niet meer gemaakt. of hij moet ergens een exemplaar hebben kunnen vinden die lang in de kast gelegen heeft.Die prijs is veel te duur trouwens. voor dat geld mag je mijn 940 met LIVE en TRUCK op komen halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat kost zo'n geintje bij elkaar als ik vragen mag??

Zowiezo een puik navigatiesysteem speciaal ontwikkeld voor onze beroepsgroep, maar Lifetime kaartupdate abbo en LIVE services, da's ook niet kosteloos denk ik?

Bij mijn GO710 heb ik een heel fijne afstandsbediening. Is dat alleen bij de GO-uitvoering, of zit die hier ook bij?

Inderdaad wat S&S al zegt. dat zal rond de 400 liggen. Voor die kaarten betaal je dan uiteraard niets zolang dat device niet stuk gaat. LIVE kost je het eerste jaar ook niets, daana gaat dat ongeveer tussen de 40 en 50 euro per jaar kosten. helaas Pierre werken de nieuwe modellen niet meer met afstandsbedieningen. Ook bij mij 940 zit een afstandsbediening die ik wel zal gaan missen. Maar in mijn volvo hangt de 7150 pro die ik nu al heb op armlengte afstand met een speciale proclip houder op het dashbord. Dus niet ergens tegen de voorruit zodat je er niet bij kunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

heb zelf jaren met tt 720t geredenin de camion , en vind het nog steeds een prima apparaat,het rekent snel je bestemmingen uit en doet gewoon wat je van navigatie verwacht,heb het toestel nog steed als reserve bewaard en het word hier ook nog in de lux voiture gebruikt.je kunt op de sd kaart ook nog van alles bijzetten oa tt truck etc.de prijs van 250 is best aan de hoge kant.

groetjes uit brabant. Jean

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden