[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Het verhaal van een beginnend chauffeur


dnerix

Vraag

  • Forumlid

Ik wilde de vrijheid nemen om een topicje te openen met betrekking tot het feit dat ik per 01-01 ga beginnen om chauffeur te worden.

Allereerst het goede nieuwtje:

http://www.brabantsdagblad.nl/economie/article2354761.ece

Ik zal het hele relaas hier neer gaan zetten (als het mag en als dit het goede topic is.. :o), maar omdat ik nu nog op mijn werk zit ben ik vast even begonnen met de feestelijke mededeling..

De rest gaat volgen !

Erik 'dnerix' Verbruggen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
post-76-1394779531,4033_thumb.jpg[/Deze wekker is misschien nog irritanter, en dus effectiever, dan de Clocky, de wekker die zichzelf verstopt: de Blowfly. Het is een vliegende wekker, bedacht door een Taiwanese ontwerper. De Blowfly stijgt als het tijd is op en gaat rondjes vliegen boven je bed. Een snooze-knop zit er niet op. Een geduchte concurrent dus voor de Neverlate.ATTACH]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Als gevolg van de berichtjes hierboven en bovendien i.v.m. een herhaling van het 'verslapen' heb ik zojuist te horen gekregen dat het bedrijf mijn contract niet gaat verlengen en zit ik nu dus (even) thuis...

Helemaal terecht uiteraard, aangezien het niet echt betrouwbaar is wat ik heb laten zien en - ondanks dat ik het zelf niet zo gewild heb - respecteer ik uiteraard hun keuze.. wat mij persoonlijk betreft schaam ik de oren van mijn kop af en zou ik het liefste onder de grootste steen weg willen kruipen.

Bij het bedrijf waar ik binnen kwam als 'de nieuwe topchauffeur' heb ik helaas mijn kansen verspeeld.

Betreft mijn opleiding: die heb ik gewonnen, dus mag ik gewoon afmaken.

Ik moet eerst nog een medische keuring ondergaan i.v.m. een verslavingsprobleempje uit het verleden (zie ook elders in dit topic) en daarna kan ik dus gewoon mijn E rijbewijs nog gaan halen.

Ook ADR wil ik sowieso gaan halen en ik ga er dan ook al vanuit, dat ik gewoon bij een ander transportbedrijf aan de gang ga vanaf morgen..

Ik ga maar eens wat telefoontjes plegen..

~Erix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Erik, ik weet niet of je m'n SMS nog gehad heb, maar vind het jammer dat het zo ( enorm onnodig! ) heeft moeten lopen.....

en vooralsnog dank ik Onze Lieve Heer op m'n blote knietjes dat we het er vanmorgen zonder kleerscheuren vanafgebracht hebben, want wat scheelde dat weinig he?!

Jammer dat 't 'm bij ons niet geworden is, maar toch heel veel suxes gewenst in het je droom achterna te gaan!

Groetjes, Jelle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

eric....

ik moet zeggen, dat ik wel een beetje respect voor je heb,

dat je er eerlijk ervoor uitkomt, en ook nog hier komt vertellen.

en dat ik je verder nog veel succes wens, met je verdere carriere:tu:

ik hoop voor je, dat het gaat lukken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Erik, ik weet niet of je m'n SMS nog gehad heb, maar vind het jammer dat het zo ( enorm onnodig! ) heeft moeten lopen.....

en vooralsnog dank ik Onze Lieve Heer op m'n blote knietjes dat we het er vanmorgen zonder kleerscheuren vanafgebracht hebben, want wat scheelde dat weinig he?!

Jammer dat 't 'm bij ons niet geworden is, maar toch heel veel suxes gewenst in het je droom achterna te gaan!

Groetjes, Jelle

Jelle, allereerst hartstikke leuk om hier iets van je te horen !

Ik had je SMSje nog ontvangen, bedankt man !

Wat hadden we een geluk gisteren inderdaad... en bovendien had ik nog het extra geluk bij een goede chauffeur in de auto te zitten ! Zoals ik al gezegd had: klasse gewoon ;-)

Helaas is het inderdaad niet gelukt.. zoals je zegt erg jammer dat het zo gegaan is, vind ik zelf ook ! Ik had het zelf ook graag anders gewild en een goede collega van je geworden, maar helaas..

Op het moment ben ik even terug op mijn oude nest.. ik kreeg gelukkig de kans van mijn oude werkgever om even een paar weekjes te komen; aangezien dit nog niet eens zo verkeerd uitkwam door de drukte aldaar..

Daarna vind ik ongetwijfeld wel weer een baan in het transport, bijkomend voordeel is dat ik nu de mogelijkheid heb om bij een bedrijf te komen wat wat meer internationaal georiënteerd is, wat mijn uiteindelijke wens is.

Nog even iets anders: vanwege het feit dat ik een vraag op de Eigen Verklaring met 'JA' heb ingevuld (m.b.t. alcohol, drugs of medicijnen, zie elders in dit topic) moet ik een extra medische keuring ondergaan.

Hier wordt gekeken of er kans is op terugval, wordt mijn bloed en urine onderzocht en wordt bekeken hoe lang het geleden is.. geen probleem dus.

Dit is inmiddels gepland, zodat hopelijk de rijlessen E spoedig daarna kunnen beginnen..

@ Tiny: dank je wel ! ach; ik respecteer mezelf uiteraard niet door hetgene er allemaal gebeurd is, maar zoals de titel van dit topic al vermeld heeft het wel te maken met het begin van mijn chauffeurscarrière, dus vandaar dat ik het met jullie heb willen delen. Wellicht ook om aan anderen te zeggen: doe het niet zo !

Bedankt voor het lezen allemaal !

~Erix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
jammer ,maar je kijkt iig de goeie kant op,succes...

enne ,word dan nacht chauffeur ,net als ik.

ik rij pas na 1600 uur aan,moet gek gaan dat je je dan ook weer verslaapt..

mvgr wupke:suc6;)

Jup, is inderdaad een mogelijkheid. In mijn geval: 22:30 naar de zaak, laden, ca. 00:00 uur rijden, omstreeks een uur of 10-11 ben je weer thuis en dan ongedwongen lekker slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden