[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gordijntjes en tierelantijntjes


Gast Dutchdriver

Recommended Posts

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
@ fland

Op de snelweg heb je geen verkeer wat van links of rechts komt dan heb je zicht naar voren en aan je spiegels genoeg

Nou...... Nee, als je gaat inhalen moet je toch even over je schouder kijken of er niet de één of andere mafkees al een kwartier in je dooie hoek hangt...

Nee, je moet gewoon rondom goed zicht hebben, dus ook door je zijraampjes... maar dan kan je evengoed je gordijntje wel gezellig neerhangen hoor, bovenaan een beetje meer gordijn dan aan de onderkant...

Zit nu mijn gordijntje te bestuderen en dat kan alleen maar helemaal naar achteren. Zit netjes met twee klittenbandjes bijeen gebonden. Ga ik het gezellig proberen op te hangen dan kan ik mijn gordel niet meer om. En ik ben gewend mijn gordel te dragen, is automatisme...

geen gezellige gordijntjes voor fland dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ehhh hieroo komt het toch regelmatig voor dat er n hert,eland stinkdier en/of beer van link en/of recht komt... ook op de snelweg..enne n eland geeft toch rare vlekken op je wagen.en ja n stinkdier stinkt echt...

eland / fland

what's in a name... ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niets zo triest als een Daf55 distributie bakwagen met een dagcabine met de siergordijntjes half dicht.

Dat snap ik dus echt niet!:confused:

Hahahaha ! Ook zo lekker kansloos, ja !

(...en vergeet dan ook het lint met driehoekige vlaggetjes voor het raam niet, van

landen waar je van je levensdagen nooit zal komen met je DAF 55)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hahahaha ! Ook zo lekker kansloos, ja !

(...en vergeet dan ook het lint met driehoekige vlaggetjes voor het raam niet, van

landen waar je van je levensdagen nooit zal komen met je DAF 55)

Nou, roep dat niet te hard. De Roemenen, Bulgaren, Tsjechen, Slowaken en de rest uit die contreien komen hier ook met een DAF LF55 met slaaphut op het dak:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb er wel een mening over dat zijn vaak van die jongens die zich schamen voor wat ze allmaal uit spoken onder weg en dan kunnen ze zich lekker achter hun gordijnen verstoppen.

Want dat maak je toch nog al eens een keer mee dat ze aan het multiemedia zijn en dan niet in de gaten hebben dat ze nog maar 75 km rijden .

En als je dan er langs zit zitten ze er heel ver achter dat je ze zeker niet aan kan kijken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niets zo triest als een Daf55 distributie bakwagen met een dagcabine met de siergordijntjes half dicht.

Dat snap ik dus echt niet!:confused:

Heel stom hoor :p maar ik zou ook wel gordijntjes willen, niet voor de mooi, maar voor een beetje privacy als ik m'n pauze maak. Vind ik gewoon prettiger :) Maar tis maar een Pony cabine, dus ik ben bang dat ze in de weg zullen hangen. Plus dat iedereen het waarschijnlijk belachelijk zal vinden :(

Ik zal hier nog iets aan toevoegen omdat niet iedereen mijn humor kan begrijpen. Over het eerst punt, ik ben heel zuinig op andermans spullen en vind het uitermate prettig als mijn werkruimte schoon en opgeruimd is. Daarom rijd ik op mijn sokken en haal ik minstens een keer op een dag de stofdoek er doorheen.

Het tweede punt, ik heb vroeger (sorry) auto's gehad met uitlaatkleppen er op. Ook heb ik ze gehad met leren bekleding en noem allemaal maar op, zo veel mogelijk lampjes en weet ik al niet wat.

Je moet wat dat betrefd iedereen in zijn waarde laten, als iemand nou een flippie op zijn auto wil.... laat hem. Ik had een chauffeur in het vlees rijden die helemaal gek was van zwaailampen, wat moet je er mee in het vlees... maar als hij dat nou mooi vind.

Laat iedereen dat lekker voor zichzelf uitmaken, en als hij een keer tegen een paal aanrijd omdat de bordjes met de namen van zijn vrouw en 13 kinderen het zicht iets belemerde zal hij zelf ook wel weten dat er misschien iets te veel voor zijn raam lag.

Het moet eerst fout gaan voordat je tot inzicht komt dat het misschien niet helemaal slim was....

Dat ben ik met je eens, zolang ze maar niet gaan lopen patsen, daar heb ik een hekel aan.

@ fland

Op de snelweg heb je geen verkeer wat van links of rechts komt dan heb je zicht naar voren en aan je spiegels genoeg

Nou wat vind je van al die kamikaze dan? Die met invoegen het voor elkaar krijgen om in de meest rottige hoek te gaan zitten. Om vervolgens in te voegen vlak voor je neus. En door je gordijnen heb je ze dan niet eerder gezien dan vlak voor je neus.

Een lampje meer vind ik met dit truckie altijd wel leuk, deze kwam mij voorbij op de E17 België

Ja fland ook hier rijden ze daar hoef je niet voor naar canada :p

Die vind ik dan op zich wel weer gaaf :D Maar dat is ook omdat je hem met kerst met die gezellige reclame ziet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heel stom hoor :p maar ik zou ook wel gordijntjes willen, niet voor de mooi, maar voor een beetje privacy als ik m'n pauze maak. Vind ik gewoon prettiger :) Maar tis maar een Pony cabine, dus ik ben bang dat ze in de weg zullen hangen. Plus dat iedereen het waarschijnlijk belachelijk zal vinden :(

Nu nog zo'n ding op het dak, ze hebben 'm al in de goede kleur:D

135.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik had een verlicht bord voor het raam met

go-opa-go

waarom ,omdat ik het prachtig vind om opa te zijn .

ook wel commentaar op gehad ,maar zal mij een biet zijn .

bij een scania onder in de vooruit had geen mens er last van .

alleen als er een jonge chauffeur mee weg moest lag die op mijn bed .:D

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden