[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gordijntjes en tierelantijntjes


Gast Dutchdriver

Recommended Posts

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

@ Domino

Nou wat vind je van al die kamikaze dan? Die met invoegen het voor elkaar krijgen om in de meest rottige hoek te gaan zitten. Om vervolgens in te voegen vlak voor je neus. En door je gordijnen heb je ze dan niet eerder gezien dan vlak voor je neus.

Daar heb je spiegels voor en dat staat los van een gordijn

Ik rij zelf ook enkel met een heel klein stukje gordijn in de boven hoek

Als het druk is bijv bij Parijs blijf ik op 1 baan rijden en wijk daar niet van af en hou het goed in de gaten en verder zoeken die zigzag rijders het maar uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tsja, ik vind wat extra lampjes op de auto er toch wel bij horen omdat je de auto dan wat persoonlijker maakt.

Naambordjes voor de voorruit, mijn vriendin vind het ontzettend leuk als ik dat doe, hoef ik niet uit te leggen denk ik.

Interieur met een mooie gordijnenset zou ik ook doen, het is toch je huisje onderweg waarom zou je het niet gezellig in jouw smaak mogen maken? Gordijnen mooi in de plooi een beetje voor de zijruit zou ik wel doen, maar niet op zo'n manier dat je halve ruit bedekt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jaja, Mr. Nicepants, die smoesjes kennen we hier ook......

Vrachtbrieven horen niet voor de raam te liggen, maar worden hier netjes opgeborgen in de bekende 'Sties-mappen'.

Die overigens ook voor de raam hoort te liggen, precies voor het witte stuur.

Opgeruimd staat netjes...;)

Maar dat is toch alleen voorbehouden aan Scania chauffeurs met een sleepas en een cityhopper erachter:confused:. Vond het al zo vaag dat ik afgelopen week een Bolletje wagen met een sties map tegen kwam, die rijden met MAN.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ik een handeltje beginnen in Duhabex mappen:D, die gasten rijden hier toch al rond voor zo'n beetje alle transporteurs

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Het klinkt als een leverancier van voorbehoedsmiddelen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
[ATTACH=CONFIG]50717[/ATTACH]

Zoiets Laura......

En dan leg je die voor je raam en rijd je als een hond met 7 lullen in de rondte.....:D

[ATTACH=CONFIG]50718[/ATTACH]

Oow, nou als ik er tien voor het raam leg, lukt het me nog niet om met 7 lullen rond te rijden :D maar ik denk dat ik dan wel VOOR lul rij ;)

Ik heb niet eens een map. Lever de papieren 's middags altijd weer gewoon in en verder gaat alles mooi via de BC.

maar bedankt voor de uitleg Pierre :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Even een paar berichten weg gehaald, voordat het weer mis gaat.

Zoals "vroeger" een uitsmijter van onze plaatselijke discotheek altijd zei:

Vechten doen jullie maar op straat, en niet hier in de tent.

Ik doe wat ik wil en zeg wat ik wil ik schrijf wat ik wil en mijn mening is mijn mening. Gelukkig bepaal jij niet wat ik wel of niet moet doen. Azijnpisser !

Maar wij (de ADMINS) wel.

Heb je daar moeite mee dan moet je daar je gevolgen ook van te durven dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden