[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Koos van der Bilt, Rotterdam


Recommended Posts

  • Forumlid

Geen vervoerder dit keer, maar hier hebben enkelen van ons wel dat roze papiertje gehaald. Is een heel grote in de omgeving Rotterdam.

www.koosvanderbilt.nl

Op 16 oktober 2012 is door de Rechtbank te Rotterdam het faillissement van Verkeersschool Koos van der Bilt uitgesproken waarbij Mr. R.J.R.M. de Bok als curator is aangesteld. Voorlopig zullen de geplande lessen gewoon doorgang blijven vinden. Aan de huidige dienstverlening van de rijschool verandert tot nader order niets. Voor meer informatie over de geplande lessen etc. kunt u contact met de medewerkers van de rijschool opnemen. Indien er zich nadere ontwikkelingen of bijzonderheden voordoen zult u hierover worden geïnformeerd. Het wordt aangeraden om in elk geval de website van de rijschool in de gaten te houden.

Mr. R.J.R.M. de Bok qq

Curator Verkeersschool Koos van der Bilt B.V.

De Bok Roijers Gasseling Advocaten

Rotterdam

Website: www.brglegal.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar kijk ik wel van op.:confused:

Ik heb hier een adr-cursus gedaan en mijn motor rijbewijs gehaald.

Dit is een oud bedrijf en een bekende verschijning in de regio van groot-rotterdam.

Niets anders dan positieve ervaringen mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ook wel negatieve ervaring mee! een instructeur liet een paar jaar geleden zijn leerling de combi pal voor mijn afgekoppelde aanhanger parkeren om een stuk verderop ff bij een motorzaak te gaan kijken. heb toen maar ff naar hun kantoor gebeld om die vent op te trommelen:D ( wist niet dat hij bij die motorzaak was, dat bleek later pas). heb hem toen verteld dat hij dat niet zo moest leren aan de aanstaande chauffeurs.:D #waardeloze instructeur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden