Spring naar bijdragen

Vriend van het chauffeursforum


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Hallo mede forumgenoten.

NIET SCHRIKKEN.. Het forum is en blijft ten alle tijde gratis.. :D

Wij hebben een reclamevrije lay-out gemaakt (oke, nog 1 kleintje die we nog niet weg hebben kunnen krijgen, maar dat ken men zelf dicht klappen en dichtgeklapt laten).

We hebben ook een extra optie hier aan toegevoegd, namelijk de huidige activiteit. Daar kan men de actieve topics zien met een stuk tekst uit dat topic (zie bijgevoegde plaatjes).

Dat kan men nu ook al door Activity Stream - Chauffeursforum, het forum van en voor de (vrachtwagen) chauffeur ! te tikken in de browser. De nieuwe lay-out heeft er dus een klikfunctie voor.

Ook Komt er een forumdeel waar men mee kan denken over de forum mogelijkheden, een soort van ideeënbus dus ! :D

Wij willen een actieve groep Vrienden van het forum aanmaken en die deze mogelijkheden toebedelen.

Voor 29.95 per jaar kun je meedenken, praten en voorstellen doen naar het beheer, heb je een reclamevrije layout en wat kleine extra functies die we kunnen toevoegen.

Stuur een PB voor de betalingsgegevens of klik op deze paypal link om te betalen.

--== Freddy ==--

post-1-1394787630,2744_thumb.jpg

post-1-1394787630,508_thumb.jpg

post-1-1394787630,7122_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Ik twijfel....

Dan moet je het niet doen.

Het is gewoon een vrijwillig iets. We hopen een groep mensen bij elkaar te krijgen die het forum beter willen zien te krijgen in zijn mogelijkheden.

Het is niet bedoeld om een hogere status te krijgen op het forum. Dat is er gewoonweg niet. Ook is het niet bedoeld om vete's op te lossen of opgelost te krijgen.

Het kan maar zo zijn dat er iemand ook vriend is/wordt waar je een verschrikkelijke hekel aan hebt, maar ook dat zal in elk geval in de forumdenktank niet aan de orde zijn en bekvechterij zal er ook niet getolereerd worden.

Het is de bedoeling indien men een idee heeft om met elkaar erover te brainstormen over hoe we dat het beste kunnen aanpakken en invoeren.

Uiteraard stellen wij daar een reclamevrije skin tegenover en zullen de nieuwe ideeen als eerste voor die groep beschikbaar zijn.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoveel mensen zoveel meningen, ik kan mij wat dat betreft goed inhouden als dat zou moeten. Maar wat houd het in, moet je er veel tijd in steken, zo ben ik veel op het forum zoals de laatste tijd maar het kan ook zo maar zijn dat ik er een tijd niet ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:D.. Tijd insteken ?

Sommigen hebben geen ideeën en willen meedingen naar een tablet, sommigen hebben geen ideeën en willen de reclamevrije skin, sommige hebben geen ideeën en willen het knopje activity.

Het is geheel vrijwillig en geheel naar eigen goeddunken invullen. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D.. Tijd insteken ?

Sommigen hebben geen ideeën en willen meedingen naar een tablet, sommigen hebben geen ideeën en willen de reclamevrije skin, sommige hebben geen ideeën en willen het knopje activity.

Het is geheel vrijwillig en geheel naar eigen goeddunken invullen. :D

--== Freddy ==--

Ik heb ideeën zat......LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK, gratis forum :ok:

Geen reclame :ok:

Een aantal functies die onze !! kompjoeter sowieso niet snapt :zegtniets:

Maar bovenal, een nieuw I-pad dingsel :ok: ( oh, zijn jullie het daar niet mee eens ? euuuuhhhhh :bey: )

Ga het wel zien/lezen/meemaken !!

Heb inmiddels dank zij Aller(lei)heiligen al weekend.

Maak er iets moois van de komende dagen (mompelde hij terwijl hij op wikidinges keek om te ontdekken wat een I-pad eigenlijk is :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

P.S als men via Paypal betaalt zou men dan de gebruikernaam op het forum ook willen vermelden ?

Ik heb daar betalingen op ontvangen en weet in dit geval wel wie het zijn.. :D.. maar ik ken niet ieder lid herkennen aan het emailadres..hehehe..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zit nog te twijfelen en bij twijfel niet doen zegt Freddy ;)

Reden is dat ik vanaf 2006 lid ben en het me de laatste tijd opvalt hoeveel heibel er gemaakt wordt

Tuurlijk de eerste jaren dat ik lid was ging het er ook wel eens wreed aan toe maar dan waren er mensen die gewoon opstapten (heb ik ook over gedacht)

Sommigen kwamen weer en anderen nooooooit weer

Tegenwoordig is het bijna in elke topic bingo en worden er dingen bij gehaald die helemaal niks met dat onderwerp te maken hebben , maar elkaar wel lekker afzeiken en de grond intrappen .

Het is een forum en elkaar "na de bek praten" is niet het doel van zoiets , ieder heeft zijn / haar eigen mening die gezegd mag worden

Maar er zijn leden die gewoon zitten te wachten totdat een ander lid reageert om hem vervolgens vol in de nek te springen :mad:

Daarom neem even ik een afwachtende houding aan want ik ben bang dat vandaag of morgen de bom hier wel barst en de moderators gigantisch moeten ingrijpen .....even zien wat er dan nog overblijft van dat forum waar ik al jaren lang plezier aan (heb) beleef(t) :ok:

Groeten Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik zit nog te twijfelen en bij twijfel niet doen zegt Freddy ;)

Dit is de enige juiste beslissing als men twijfelt. Dan kan men er nooit spijt van krijgen dat men het wel gedaan heeft..

Reden is dat ik vanaf 2006 lid ben en het me de laatste tijd opvalt hoeveel heibel er gemaakt wordt

Tuurlijk de eerste jaren dat ik lid was ging het er ook wel eens wreed aan toe maar dan waren er mensen die gewoon opstapten (heb ik ook over gedacht)

Sommigen kwamen weer en anderen nooooooit weer

Tegenwoordig is het bijna in elke topic bingo en worden er dingen bij gehaald die helemaal niks met dat onderwerp te maken hebben , maar elkaar wel lekker afzeiken en de grond intrappen .

Het is een forum en elkaar "na de bek praten" is niet het doel van zoiets , ieder heeft zijn / haar eigen mening die gezegd mag worden

Maar er zijn leden die gewoon zitten te wachten totdat een ander lid reageert om hem vervolgens vol in de nek te springen :mad:

Daarom neem even ik een afwachtende houding aan want ik ben bang dat vandaag of morgen de bom hier wel barst en de moderators gigantisch moeten ingrijpen .....even zien wat er dan nog overblijft van dat forum waar ik al jaren lang plezier aan (heb) beleef(t) :ok:

Groeten Hendrik

Het is inderdaad goed raak laatste tijd, complete bevolkingsgroepen die worden afgebrand (netjes verwoord) en complete hetze's tegen andersdenkenden. Ook de persoonlijke aanvallen lopen soms de spuigaten uit (Waar ik me helaas zelf kortgeleden nog schuldig aan heb gemaakt) en moet daar ook gewoon maar rigoreus in het bestand gesneden worden..

Wellicht heb je gelijk Hendrik en zullen de admins eens een keer rigoreus ingrijpen in het ledenbestand. Hetzij met accountsverwijderingen, hetzij met tijdelijke banningen, hetzij met kaarten.

De admins weten dat wij ze daarin steunen en weten ook dat wij geen moeite hebben met verwijderingen van leden (hoeveel ze ook posten) zoals in het verleden ook is gebeurt.

Ook het verleden hebben wij als beheer en admins van geleerd. Daarom denk ik dat men ook die problemen die kunnen ontstaan na zo'n actie goed het hoofd kan bieden.

En zijn we bij een vorige actie er slechter op geworden ? Nee, dat denk ik niet. het forum is verhard, maar dat was ook wel gebeurt als we geen actie hadden ondernomen.

Maar misschien (nadruk op misschien) is het wel eens goed om weer met een kleiner clubje de schouders er onder te zetten.. Een groot bos moet je ook in snoeien om jonge scheuten een nieuwe kans te bieden.

Wat dat aangaat heb ik er wel vertrouwen in als de admins besluiten om eens goed en grof te werk te gaan, als het moet sta ik ze daar wel in bij en wordt dan wel weer rood, ik heb daar geen probleem mee om te snijden..:D ..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zover ik weet nog geen waarschuwing gehad al was dat na vanochtend zeker terrecht geweest....

Ik was er gewoon even klaar mee. Hierbij in het openbaar mijn excusses.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chauffeursforum, het forum van en voor de (vrachtwagen) chauffeur ! StatistiekenOnderwerpen29.570Berichten468.502Leden5.588

Is er een opruiming geweest? We zaten toch over de 7000Leden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden