Spring naar bijdragen

Vriend van het chauffeursforum


Nr one

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Maar misschien (nadruk op misschien) is het wel eens goed om weer met een kleiner clubje de schouders er onder te zetten.. Een groot bos moet je ook in snoeien om jonge scheuten een nieuwe kans te bieden.

Zo is dat, weg met dat oud brandhout, wat denken ze wel? (Of niet).....

cory, blij dat ie een mensch is en geen boom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL.

Dan heb jij waarschijnlijk ook een email van mij ontvangen.. :D

Adres was toch : P.A Noordpool ? :D

--== Freddy ==--

Woont Eddy naast de kerstman ??

Mag de sint wel oppassen, voor je het weet komt'ie ook met de boot aan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • Forumlid

...

Forumvriend JAARGANG 2, net de email ontvangen.

P.S als men via Paypal betaalt zou men dan de gebruikernaam op het forum ook willen vermelden ?

Ik heb daar betalingen op ontvangen en weet in dit geval wel wie het zijn.. :D.. maar ik ken niet ieder lid herkennen aan het emailadres..hehehe..

--== Freddy ==--

Oeps daar ben ik dus mooi te laat mee, mijn gebruikersnaam in de betaling mee te geven.

:)

PB gestuurd met het 9XY6846**** die ik van paypall kreeg, misschien heb je daar wat aan.

(I need more coffee)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
...

Forumvriend JAARGANG 2, net de email ontvangen.

Oeps daar ben ik dus mooi te laat mee, mijn gebruikersnaam in de betaling mee te geven.

:)

PB gestuurd met het 9XY6846**** die ik van paypall kreeg, misschien heb je daar wat aan.

(I need more coffee)

Geen probleem Angelique.

Het is gelukt.. ik zal even de veranderingen doorvoeren.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Als het goed is kun je nu weer reclamevrije skin kiezen..

--== Freddy ==--

Yeppp.....

Maar ik heb nog ff zitten denken.......(weet ik, doet pijn),

maar volgens mij kon ik geen tekst plaatsen bij die link van pay-pal....

maw, kon de ontvanger niet vertellen wie ik was....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Als het goed is kun je nu weer reclamevrije skin kiezen..

--== Freddy ==--

Jepppp, doet het weer fijn....

Maar volgens mij kon ik geen tekst plaatsen bij die doorgelinkte betaalpagina van pay-pal....

De gegevens die er stonden, prijs, specificatie (een hoop nr) en zo waren al neergezet door de site. Zoals je met internetbankieren nog een omschrijving bij voegd, die mogelijkheid had ik niet gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jepppp, doet het weer fijn....

Maar volgens mij kon ik geen tekst plaatsen bij die doorgelinkte betaalpagina van pay-pal....

De gegevens die er stonden, prijs, specificatie (een hoop nr) en zo waren al neergezet door de site. Zoals je met internetbankieren nog een omschrijving bij voegd, die mogelijkheid had ik niet gezien.

Volgens mij kon je daar wel eens helemaal gelijk in hebben.. :D..

Het valt inderdaad op dat de paypall betalingen niet voorzien zijn van verdere info.. Daar eens ff over denken hoe dat opgelost te krijgen...

Bedankt voor de melding.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Volgens mij kon je daar wel eens helemaal gelijk in hebben.. :D..

Het valt inderdaad op dat de paypall betalingen niet voorzien zijn van verdere info.. Daar eens ff over denken hoe dat opgelost te krijgen...

Bedankt voor de melding.

--== Freddy ==--

Daarvoor zijn we "vrienden van het CF"..... LOL

Maar mocht het inderdaad wel kunnen bij pay-pal is het in iedergeval geen gebruiksvriendelijke interface.

Misschien dat je wat kan veranderen aan die CF code die meegestuurd wordt. Dat die dus te herleiden valt naar gebruiker....

Weet ik veel, ben maar een buschauffeur....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben nog in dubio of ik lid zal worden, zit de laatste tijd niet zoveel meer hier.

Door al het gezeik en gezeur onder forumleden heb ik steeds minder zin om hier te snuffelen.

voorlopig nog maar eens aankijken, kan er alleen via pay pal gedoneerd worden, (is dit belastingaftrekbaar).

of kan het ook gewoon via de ouderwetse manier door overschrijving per bank.

heb slechte ervaring met pay pal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ben nog in dubio of ik lid zal worden, zit de laatste tijd niet zoveel meer hier.

Door al het gezeik en gezeur onder forumleden heb ik steeds minder zin om hier te snuffelen.

voorlopig nog maar eens aankijken, kan er alleen via pay pal gedoneerd worden, (is dit belastingaftrekbaar).

of kan het ook gewoon via de ouderwetse manier door overschrijving per bank.

heb slechte ervaring met pay pal.

Als men twijfelt vind ik dat je het vooral niet moet doen.

Dit gezeik en gezeur zal vast nog wel doorgaan.. Hoewel de laatste tijd door het kort voor de kop ingrijpen het toch wel iets minder lijkt te worden.

Men weet de rapporteer knop steeds beter en vaker te vinden en met de huidige manier van oplossen lijkt het allemaal in een wat rustiger vaarwater te zijn gekomen.

Maar zoals gezegd.. Als men ook maar een klein beetje twijfelt gewoon niet doen.

En ja.. eventuele bankbetaling kan ook..

€ 29.95

banknummer : 16.22.80.904

tnv : Kingmax

Onder vermelding van : Je gebruikersnaam

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je hoef ook niet alles te lezen Bert. Plus, als betalend lid mag je van drie leden de vingers aan hun enkels lijmen met zo een super lijm.........:ja:

En als jij hier niet post betekent dat de vervelende personen een groter aandeel krijgen op t forum, plus, je fotoos zijn altijd zeer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb nog niet betaald, maar ook geen reclame LOL

Maar wellicht heeft dat zn langste tijd geduurt.. :D.. Er wordt gewerkt aan interne reclameblokken en een adblock detector. :D.. Maar voorlopig mag je er wat mij betreft best van genieten.. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb ook nog niet betaal Wat voor voordeel heeft het

En waar gaat het geld heen Is er controlle op

Of gaat alles naar een ver land op vakantie

En wat zijn onze rechten

ik wacht maar af

Huub

Het voordeel is een reclamevrije skin.

Het geld gaat naar ons.. (het beheer) om de server van te onderhouden, de hosting te betalen, de software up to date te houden en naar een ver land op vakantie te gaan.

Er zijn geen rechten aan verbonden.. je mag niks meer of minder als normaal.

Ik hoop hiermee al je vragen naar tevredenheid te hebben beantwoord.

---== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden