Spring naar bijdragen

Vriend van het chauffeursforum


Nr one

Recommended Posts

Ik heb nog niet betaald, maar ook geen reclame.

En zodra Freddy er wel weer een adblock detector er tussen pleurt ben ik weer vertrokken. Je moet wel keuze houden. Er zijn al meerderde forums waar ik mijn account heb opgezegd en ze :bey: heb gezegd. Ik begrijp best dat men wat inkomsten wil hebben, maar als een forum meer reclame heeft dan wat het eigenlijke onderwerp over gaat ben je mijn inziens verkeerd bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
@Freddy: dus als ik hier geen reclame meer wil zien moet ik dokken?
Nee hoor.

Je mag ook zelf uitzoeken hoe je er af kan komen.. Maar als je een reclamevrije skin wil.. Dan inderdaad in de buidel.

En zodra Freddy er wel weer een adblock detector er tussen pleurt ben ik weer vertrokken. Je moet wel keuze houden. Er zijn al meerderde forums waar ik mijn account heb opgezegd en ze :bey: heb gezegd. Ik begrijp best dat men wat inkomsten wil hebben, maar als een forum meer reclame heeft dan wat het eigenlijke onderwerp over gaat ben je mijn inziens verkeerd bezig.

Dan stuur alvast maar een PB aan een admin. Die adblocker detector zit er op zeer korte termijn toch aan te komen.

Je hebt nl een keuze.. Of een reclamevrije skin voor 29.95 of reclame kijken.. En die keuze zullen we op alle mogelijke manieren door iemands strot duwen (om het maar even kort door de bocht te melden).

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben met alles te vreden

Maar is er ook over na gedacht van chauffeurs die het niet kunnen betalen

Ik wil eerst zien hoe het gaat lopen.In het begin gaat alles goed Maar er komen ook andere tijden

Denk maar is aan oorlog onder elkaar.Zo zijn er zo veel van die kleine dingen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen last van die reklame, dus ik zou ook niet weten waarom ik zou gaan betalen om dat niet meer te zien. Ik heb betere doelen waar ik mijn geld aan uit wil geven.

Een goed doel of zo....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden