[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wat is dat met die bananen ?


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Of er zit coke tussen Transportnieuws - Nieuwe aanhoudingen na recordvangst cocane of de wagen valt op zijn kant.

Transport Ongevallen - Nieuws - Vrachtwagen op A7 gekanteld [+foto&video]

OUDEHASKE - De politie heeft woensdagochtend vroeg op de afrit Oudehaske van de A7 een eenzijdig ongeval onderzocht. Een chauffeur van een vrachtwagen kreeg een melding van een storing in het motormanagement en besloot daarom de A7 te verlaten. Op de afrit verloor de man de controle over zijn combinatie en belandde daardoor in de berm.

De vrachtwagen, geladen met pallets bananen........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toen ik op weg was naar St Nyk lag dat ding er nog niet,

op de terugweg lag er ineens iets in de berm.

Als ik had geweten dat ie vol bananen zat was ik wel even gestopt ...

ik denk dat een aap bananen nog minder lekker vindt.

Wat dat over mij zegt, daar wens ik niet over na te denken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moraal van dit verhaal?

zelfs de bananen willen niet naar friesland!

Toch een paar van die bananen dachten yes alle ellende overwonnen en we hebben het gehaald, eindelijk in Friesland, alleen zaten er een paar rotte tussen die de boel probeerden te verzieken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en je voelt de wagen kantelen.

opeens is het stil de wagen beweegt niet meer, hij staat vast in de berm, en een gejuich stijgt op in de laadruimte, alle bananen schreeuwen het uit, jaaaah het is gelukt.!

Daarna kwam de auto weer in beweging, je gluurt weer naar buiten en ziet een gele vrachtwagen staan! Ha, het bananenbevrijdingsfront denk je dan nog met je bananenverstand. Wat een domper als je er achter komt dat het berger Hof is die je alsnog naar de bananenslachtplaats sleept!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daarna kwam de auto weer in beweging, je gluurt weer naar buiten en ziet een gele vrachtwagen staan! Ha, het bananenbevrijdingsfront denk je dan nog met je bananenverstand. Wat een domper als je er achter komt dat het berger Hof is die je alsnog naar de bananenslachtplaats sleept!

Of de Jumbo :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden