[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gaat toch redelijk rechtdoor daar zou je zeggen.


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

https://twitter.com/eldert_/status/261471919742799874/photo/1/large

Transport Ongevallen - Nieuws - Geschaarde vrachtwagen blokkeert Afsluitdijk [update+foto]

DEN OEVER - Donderdagmiddag rond 16:15 uur is er op de afsluitdijk richting Friesland een ongeval met een vrachtwagen gebeurd. Tussen Den Oever en Breezanddijk schaarde er een lege trekker met oplegger waardoor de A7 richting Zurich werd afgesloten. Verkeer kon alleen via de parkeerplaats van het monument het ongeval nog passeren.

Verkeer heeft lange tijd geduld moeten hebben. De vrachtwagen moest weg getakeld worden. Daarnaast .....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een eigenrijder allemaal nog wat vervelender dan voor een loondienst chauffeur.

Dat zat ik mij net te bedenken.

Het is voor iedere transporteur een financieële klap.

Maar als kleine zelfstandige doet zoiets helemaal pijn.

Los van de materieële schade, loop je ook financieële schade op door misgelopen inkomsten doordat je het voertuig (tijdelijk) niet meer kan gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb dit zien gebeuren................ reed de andere kant op ri N-Holland. Een gigantische klap dacht aan een klapband en zag toen in mijn spiegel dat ie dwars over de weg ging............ Schrok daar toch wel van! Collega achter mij ook. Gelukkig had de ''gulf'' tankwagen voldoende afstand en klapte er dan ook niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden