[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

zonnetje..!!


Fland

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Forumlid

Volle bak zon hier,en 24 graden sta aan het begin van Lake Iriki (dat al even droog staat) maar dichtbij een drinkplaats voor kamelen.

Wel mooi zo langs het keukenraam,de green egg naar buiten,geen idee of kameel smaakt dus houden we het maar bij een rijkelijk gevulde kip.

1BD181E9-BB8A-4894-B7F8-3952509599D9.jpeg

88C264C4-2F22-48E9-91C6-B3C93A985A77.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mooi land en een heerlijke temperatuur nu zeg.

Er werd ons verteld dat het daar afgelopen zomer zo warm is geweest dat er geen koel water meer was. Het water was zelfs te het om je te wassen.

Een warm weertje is heerlijk maar het kan ook te.

 

Mooie foto’s en een prachtig onderkomen hebben jullie om jullie te verplaatsen. Zo’n uit de kluiten gewassen camper is droom voor veel mensen lijkt mij 👌
 

Goede tip om groente in het lekbakje van de kip mee te laten garen. Dat zal goed smaken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei sprinter 516:

 een droom van ieder..... (gok ik maar zo)

Verkeerd gegokt Cor, als t ieders droom zou zijn kwamen die Marokkanen niet massaal naar hier.:D

 

Maar inderdaad: als je daar als toerist komt schijnt het prachtig te zijn, Veel pensionado's ( behalve ik)  gaan er in de winterdagen overwinteren met de caravan of camper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei sprinter 516:

Wat een luxe leven lijdt je daar, een droom van ieder..... (gok ik maar zo)

Jaartje of 29 en dan 6 dagen per week altijd van s,morgens 0500 uur tot 19-1930 uur in de avond gewerkt overigens met veel plezier hoor.

Huis verkocht en appartementen voor de verhuur terug gekocht,klein gastenverblijfje over gehouden achter het huis van onze dochter zodat we nog een vast stekkie hebben in Nederland (chalet).

En ons inderdaad bewust van het feit dat we al een jaartje of zeven een heel mooi leven hebben.En inderdaad we leven onze droom.

  • Like 10
  • Thanks 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei matthieu:

Overigens ben ik zeker wel jaloers, of jaloers, ik zou dit ook wel willen (mijn vrouw niet😆). Maar zeker niet naar díe landen.

 

Ach Matthieu,jaloers moet je niet zijn hoor en neem van mij aan dat mijn vooroordeel van dit volk vast vele malen groter was dan (zelfs) dat van jouw !!!

Alleen heb ik dat gelijk bij moeten stellen toen ik hier jaren geleden voor het eerst kwam,het schorem en kloo...z.kk.n en de cri.i.e.le. zitten bij ons.!,,!!

Als je met de mensen hier praat zeggen ze allemaal volmondig dat zijn Europeanen,en geen Marokkanen laat ze vooral bij jullie,ook hier zijn ze niet gediend van met heuptasjes voorziene hufters in te grote auto,s die bij hun zogenaamde familie eens op bezoek komen.

Ach ook in Duitsland vind je vol verbazing wel eens een goed routiertje/restaurantje toch ? Ik denk dat je het ongeveer zo moet zien.

Gister staan we eigelijk zoals bijna altijd gewoon vrij in de natuur,en komt er uit het niets een Marokkaan met een dienblad vol met thee en mierzoete koekjes aan en mummelt iets van welkom en daarna nog wat Franse woorden erbij ,plaats het dienblad op de tafel en vervolgt zijn weg,en dit gebeurd echt bijna dagelijks !

Kortom ik weet precies wat jij denkt en nogmaals mijn gedachte is nog sterker,maar laat je zeker niet tegenhouden om dit prachtige reisland met heerlijke bevolking eens te bezoeken en dan heb ik het nog niet eens over de prijzen.

 

Diesel 1,30

Stokbrood 0,10 euro cent

Uit eten voor 10,- p/p krijg je niet op en is heerlijk enz enz

 

 

Nogmaals het schorem zit echt bij ons

  • Like 4
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je moet er geweest zijn om er een oordeel over te geven. Ik was ook verrast toen ik daar kwam. Het schorem zit inderdaad hier.

Het land is zo gevarieerd en volop in ontwikkeling. Echt de moeite waard, zeker om met een camper doorheen te toeren. Wij (mijn dochter en ik want mijn man wil ook niet naar zo’n moslimland 🙄) waren dan met een rondreis mee, maar die reisleider raakte niet uitgepraat. Over de historie, de mensen, hun leefgewoonten, de bodemschatten, het klimaat, de green deal waar ze mee proberen de jeugd op het platte land te houden en door vergroening de woestijn tegen te houden… en nog zo veel.
Je moet dan niet in een weekje de Konings steden af vliegen maar ook richting de woestijn gaan waar het leven zoveel anders is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
10 uur geleden zei 1934:

Nogmaals het schorem zit echt bij ons

Mooi, hebben wij er hier geen last van :nee:

Maar ik snap wat je bedoelt. Neem nu als recent voorbeeld het WK. In Nederland, Duitsland, Belgenland, Frankrijk niks anders als rotzooi trappen na iedere wedstrijd. In Marokko werd alleen feest gevierd zoals het hoort en waren (zijn) ze oprecht trots op "hun" team.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inderdaad Ibo, dat klopt. Zie jij Nederlanders die in Amerika wonen na afloop van de gewonnen wedstrijd Nederland - Zweden de stad New York molesteren? Dan Francisco slopen?

Nee Ibo, dit zijn gewoon mongolen die hier wonen en Nederland (cq, de Christelijke cultuur) haten.

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden