[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Van Doore transport, Veghel


Recommended Posts

  • Forumlid

Van Doore Transport

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:[/TD]

[TD=class: data]dtv[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:[/TD]

[TD=class: data]De Amert 508 [/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:[/TD]

[TD=class: data]5462GH Veghel[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:[/TD]

[TD=class: data]16035984[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:[/TD]

[TD=class: data]000016926064[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging[/TD]

[TD=class: tabelrij]Status:[/TD]

[TD=class: alert]Faillissement [/TD]

[TD=class: tabelrij]Kenmerk: [/TD]

Tel.nr. curator: 0412614443

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Na 7 jaar v/d Broek Veghel ivm overname dec 2008 bij Van Doore terecht gekomen en 3 jaar veel jumbo gereden.

Begin 2009 is van Doore snel groter geworden, ivm met de groeie van jumbo.

Heb er 3 jaar gereden en daar altijd netjes en op tijd de centen gebeurd.

Jumbo was niet echt mijn ding, maar ja 2009 crisis en alweer een dag ouder dan switch je niet zo snel.

Eind feb dit jaar opgezegd, 3 dagen uitgewerkt, en meteen daarna bij huidige werkgever begonnen.

2 weken nadat ik er weg was ging de hele boel op het autotransport na over naar Euser.

Faillisement was me nog niet bekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een vergelijking....:(

Tot op zekere hoogte wel. VOS is ook groot geworden door overnames. En dat lees ik hier van Euser ook.

Groot worden is zo moeilijk niet. Groot blijven wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Euser groeit langzaam groter, heeft nu toevalig van 2 bedrijven werk overgenomen voor een opdrachtgever waar ze al voor reden (Jumbo). Werk wat ze van Barendrecht doen is voor Hollander die weer alle vers verzorgd voor de Plus supermarkten. Euser rijdt ook in Hendrik Ido Ambacht voor de Plus (K.W. DC) Verder rijden ze voor Bakker Barendrecht (groenteleverancier AH), Van Oers United, DHL, Technische Unie, ze zitten in de containers, stukgoed en vergeet nog vast wel meer. Wel een bedrijf dat in de regio Rotterdam toch bekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

volgens mij is deze overgenomen door euser

Het Dinant van Iterson deel wat bij Jumbo reed is sinds deze week ook in bezit van Euser.

Na 7 jaar v/d Broek Veghel ivm overname dec 2008 bij Van Doore terecht gekomen en 3 jaar veel jumbo gereden.

Begin 2009 is van Doore snel groter geworden, ivm met de groeie van jumbo.

2 weken nadat ik er weg was ging de hele boel op het autotransport na over naar Euser.

Ik lees hier toch heel wat overnames, en dat is nu allemaal Euser geworden. En het meeste rijd voor de Jumbo.

Zoals ik schreef, groot worden is zo moeilijk niet. Groot blijven wel.

Wat als Jumbo stopt met Euser? :zegtniets:

Even toekomst beeldje schetsen.

Jumbo: Euser, je moet met de prijs zakken, anders ga ik opzoek naar een andere vervoeder.

Euser: (Met ze rug tegen de muur) Mmm, denk denk...... Mmm misschien een paar Oostblokkers op de auto, dan kan ik Jumbo zijn zin geven.

Euser: Ja Meneer Jumbo, ik kan het wel iets goedkoper doen.

Jaartje later.

Jumbo: Euser, je prijs is weer teduur, je moet zakken anders.......

Euser: Goed Meneer Jumbo. (Zet nog wel meer Oostblokkers op de auto's.)

En kijk dan maar naar VOS. Heeft heelveel overnames gedaan. (Ja ander soort werk, en op veel grotere schaal.)

Meer en meer werk. Heel Noord Nederland had die bijna in handen, en de rest.

Meer als 3000 auto's.........

We zijn een paar jaar verder. Er werken niet veel Hollanders meer, en het werk is ook weg uit Noord Nederland.

En VOS, die is geslonken tot ongveer 1000 auto's.

Vandaar dat ik de vergelijking met VOS maakte.

Euser zet ze eigen klem door voornamelijk voor de Jumbo terijden.

Dan doen een Appel en Simon Loos het toch anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoezo zet Euser zich klem, ze rijden voor zoveel bedrijven dat ik dat zo snel niet kan opnoemen hier, ja ze worden groter via de Jumbo, maar dat is zeker niet het enige paard waar ze op wedden.

En zoals al jaren in het winkeltransport, het balletje is rond en vandaag mag de 1 het doen en morgen is een ander aan de beurt totdat ze weer bij jou uitkomen en het spel weer van voren af aan begint.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Personeel en auto,s zijn begin maart overgegaan naar Euser.

Wat zou je zeggen van een lege BV failliet laten verklaren?

Mij ontbreekt de kennis maar er zijn er op het forum die er denk ik wel wat van kunnen zeggen. Ik zou zeggen een lege BV failliet laten gaan heeft geen zin. Sterker een lege BV op de plank is geld waard. Dan zal er toch wel wat ellende in gezeten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een schone en lege BV doet vanaf 2.000 euro tot een duizendje of 5/6 als het een oude BV met een goede historie is. Zoals Goudvis al schrijft, een schone en lege BV laat je niet failliet gaan (dat kan niet eens), hooguit kun je em liquideren oftewel opheffen.

Een paar jaar geleden bood een bedrijf dat in BV's handelt er eentje aan uit 1902. Vroegen ze 11.000 euro voor. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden