[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Rutges


Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

In het stukje bij transport-online staat dat ze recent twee grote klanten hebben binnengehaald.

Er staat niet bij dat om die klanten binnen te halen zo'n klein prijsje is gemaakt dat er geld bij moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
In het stukje bij transport-online staat dat ze recent twee grote klanten hebben binnengehaald.

Er staat niet bij dat om die klanten binnen te halen zo'n klein prijsje is gemaakt dat er geld bij moet.

Inderdaad.

@Debian: wat rekent Rutges voor Schiphol naar Charles de Gaulle? Of, zoals ik hier regelmatig lees: wat rekenen ze daar per kilometer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad.

@Debian: wat rekent Rutges voor Schiphol naar Charles de Gaulle? Of, zoals ik hier regelmatig lees: wat rekenen ze daar per kilometer?

Zomaar een vraag: wat zijn de marges is deze sector?

Zijn die ronduit slecht, of kan je daar nog wel een boterham verdienen?

(Dit zomaar uit interesse, daar ik erg weinig met deze tak van sport te maken heb.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Over "de marges" kun je niet spreken want dat ligt voor ieder bedrijf anders.

Vroeger werd luchtvracht wel aardig betaald maar vandaag de dag ligt het gemiddeld genomen op eenzelfde of net iets hoger niveau als reguliere lading zoals electronica etc. Het is in feite ook "simpel" werk. Van A naar B en soms door naar C. Kind met navi, Nike's en trainingspak kan de was doen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

mensen laten we effe wachten tot er zich eentje eenmalig meld om te vertellen dat er niks aan de hand is .

dat we maar lopen te gissen ,''dus effe wachte '',dan weten we dat het weer een goede baas betreft die problemen heeft .

hij kan er niks aan doen ,maar ziet wel kansen voor een doorstart misschien .

en wij ons maar afvragen waarom die belastingschaal omhoog moet .

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad.

@Debian: wat rekent Rutges voor Schiphol naar Charles de Gaulle? Of, zoals ik hier regelmatig lees: wat rekenen ze daar per kilometer?

Voor UPS en KLM betreft het 'Schipholwerk', het aanleveren en uitslaan en dat gaat niet per km.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is 500km. Ik pakte het wel eens als retourvracht, maar zoals vaak in de luchtvracht was het altij s'avonds laden en aansluitend lossen dus liep je vaak met je uren te harken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, en die hebben het kortgeleden weer afgestoten. Volgens mij heeft van swieten er ook iets mee te maken maar hoe dat precies zit weet ik niet.

Weet niet als dit zo verwijdert word, maar van Swieten heeft er niks mee te maken, het vreemde is wel dat zij een paar weken geleden alle MAN trucks van drie jaar en ouder vervangen hebben voor nieuwe MAN trucks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er stond vorige week nog wel een vacature op hun site.

Zulke grote spelers zetten misschien wel een vacature op hun site, san kunnen ze achteraf zeggen dat er een chauffeurs tekort is omdat ze geen geschikte kanditaten kunnen vinden. Maar hoe zit dat nu met van swieten, dat viel toch ook onder rutges, of zit ik er nu naast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Voor zover ik weet, is van swieten weer opgezet door o.a. het failliet gegane luchtvrachtdeel van schavemaker. Ook schijnt breviter, een oostblokker er tussen te zitten. Dit bedrijf stalt al zijn auto's in maarssen, achter van heezik. Van swieten is in elk geval weinig nederlands, wat zonde is natuurlijk voor zo'n oude naam in de luchtvracht. Rutges ging onder zijn bosman bewind al veel over naar poolse auto's met dito chauffeurs, dus veel nederlanders zullen er wel niet meer over zijn. Wallenborn uit luxemburg heeft rutges overgenomen, en ook bij wallenborn zie je het wagenpark inmiddels veranderen in veel trucks met wallenborn slovakia. Sprak in perpignan onlangs met toeval een rutges planner op vakantie (stond op parking van supermarkt te stoeien met grote dozen en te kleine auto), die stuurt alles aan vanuit tsjechie, woont daar vanwege zijn tsjechische vrouw en komt zo af en toe eens naar amsterdam. Raakte met hem aan de praat omdat wij vroeger veel voor rutges reden, en jan de rijk. Dat luchtvracht is perfect voor die 'slippers'? Met export of sluittijden zoals de klm hanteert moet je echt wel zorgen dat je op tijd bent, anders heb je een groot probleem, dus.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden