[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Rutges


Recommended Posts

Hoe lang heb je dan werk met zo'n ritje?

Kom je gemiddeld weg aan een uur tarief van zo'n 50 -55 euries?

Ik denk dat je in dit werk niet per uur moet gaan rekenen. Daar rijd je te veel voor. Ik heb ook wel eens een trekker voor 42.50 per uur weggezet, maar dan reed hij 20 km op een dag. Dat word een ander verhaal als je er bv 600 rijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Hoe lang heb je dan werk met zo'n ritje?

Kom je gemiddeld weg aan een uur tarief van zo'n 50 -55 euries?

Dat ligt eraan: als jij vandaag de dag van NL naar Parijs rijdt krijg je voor een simpel vrachtje van A naar B 750 tot 850 euro. En voor die 450 euro weer terug dan kom je daar wel mee uit.

Een reguliere lading vanaf omg. Parijs naar NL levert lang geen 450 euro op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voor zover ik weet, is van swieten weer opgezet door o.a. het failliet gegane luchtvrachtdeel van schavemaker. Ook schijnt breviter, een oostblokker er tussen te zitten. Dit bedrijf stalt al zijn auto's in maarssen, achter van heezik. Van swieten is in elk geval weinig nederlands, wat zonde is natuurlijk voor zo'n oude naam in de luchtvracht.

Ik las een tijdje geleden ergens dat die mannen die van Swieten weer opgestart hadden, alleen de naam "van Swieten" gebruikten voor de goede naam. Als ik dan op de site kijk van "van Swieten", zie ik daar de oude wagens van "van Swieten" staan, het lijkt mijn, omdat het bedrijf niet van de oude van Swieten is, die foto's niet op de site geplaatst mogen worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als er geen copyright op rust mag je om het even welke foto op je eigen site plaatsen.

Copyright = Auteursrecht

Er berust op elke foto (tekst/tekening of whatever) copyright. En als fotograaf X toestemming gegeven heeft aan bedrijf A om daar z'n foto's te gebruiken wil dat nog niet zeggen dat bedrijf B wat toevallig de naam van A overgenomen heeft ook het recht heeft om die foto's te plaatsen.

Toestemming geven om iets te plaatsen is nog heel iets anders als het overdragen van copyright.

Voor meer info : http://nl.wikipedia.org/wiki/Auteursrecht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me een tijdje terug iets wijs laten maken waarvan ik niet zeker weet of het waar is. Het zou zijn dat vroeger de bv van swieten niet Failliet is gegaan maar gewoon is stopgezet. De bv is op de plank gelegd en daar nu weer van afgehaald. Dan zou het gewoon de "oude" van swieten zijn.

Maar ik weet dus niet of dit de waarheid is en kan er zo snel ook niet opkomen wie er met dit mooie verhaal op de proppen kwam....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als er geen copyright op rust mag je om het even welke foto op je eigen site plaatsen.[/QUO

Ik vind het dus grote onzin dat jullie luchtvrachtvervoer ,vervoer vinden van A naar B en goed voor chauffeurs met trainingsbroeken en slippers .

Ik zou jullie wel eens 2 maanden hetzelfde werk willen laten doen, ik weet zeker dat meer dan de helft afvalt.

Chauffeurswerk is onregelmatig , maar in de luchtvrachtsector weet je op een gegeven moment nog niet meer wat voor dag het is.

groeten luchtvracht chauffeur uit het zuiden,

PS, zaakje rutges stinkt volgens mij, als KLM nieuwe opdrachtgever is ,is koine (met indiase chauffeurs) eruit gegooit, van te voren de rijk, met andere woorden ,ze gaan ook onder de winstprijs rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ben ik niet op de hoogte omtrent het hele copy-right gebeuren, maar bent u niet bang EJD dat uw pasfoto hier op het forum wel eens misbruikt kon worden door een stel onverlaten met heel foute bedoelingen??

Dan is het portretrecht van toepassing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb me een tijdje terug iets wijs laten maken waarvan ik niet zeker weet of het waar is. Het zou zijn dat vroeger de bv van swieten niet Failliet is gegaan maar gewoon is stopgezet. De bv is op de plank gelegd en daar nu weer van afgehaald. Dan zou het gewoon de "oude" van swieten zijn.

Maar ik weet dus niet of dit de waarheid is en kan er zo snel ook niet opkomen wie er met dit mooie verhaal op de proppen kwam....

Van swieten is van DHL.
Van Swieten luchtvracht is jaren terug naar NedLloyd gegaan [NDLS] nu DHL toch :confused: .

Klopt ,v Swieten was van Nedlloyd.

Toen Nedlloyd zijn wegtransport activiteiten bundelde in Nedlloyd road cargo is v swieten,vanwege de naams bekendheid zelfstandig doorgegaan onder de naam V Swieten.

Toen Neddloyd het wegvervoer afstootte naar DHL zijn veel werkmaatschappijen over gegaan naar DHL,niet alleen v Swieten maar ook v Gent en Loos.

V Swieten was dus een maatschappij die ze"op de plank hadden liggen"

Zoals er nog wel een paar zijn,wie kent ze nog? IT Holland,Rosmalen transport Oss,Holland ExTra Venlo,dit waren oud bedrijven van V gent en loos en door de overname daarvan door Nedlloyd in eigendom verkregen.

En toen DHL grote delen van Nedlloyd overnam kregen ze al deze maatschappijen er "gratis bij":D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zomaar een gokje: als ik uw pasfoto zo eens bekijk, zie ik een .....

......op die foto...

Enne, leuke vrouw heeft u trouwens ook. Aardig mens lijkt mij. Volgens mij best een gezellig stel samen.....

Beste Pierre,

hier op dit mooie forum loopt volk van verschillend allooi rond. En een gedeelte van dat volk ziet met lede ogen de negatieve veranderingen in ons vak aan en denkt wel eens na over omscholen. Welnu beste Pierre, ik denk dat u uw roeping gevonden hebt: u kunt zo als antropoloog aan de slag. De door u gegeven omschrijving van mijn persoon klopt voor bijna 100%. En dat vind ik zeer verbazingwekkend aangezien u die omschrijving gemaakt hebt op basis van mijn staatsieportret zonder mij ooit ontmoet te hebben.

Nu bestrijkt de leer van de antropologie een zeer breed vlak maar ik denk dat u in alle facetten daarvan op uw plaats zult zijn. In mijn geval betrof het de bevolkingsgenetica maar ik denk zo dat u in het bestuderen van zogenaamde "primaten" ook goed uw kennis en kunde kwijt kunt. En daar, Pierre hoeft u niet eens zo ver de deur voor uit.

Als u op de adressen die u dagelijks aandoet eens rondkijkt zult u het met mij eens zijn dat het soms net lijkt alsof de evolutie heeft stil gestaan. Denk de bedrijfskleding van magazijnmedewerker of portier weg en zie daar, ineens staat er iemand die grote gelijkenis met een Neanderthaler vertoond voor uw neus. Betreffend individue communiceert nog steeds middels het uitstoten van klanken als "huuuu, heeee en hoooo" en kijkt daarbij vaak wat dreigend in het rond. Op z'n hoede voor z'n soortgenoten maar vooral voor de hedendaagse mens die hem in z'n bestaan bedreigd. Maar ook op andere plaatsen zoals in de nabijheid van menig Vlaams frietkot of aan zogenaamde stamtafels zal het voor u erg interessant zijn de verschillende stadia van evolutie te bestuderen. Voer genoeg voor een proefschrift gevolgd door een pretigieuze functie aan een gerenomeerde universiteit.

U haalde ook nog even mijn vrouw aan. Inderdaad is dat een, zoals u het omschrijft aardig mens maar er zitten ook wat mindere kanten aan: op geestelijk niveau is het allemaal goed ontwikkeld maar voor wat het lichamelijke betreft is de tijd stil blijven staan. Stil blijven staan bij het jaar 50.000 voor Christus. Lomp, zwaar en een enigzins gedrongen lichaamhouding en loop. Haar goed ontwikkelde hersens hebben er voor gezorgd dat zij een tijd de scepter heeft kunnen zwaaien over een in mijn ogen volstrekt overbodige beweging maar ze was in ieder geval van de straat en ze liet mij met rust. Sinds een aantal maanden echter heeft zij weinig meer omhanden en ik zou u dan ook voor willen stellen dat zij een tijd bij u te gast mag zijn. Als studieobject. Dan snijdt het mes aan twee kanten want ik heb dan weer mijn rust en u hebt dan alle tijd voor eerder genoemd proefschrift.

Mijn beste Pierre, neem het alstublieft in overweging, eeuwige dankbaarheid zal uw deel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden