[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Transport Combinatie West B.V., Bovenkarspel


Recommended Posts

  • Forumlid

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:

[/TD]

[TD=class: data]Transport Combinatie West B.V.

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:

[/TD]

[TD=class: data]Bourgondiëweg 162

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:

[/TD]

[TD=class: data]1611WN Bovenkarspel

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Internetadres:

[/TD]

[TD=class: data]www.tcw.nu

[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:

[/TD]

[TD=class: data]52662322

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:

[/TD]

[TD=class: data]000022579192

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:

[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Status:

[/TD]

[TD=class: alert]Faillissement

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Kenmerk:

[/TD]

Tel.nr. curator: 0226354884

[/TABLE]

Onze levensvisie is volgens de WWW van het bedrijf:

Problemen bestaan niet, wel situaties waar je een passende oplossing voor kunt vinden.

Is al de zoveelste keer voor mijnheer Roos. Hij is hier vrij recent nog een keer voorbij gekomen. Zal het nog wel even opzoeken. Het leven van mijnheer Roos bestaat uit alleen maar problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hij is gehuwd begrijp ik?

Misschien is dat wel zijn probleem dat hij dat niet is.

Mijn vrouw maakt mijn eten klaar, brengt de kinderen naar school, legt ze op bed, zorgt dat ze kleren aan hebben, wast onze kleren, maakt het huis schoon en doet nog veel meer en brengt nog een 1,5 maal modaal binnen :D. Dat slechts voor 1 bos rozen per jaar. Met mijn salaris erbij begrijp je dat die Spekman een feestje viert als hij de familie Goudvis gaat plukken.

Deze man gaat aan de lopende band failliet. Vorige keer, een jaar geleden, met I.T.S.S. ook hier besproken. Kan het topic niet vinden. Zoekfunctie op dit forum is .....

Transportnieuws - I.T.S.S. Transport Nieuw-Vennep failliet: 7 chauffeurs wacht onslag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is zeer dom dat de heer Roos niet eerst zijn oude faillisementen had afgewerkt. Want als je op hun facebook kijkt tcw.nu komt het allemaal door oud zeer. Dit zijn de woorden van hun. Maar hoe is het werkelijk had 2 bakwagen en 2 trekker oplegger bij postnl en 1 trekker bij de Transport Centrale Rotterdam rijden hij maakte ruzie met de Transport Centrale Rotterdam en kon vertreken. daarr stond die trekker dan op de parking eerst in Rotterdam later in Grootebroek al 4 maanden 1 trekker reedt voor Postnl in de vakantie periode gemiddeld 16 uur per dag maar de chauffeurs reden vanaf regio Hoorn op en neer met een auto ook dat moest worden betaald dus ook die trekker stil al 2 maanden maar wel een trailer huren terwijl hij zelf ook 1 had staan ook zonder geld kan nog veel meer over die heer Roos vertelen maar ik zeg lees de facebook van TCW dat zegt genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit staat er op FB.

[h=5]Thiel Franken

[/h][h=5]Voor een ieder die dit nog leest.

TCW is gedwongen te stoppen door de Beladtingdienst omdat wij in hun ogen niet snel genoeg aan onze " verplichtingen" konden voldoen. Door oplichting en diefstal , en nakomend " oud zeer", zijn er zulke gaten geslagen dat wij met alle goede wil van de wereld dit niet binnen de gestelde WETTELIJKE termijnen konden voldoen . Binnen MENSELIJKE normen zou van deze situatie geen probleem gemaakt hoeven te worden. Jammer genoeg is de schade nu vele malen groter dan waar het in de kern om draaide en vinden wij dit erg spijtig . Het Egoistische gedrag van in principe 4 mensen, buiten TCW, heeft nu bij een 10voud aan mensen een rotte smaak achtergelaten.

Onze oprechte excuses dat we probeerden om op fatsoenlijke wijze onze brood te verdienen.

[/h]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

nou ik heb even info nagetrokken en wat denk U alle eigendomen die de Huub Roos op TCW en ITSS Holding op prive naam of aan het verkopen en geld in zijn eigenzakken aan het stoppen want er staan ook grote belastingschulden bij de holding dit alles voor voor dat TCW failliet werd verklaard de HR Thiel Franken is nu weer voor de 2e keer gigantisch genaaid maar wil dit zelf niet zien. Want het jammere is er natuurlijk ook nog bij dat Huub Roos bij een ieder zielig heb lopen doen dat hij nog maar 3 maanden te leven had maar dat was begin januarie van dit jaar. Die man hangt van leugen in elkaar du Thiel Franken hij heeft jou ook bestollen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Huub roos kan het allemaal mooi vertelle

Hij kwam met mooie verhalen

Maar wilde niks aan nemen kwa nieuwe opdrachtgevers

Huub roos had in mij. Tijd dat nieuwe spekkie trekker

1 man moterwage. En 1 huur moterwage. Maar bij de spekkie dealer stond een hele nieuwe moterwage.

Met alles er op en der aan maar hij kreeg hem nooit mee

Dat kwam omdat hij de rekening ken betale.

Huub roos is officieel geen eigenaar want zijn vrouw heeft alle papieren

Van mijn tijd dat itts nog in hoorn zat krijgen nog meer man geld van hem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik vind het vreemd dat mensen die zich niet aan mij hebben voorgesteld uitspraken kunnen doen over zake waar zij niet zijn bij geweest. TCW is met hard werken opgestart. ITSS is failliet gegaan omdat een meneer Balvert en de boekhouder geld wegsluisden en de schade voor TCW hieruit was dat de Curator op zijn gat bleef zitten en niet achter die 182.000 euro aanging en openstaande rekeningen betaalde van boetes etc. .Door oplichting van n meneer uit R'dam (22.500 en n deurwaarder die kaks was) en een geskimde tankpas door chauffeur( 9600,-) en rekeningen door achterstalkig onderhoudt PLUS dure uitzendkrachten omdat mensen hun afsoraken niet nakwamen, heeft het geleid tot het niet kunnen nakomen van belastingverplichtingen.. .Met 2 weken geduld was dit geregeld geweest.. En ik was volop bezig met nieuwe opdrachtgevers, omdat " oude" wel toezeggingen deden maar niet over de brug kwamen OF hun rekening niet betaalden...

nou ik heb even info nagetrokken en wat denk U alle eigendomen die de Huub Roos op TCW en ITSS Holding op prive naam of aan het verkopen en geld in zijn eigenzakken aan het stoppen want er staan ook grote belastingschulden bij de holding dit alles voor voor dat TCW failliet werd verklaard de HR Thiel Franken is nu weer voor de 2e keer gigantisch genaaid maar wil dit zelf niet zien. Want het jammere is er natuurlijk ook nog bij dat Huub Roos bij een ieder zielig heb lopen doen dat hij nog maar 3 maanden te leven had maar dat was begin januarie van dit jaar. Die man hangt van leugen in elkaar du Thiel Franken hij heeft jou ook bestollen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is zeer dom dat de heer Roos niet eerst zijn oude faillisementen had afgewerkt. Want als je op hun facebook kijkt tcw.nu komt het allemaal door oud zeer. Dit zijn de woorden van hun. Maar hoe is het werkelijk had 2 bakwagen en 2 trekker oplegger bij postnl en 1 trekker bij de Transport Centrale Rotterdam rijden hij maakte ruzie met de Transport Centrale Rotterdam en kon vertreken. daarr stond die trekker dan op de parking eerst in Rotterdam later in Grootebroek al 4 maanden 1 trekker reedt voor Postnl in de vakantie periode gemiddeld 16 uur per dag maar de chauffeurs reden vanaf regio Hoorn op en neer met een auto ook dat moest worden betaald dus ook die trekker stil al 2 maanden maar wel een trailer huren terwijl hij zelf ook 1 had staan ook zonder geld kan nog veel meer over die heer Roos vertelen maar ik zeg lees de facebook van TCW dat zegt genoeg.
De chauffeur van Rotterdam heb ik eruitgezet wegens onoirbaar gedrag jegens ons en op andere plaatsen. Tevens liep hij op alles te mekkeren en pleegde geen onderhoudt( olie bijvullen en dergelijke). Weigerde om de sleutels af te geven nadat hij gestopt was . Vandaar dat de wagen in R'dam stond, na een controlebeurt zou deze direkt weer gaan rijden voor TCR met een chauffeur uit Zoetermeer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De chauffeur van Rotterdam heb ik eruitgezet wegens onoirbaar gedrag jegens ons en op andere plaatsen. Tevens liep hij op alles te mekkeren en pleegde geen onderhoudt( olie bijvullen en dergelijke). Weigerde om de sleutels af te geven nadat hij gestopt was . Vandaar dat de wagen in R'dam stond, na een controlebeurt zou deze direkt weer gaan rijden voor TCR met een chauffeur uit Zoetermeer.

In het vervolg eerst je huiswerk doen VOORDAT je gaat BRALLEN dat je weet hoe het zit.., guppekop....

Of ben je 1 van voormalig ITSS die een tankpas ook kwistig liep te gebruiken voor eigen gebruik, waardoor er ook absurde onkodten nota's lagen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jaja, 't is weer eens ouderwets de schuld van een ander. Een zelfreflectieverslag schrijven voor jezelf zou geen kwaad kunnen.:p

ITSS gaat failliet, jij gaat met een nieuwe firma de bende die ITSS heeft gemaakt oplossen. En dan kom je erachter dat er nog ouwe lijken in de kast zitten. Je "eigen" oude firma. Heb je leggen slapen ofzo?

Ook is je gezondheid bagger en ga je toch weer beginnen... Misschien ben je niet zo'n goede ondernemer. Dat is wat ik ervan maak uit de verslagen.

Trouwens, die verslagen zeggen niets over recalcitrante chauffeurs en Balvert die je heeft opgelicht. Ben je dat vergeten te melden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja, 't is weer eens ouderwets de schuld van een ander. Een zelfreflectieverslag schrijven voor jezelf zou geen kwaad kunnen.:p

ITSS gaat failliet, jij gaat met een nieuwe firma de bende die ITSS heeft gemaakt oplossen. En dan kom je erachter dat er nog ouwe lijken in de kast zitten. Je "eigen" oude firma. Heb je leggen slapen ofzo?

Ook is je gezondheid bagger en ga je toch weer beginnen... Misschien ben je niet zo'n goede ondernemer. Dat is wat ik ervan maak uit de verslagen.

Trouwens, die verslagen zeggen niets over recalcitrante chauffeurs en Balvert die je heeft opgelicht. Ben je dat vergeten te melden?

Alles is gemeld.... Naar waarheid en geweten, dit is ook de wijze waarop ik met mensen omga.. In wat voor soort relatie dan ook...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een chauffeur die de boel besodemiererd. Dat gaat er bij mij niet in. Die hebben altijd het beste voor met hun werkgever en alles, maar dan ook alles wat ze doen is natuurlijk in het belang van het collectief.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een directeur en een bedrijfsleider.......... Hoe doen ze dat met de geringe omvang van hun bedrijf? Ik vind het al knap dat ze het bedrijf tot nu toe overeind hebben kunnen houden. Oud zeer uit het verleden? Het bedrijf bestaat sinds 2011! Een accountant die niets wil melden, een bedrijfsleider die zegt dat hij hard heeft gewerkt, een ondernemer die zegt dat hij terminaal ziek is........

Het bedrijf was kansloos. Hoe erg dat ook klinkt, maar volstrekt kansloos!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles is gemeld.... Naar waarheid en geweten, dit is ook de wijze waarop ik met mensen omga.. In wat voor soort relatie dan ook...

Het is gewoon moeilijk om in de spiegel te kijken en te zeggen, ik kan het niet, ik heb de capiciteit niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden