[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Transport Combinatie West B.V., Bovenkarspel


Recommended Posts

  • Forumlid

Het lijkt zo'n mooie droom om een eigen bedrijf op te zetten.

Maar om hem staande te houden als eenmaal de belasting langs komt is een kunst.

De meeste grote transporteurs zijn opgegroeit met de transportwereld en de handel er omheen, ik denk dat dat het verschil maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Reactie op Thiel franken, waarom zou ik mijn moeten voorstellen. Als Huub Roos alles bij de belastingdienst zelf regelde zonder dat zijn boekhouder er van af wist en jij wel vind ik dit zeer slecht geregeld.Want ja je bedrijf bestaat jaar en je heb meer dan €41000,-( kan je vinden in 1e verslag van de curator ) belasting schuld weet ik niet wat hij heeft gedaan. Heb jij zelf de boekhouding goed doorgenomen of alleen van Huub Roos gehoord hoe het er voor stond??? Zoals jij ook zei over dat bedrijf uit Rotterdam waar een deurwaarder achter heen zit of zat heeft die zijn werk dan ook niet goed gedaan????? Maar ja kunnen blijven gissen hoe het zat bij TCW maar er weet er maar een de echte waarheid dat is weer Huub Roos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden