[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

butter dronten


gijsbert

Recommended Posts

  • Reacties 120
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb niets persoonlijk tegen oostblokchauffeurs , die jongens willen graag een goede boterham verdienen voor hun gezin , hetzelfde wat ik wil voor mijn gezin , ik heb problemen met de werkgevers die moeten aangepakt worden !! Heel simpel als over zo'n jaar of 5 het hier slecht gaat ga ik rijden in 1 van de landen die nu met ons belastings geld overeind worden gehouden

Flantana zoekt chauffeurs.

Noors salaris.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En waarom zal een Litouws bedrijf een Noors salaris betalen?

En waarom dan geen Noren aannemen?

Vragen, vragen...:p

Ik verwacht dat je op deze normale vraag een normaal antwoord krijgt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En waarom zal een Litouws bedrijf een Noors salaris betalen?

En waarom dan geen Noren aannemen?

Ik denk omdat Noren een beetje te vergelijken zijn met veel Nederlanders.

Verwend tot in de afgrond (qua levenstandaard en eisen die ze stellen) en dat er maar heel weinig Noren te porren zijn voor internationaal chauffeurs-werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je vd info , maar ik wil het nog ff afwachten hoe het gaat uitpakken in NL voordat ik mijn koffers ga pakken

Dat schreef je niet.

Ps, die Oostblokker die in NL werkt, woont niet in NL he. :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Laten we eerlijk zijn het is toch beangstigend wat er in het transport aan de gang is !! Ik

werk ruim 5 jaar vd zelfde baas en heb vast contract en krijg m'n geld netjes op tijd , maar als het zo doorgaat zal mijn baas ook een keer gaan inkrimpen of er mee stoppen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor het compliment Karel!

Was jij toevallig bij het TLN congres in de Efteling dit weekend.

Daar werden dezelfde sprookjes opgehangen zoals jij nu formuleert!:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En waarom zal een Litouws bedrijf een Noors salaris betalen?

En waarom dan geen Noren aannemen?

Vragen, vragen...:p

Omdat je bij de Noorse afdeling gaat werken. Op papier dus een Noorsbedrijf.

Noren zullen ze ook aannemen, als die zouden......

Van Vlatana weet ik het niet, maar van Girteka wel.(Is bijna hetzelfde) Want die zoekt ze ook. En ze betalen heel wat meer als jou E6.

3Weken werken, week naar huis.

Maar je moet even wennen aan het idee dat je alleen maar Oostblokse collega's heb he. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van de site van Vlantana.

Kijk en huiver.

1992 - Company commenced its transport activities in 1992.

1996 - after reorganisation on the private capital base there was established a joint-stock company "Vlantana" Fifteen trucks were on the run while 20 people were employed in the company.

2007 - Activities were started in Norway. High value cargoes in Europe.

2009 - In 2009, the fleet was renewed with 20 brand new trailers with hooks specialized for hanging meat transportation.

2010 - Intermodal transportation was started. The fleet of vehicles consisted of 350 trucks and 420 semi-trailers. 420 employees were working at the company. MARS award – “The Carrier of the Year 2010 in Europeâ€. A commencement of a new logistics centre nearby Klaipeda.

2011 - Grand opening of new premises. The fleet of vehicles consisted of 500 trucks and 550 semi-trailers. 600 people were working at the company. Award – Road Carrier of the Year in Lithuania. MARS award – “The Carrier of the Year 2011 in Europeâ€

2012 - The range of services was expanded. The fleet of vehicles consist of 550 trucks and 650 semi-trailers. 700 employees are working at the company. MARS award – “The Carrier of the Year 2012 in Europeâ€

Dat is in 20jaar tijd. :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Omdat je bij de Noorse afdeling gaat werken. Op papier dus een Noorsbedrijf.

Noren zullen ze ook aannemen, als die zouden......

Van Vlatana weet ik het niet, maar van Girteka wel.(Is bijna hetzelfde) Want die zoekt ze ook. En ze betalen heel wat meer als jou E6.

3Weken werken, week naar huis.

Maar je moet even wennen aan het idee dat je alleen maar Oostblokse collega's heb he. :p

Die E6 heb ik al een paar jaar al niet meer , die mooie tijd is voorbij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat je bij de Noorse afdeling gaat werken. Op papier dus een Noorsbedrijf.

Noren zullen ze ook aannemen, als die zouden......

Van Vlatana weet ik het niet, maar van Girteka wel.(Is bijna hetzelfde) Want die zoekt ze ook. En ze betalen heel wat meer als jou E6.

3Weken werken, week naar huis.

Maar je moet even wennen aan het idee dat je alleen maar Oostblokse collega's heb he. :p

En waarom ga jij er dan niet werken?

Is het Finse loon ineens beter als het Noorse?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het is geen compliment, en zo is het ook niet bedoeld. Dat snapt u ook best.

Het is de weerslag van de luxe-positie waarin we ons jarenlang gewaand hebben. En van waaruit velen onder ons maar moeilijk willen ontwaken.

Je hebt wel deels gelijk , we zijn met de tijd wel verwend en daar aan gewend geraakt en dan is het moeilijk om een stapje terug te doen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En waarom ga jij er dan niet werken?

Is het Finse loon ineens beter als het Noorse?

Omdat ik niet voor me geld hoef tewerken.

En nee, mijn salaris is niet zoveel minder als een Noorssalaris. Jou E6 ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1992 - Company commenced its transport activities in 1992.

1996 - after reorganisation on the private capital base there was established a joint-stock company "Vlantana" Fifteen trucks were on the run while 20 people were employed in the company.

2007 - Activities were started in Norway. High value cargoes in Europe.

2009 - In 2009, the fleet was renewed with 20 brand new trailers with hooks specialized for hanging meat transportation.

2010 - Intermodal transportation was started. The fleet of vehicles consisted of 350 trucks and 420 semi-trailers. 420 employees were working at the company. MARS award – “The Carrier of the Year 2010 in Europe”. A commencement of a new logistics centre nearby Klaipeda.

2011 - Grand opening of new premises. The fleet of vehicles consisted of 500 trucks and 550 semi-trailers. 600 people were working at the company. Award – Road Carrier of the Year in Lithuania. MARS award – “The Carrier of the Year 2011 in Europe”

2012 - The range of services was expanded. The fleet of vehicles consist of 550 trucks and 650 semi-trailers. 700 employees are working at the company. MARS award – “The Carrier of the Year 2012 in Europe”

Van de site van Vlantana.

Kijk en huiver.

Dat is in 20jaar tijd. :eek:

Eigenlijk in 5 jaar tijd. Tot 2007 ging het niet zo hard...

Hoezo crisis..??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden