Spring naar bijdragen

Moelander forumdeel


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Omdat het de laatste tijd schering en inslag is om nagenoeg elk topic te laten verzanden in een discussie omtrent de midden en oost europese chauffeur zijn we tot de conclusie gekomen dat hier anders mee wordt omgegaan.

Er is een forumdeel genaamd : moelander forumdeel .

Hierin worden berichten waar de moelander erbij wordt gehaald en eigenlijk niks met het topic te maken hebben neergezet (bijvoorbeeld in het wolter koops brand topic.. Daar werd bij 3e of 4e bericht al een moelander erbij gehaald.. Dat soort berichten gaat dus linea recta naar die afdeling en men kan daar verder gaan op dat soort beschuldigingen.

Waarom niet verwijderen ? Omdat later altijd nog kan blijken dat de opmerking wel terecht was om maar iets te noemen.

Leden die een probleem hebben met berichten over de moelander (al dan niet terecht) kunnen dat forumdeel dus gewoon negeren.

Ziet men berichten ergens staan in een bericht waar weer de polen, bulgaren of wie dan ook de schuld krijgen o.i.d kan men de rapporteerknop gebruiken. Een admin kijkt er ALTIJD naar en zal aan de hand daarvan beslissen om het te verplaatsen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je moet doen wat je niet laten kan, Freddy.

In mijn optiek is het onnodig veel werk. Ik lees wat ik wil lezen en reageer waar ik wil reageren. Velen winden zich gewoon veel te veel op over niks...

Dat zeg ik nu en dat heb ik zes jaar terug ook al gezegd. Mensen maken het zichzelf veel te moeilijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Goeie zaak Freddy !:ok:

Ik heb alleen zo'n vermoeden dat wanneer reacties -waarin Oostblokkers betrokken- zijn verplaatst worden, een topic min of meer uit zijn verband word gerukt en niet leesbaar meer is.

Het inhoudsloze gegriep en vuilspuiterij over Oostblokkers mag voor mijn part direct de vuilnisbak in, dat hoeft niet eens verplaatst te worden.

Triest dat het op deze manier moet, het is niet anders helaas...

dat vermoeden heb ik dus ook .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Om eerlijk te zijn vind ik de naam voor het forumdeel wat politiek incorrect. Waarom niet: "Problematiek transportsector door concurrentie uit lage-lonen landen" oid?

Of kortweg "Concurrentie uit lage-lonen landen" mogelijk als subforum van "Transport en de praktijk"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om eerlijk te zijn vind ik de naam voor het forumdeel wat politiek incorrect. Waarom niet: "Problematiek transportsector door concurrentie uit lage-lonen landen" oid?

Of kortweg "Concurrentie uit lage-lonen landen" mogelijk als subforum van "Transport en de praktijk"?

Of gewoon het grote oostblokker topic weer openen!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dan Freddy, daar zullen een stuk of wat leden blij mee zijn. Die lezen dan gelukkig niks meer over een niet-bestaand probleem.

En als Freddy dan ook nog even een apart topic opent voor dit soort simpele opmerkingen zijn er nog meer mensen gelukkig.

Hoe lang heb je op deze opmerking moeten broeden Matthieu....:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het lief aan Freddy vraagt kun je misschien wel een eigen hoekje krijgen op het forum. Ga je daar lekker uit de hoogte zitten doen.

Herman ik krijg een beetje het idee dat jij een probleem met mij heb. Zeg dat gewoon eerlijk en draai er niet zo omheen. Dit bedoelde ik dus met die achterbakse prikjes....

Ron wat ben jij een enorme eikel, is dat nou zo moeilijk.

Herman, ik vind jou overigens geen eikel of zo, hooguit een beetje simpel maar misschien ben je onder het genot van een wijntje wel een hele aardig vent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En als Freddy dan ook nog even een apart topic opent voor dit soort simpele opmerkingen zijn er nog meer mensen gelukkig.

Hoe lang heb je op deze opmerking moeten broeden Matthieu....:ok:

Die schoot me zomaar te binnen Ron. Zo simpel vind ik 'm trouwens niet hoor, maar laten we nou geen drukte maken over iets wat niet bestaat. Als je er niet over leest bestaat 't niet, toch? Ergo: we praten er niet meer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herman, ik begrijp dus dat je die opmerking aan mij gericht dus eigenlijk niet meende. Sorry dat ik hem dan al gebruikt had. Ik heb hem nog geprobeerd weg te halen maar ik was te laat.

Dus voor degene die het verkeerd interpreteren Herman bedoeld het niet zo..:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moet ik overdag wat vaker een wijntje gaan drinken, maar wordt je daar verstandig van.?

Ik drink Vega libre bij de Deen vandaan, kost 7.99 per 3 liter. Als jullie geen Deen in de buurt hebben wil ik het wel naar je opsturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo dan Freddy, daar zullen een stuk of wat leden blij mee zijn. Die lezen dan gelukkig niks meer over een niet-bestaand probleem.

Je bedoelt te zeggen dat (ik neem even het voorbeeld uit de brand bij koops) iemand blaat "Waarschijnlijk door de kookkunsten van een pool" in de 3e of 4e posting dat dat een bestaand probleem is ? ..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op het moment dat je hier een apart topic over opent dan bevestig je indirect dat er iets aan de hand is. Ik heb mezelf coulant opgesteld de afgelopen jaren maar ik ben er volledig klaar mee. Jaren lang heb ik tegen mezelf gezegd dat deze mensen hier naartoe komen om hun kansen te grijpen en een salaris te verdienen wat ze in hun eigen land nooit kunnen realiseren. Maar...aankomen rijden op een P plaats en en public op een parkeerplaats gaan zitten poepen heeft niets met kansen grijpen te maken maar met a-sociaal gedrag. Voorkruipen, de zaak weghalen, bij het inhalen na tien meter heel het hok naar rechts kletteren, absurd alcoholgebruik, minachtend gedrag, geen manieren en fatsoen in de interactie naar collega weggebruikers en ga zo maar door...heeft niets te maken met je afkomst maar met f a t s o e n.

Het is een keuze om je zo op te stellen, niets meer en niets minder. Ik heb daar een gruwelijke afkeer tegen en dat mag ik hebben in een zogenaamde democratische samenleving. Diezelfde democratische samenleving die bepaalde gebieden in dit gedeelte van de wereld bepaalde bevolkingsgroepen meer kansen en mogelijkheden geeft als anderen. Als klap op de vuurpijl zou ik daar ook nog eens niets over mogen vinden laat staan uitspreken...jaja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar zulke postings kun je toch beter verwijderen Freddy? Als dit in een ander topic komt te staan heeft nog steeds niemand iets aan die post.

Als niemand er op reageert is er ook niks aan de hand...

Ga je postings verwijderen begint iedereen weer te blèren over censuur en zo. Als grote smurf of als moderator doe je het toch zelden goed...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op het moment dat je hier een apart topic over opent dan bevestig je indirect dat er iets aan de hand is. Ik heb mezelf coulant opgesteld de afgelopen jaren maar ik ben er volledig klaar mee. Jaren lang heb ik tegen mezelf gezegd dat deze mensen hier naartoe komen om hun kansen te grijpen en een salaris te verdienen wat ze in hun eigen land nooit kunnen realiseren. Maar...aankomen rijden op een P plaats en en public op een parkeerplaats gaan zitten poepen heeft niets met kansen grijpen te maken maar met a-sociaal gedrag. Voorkruipen, de zaak weghalen, bij het inhalen na tien meter heel het hok naar rechts kletteren, absurd alcoholgebruik, minachtend gedrag, geen manieren en fatsoen in de interactie naar collega weggebruikers en ga zo maar door...heeft niets te maken met je afkomst maar met f a t s o e n.

Het is een keuze om je zo op te stellen, niets meer en niets minder. Ik heb daar een gruwelijke afkeer tegen en dat mag ik hebben in een zogenaamde democratische samenleving. Diezelfde democratische samenleving die bepaalde gebieden in dit gedeelte van de wereld bepaalde bevolkingsgroepen meer kansen en mogelijkheden geeft als anderen. Als klap op de vuurpijl zou ik daar ook nog eens niets over mogen vinden laat staan uitspreken...jaja...

Als dat relevant is voor het onderwerp zoals gestart dan zal die posting echt niet verwijderd worden..

Maar als er een ongeluk is gebeurd door een klapband van een auto en jij weet het te versieren om de schuld te geven aan een moelander omdat ie toevallig zat te schijten langs dezelfde weg waar jij gereden hebt vind ik dat niet in het onderwerp thuishoren en zal het dus verplaatst worden.. Dan mag jij wel vinden dat het jouw democratisch recht is en je recht op meningsuiting. Maar als forumbeheer hebben we heeeeeeeeeel lang geleden al besloten geen boodschap te hebben aan vrijheid van meningsuiting en vinden dat respect naar anderen toe zwaarder weegt als de vrijheid van meningsuiting.

Maar zulke postings kun je toch beter verwijderen Freddy? Als dit in een ander topic komt te staan heeft nog steeds niemand iets aan die post.
Mocht het toch relevant gaan worden om wat voor vreemde reden dan ook, dan kunnen we het zo weer terug zetten.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je bedoelt: Je bent zo nieuwsgierig dat je het niet kan laten om toch in dat deel te gaan lezen ?

--== Freddy ==-

Nee !!! Nu als ik op nieuwe berichten klik krijg ik alle nieuwe berichten.

Als ik dit op MBF doe, krijg ik alleen de berichten van de forumdelen die ik intressant vind. Zo heb ik daar alles wat te maken heeft met vliegtuigen, helicopters en boten uitgeschakeld en krijg ik alleen berichten van auto's te zien.

Dat kan hier niet bepaalde forumdelen uitzetten, tenminste niet wat ik kon vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden