[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A.C.G. Gordijn, Rijswijk


Recommended Posts

  • Forumlid

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:[/TD]

[TD=class: data]A.C.G. Gordijn-Transporten B.V.[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:[/TD]

[TD=class: data]Zuiderweg 100 [/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:[/TD]

[TD=class: data]2289BR Rijswijk[/TD]

[TD=class: tabelrij]Internetadres:[/TD]

[TD=class: data]www.gordijn.nl[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:[/TD]

[TD=class: data]27083429[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:[/TD]

[TD=class: data]000019582048[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging[/TD]

[TD=class: tabelrij]Status:[/TD]

[TD=class: alert]Faillissement [/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Rhenus koopt Gordijn Logistiek van Mostert Transport

08 oktober 2012

Mostert Transport uit Leiderdorp heeft zijn dochteronderneming Gordijn Logistiek, gespecialiseerd in technisch transport, verkocht aan Rhenus Midi Data.

Een overnamesom is door de twee partijen niet genoemd.

Volgens Mostert Transport passen de werkzaamheden van Gordijn, dat in mei van 2011 werd overgenomen, niet langer bij de kernactiviteiten van de groep.

Rhenus Midi Data schakelde Gordijn in Rijswijk als subcontractor al in bij de levering en plaatsing van onder meer geldautomaten, healthcare-apparatuur en grafische apparaten. ‘Het is dan ook een prima aanvulling op onze infrastructuur’, zegt Rhenus Midi Data Benelux.

‘Geografisch gezien is Rijswijk eveneens een belangrijke aanvulling op het netwerk van Rhenus Midi Data Benelux', schrijft het bedrijf. Rhenus Mide data beschikt in de Benelux al over vestigingen in Waardenburg, Geldrop en het Belgische Mechelen.

Het bedrijf verzorgt de levering, plaatsing, installatie, instructie en retourlogistiek voor hoogwaardige elektronische apparatuur. Deze technische distributie is een nichemarkt, waarin het bedrijf zegt marktleider te zijn in Europa.

Gordijn Logistiek komt voort uit het bedrijf A.C.G. Gordijn-Transporten, dat medio vorig jaar failliet werd verklaard. Destijds waren de activiteiten onder de handelsnaam Gordijn Logistiek inclusief vijftig medewerkers, directeur Danny van der Meer en de activa al overgenomen door Mostert Transport.

Bron;Nieuwsblad Transport > Home

Het is dus al niet meer van Mosterd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Rhenus heeft 8 chauffeurs en 6 wagens (4 bakwagens een trekker met city en 1 busje) overgenomen van Mostert.

Deze doen nu speciaaltransport, zoals computerapp. en verschillende soorten machine,s plaatsen.

Mostert heeft de andere activiteiten zoals distributie met als grote klant "Gran Food" met de overgebleven chauffeurs van Gordijn voortgezet.

Ik heb 20 jaar bij Gordijn mogen werken, was zeker een mooi bedrijf met alle soorten van transport.

Maar helaas in enkele jaren nadat Leo Gordijn was vertrokken is dit bedrijf in enkele jaren verdwenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

heb pas mijn laatste jaren bij Gordijn buitenland gereden ong. vanaf 2002.

Ze hadden laatste tijd niet meer zoveel buitenland.

ik heb 2 jaar in de maanden mrt apr mei planten gereden op Duitsland voor Selman uit Huisen en we hadden nog wel wat werk voor de Fugro naar Noorwegen of Spanje meestal.

En af en toe voor Siemens ook meestal Duitsland.

Voor de rest veel distributie naar Belgie gereden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Rhenus heeft 8 chauffeurs en 6 wagens (4 bakwagens een trekker met city en 1 busje) overgenomen van Mostert.

Deze doen nu speciaaltransport, zoals computerapp. en verschillende soorten machine,s plaatsen.

Mostert heeft de andere activiteiten zoals distributie met als grote klant "Gran Food" met de overgebleven chauffeurs van Gordijn voortgezet.

Ik heb 20 jaar bij Gordijn mogen werken, was zeker een mooi bedrijf met alle soorten van transport.

Maar helaas in enkele jaren nadat Leo Gordijn was vertrokken is dit bedrijf in enkele jaren verdwenen.

Sorry, was nog 1 trekker met 13.60 trailer vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zal je dat niet weten.

Miajadas ging ergens rond 2000 dicht. Is toen naar Italie gegaan.

Ik heb bij Transterra gereden. Voor Gordijn en Piet van Dorp deden we veel van die 'rare' ritten.

Via Gordijn hebben we de directeur/eigenaar van Lucky Leader verhuist naar Zuid Spanje. Mooi reisje. :ja:biertje

Die ketjup was echt veel werk. 200 of 300vrachten per jaar. Allemaal naar Rijswijk. Die ketjup moet jij wel hebben zien staan.

Nu ik er aan denkt..... Mooie tijd, we reden het licht uit onze ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben er 1987 gaan rijden, deed er de eerste 15 jaar routewerk door nederland kwam toch elke dag in de loods maar ketjup is me nooit opgevallen,

misschien loste jullie dat spul op andere locaties want we hadden verschillende opslagloodsen.

Van Transterra gingen wij op een gegeven moment de loods in bleiswijk gebruiken als opslag voor de COA (centraal orgaan assielzoekerscentrum).

Ik heb volgens mij wel wat ritjes naar duitsland gedaan voor Transterra met Norfolk trailers, ik moest tenminste als ik leeg was Transterra bellen voor terug te laden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat loodsje van Transterra is betaald door Gordijn.

Stolk en Gordijn waren 2 handen op 1 buik.

En misschien nog wel.

Ik denk dat die 2 handen op een buik een privezaakje was van Leo Gordijn want die heeft zich op een gegeven moment uit de zaak laten kopen en was voor zichzelf begonnen.

De goede man is helaas in ong. 2005 overleden.

Daarvoor was de zoon van Thea Gordijn al directeur bij de fima Gordijn geworden tot, nu ja het failliesament.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mostert heeft de andere activiteiten zoals distributie met als grote klant "Gran Food" met de overgebleven chauffeurs van Gordijn voortgezet.

Is dat werk niet mee overgegaan naar Rhenus?

Ik kwam(en kom) daar wel eens,was altijd feest vroeger;de chef van de loods nam,als ontbijt, altijd vier citroenen en spoelde die door met een liter azijn........en dan kwam ik daar s'morgens aan.:D:D:banaan::banaan:,,,gezellig hoor.:nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Is dat werk niet mee overgegaan naar Rhenus?

Ik kwam(en kom) daar wel eens,was altijd feest vroeger;de chef van de loods nam,als ontbijt, altijd vier citroenen en spoelde die door met een liter azijn........en dan kwam ik daar s'morgens aan.:D:D:banaan::banaan:,,,gezellig hoor.:nee:

Het werk wat naar Rhenus is gegaan was niet van Gordijn of Mostert, zoals ik al schreef was dat speciaal werk, plaatsen van machines bij drukkerijen, comp. frames op computervloeren etc.

Dit werk deden die chauffers als charter voor "Wincanton special fleet europa" wat deze zomer is overgenomen door Rhenus, en die heeft gelijk 8 chauffeurs en wat materiaal van Mostert overgenomen en zijn nu dus in vaste dienst van Rhenus.

Wat betreft die chef van de Gran Food loods dat was zeker een chagrijnig stuk vreten, een beetje binnengehaald met wat vriendjespolitiek was ergens al baas van een van onze klanten toen, ook toen al niet te genieten als je daar kwam laden, ook wij als eigen chauffeurs hadden de grootste moeite met die man.

Ik weet nu gelukkig waar dat door kwam, natuurlijk door zijn "ontbijtje:D"

"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb drie jaar(1999-2002) lekker mogen werken bij Grodijn, ook nog enige ritten Frankrijk gedaan voor de Notenboer en diverse Wijnklanten. Veel al reed ik Belgie samen met onze exBelg Mick oid heette hij.

Alleen die ehm...... D...V..... dat was wat mij betreft de slechtste keuze die ze ooit hebben gemaakt.

Persoonlijk nooit problemen gehad met die man van GF, ik bracht hem altijd zijn eigen spullen terug als ik weer eens moest afstapelen. Dat deed ik gewoon niet en is ook de reden dat ik op gegeven moment ben weggegaan.

Zonde dat het bedrijf niet meer bestaat, was best een groep leuke mensen die daar werkten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dood en dood zonde van het bedrijf. Ik ben er m'n carrière begonnen in 2004 (ongeveer). M'n vader werkte er ook al sinds mensenheugenis (diklin weet wel wie ;)). Zelf deed ik een beetje het vuile werk zoals de distributie, trailerervaring kon niet op de 1 of andere manier.. Ben met pijn in het hart weggegaan om toch verder te kunnen en dan hoor je later dat het spul over en uit is en overgaat naar Mosterd.. +100 jaar familiebedrijf zomaar in de prullenbak... Triest...

Dat GF mannetje heeft na 3 weken gemeld dat ik niet meer in z'n loods orders hoefte te rapen... ik vind 'm nog steeds niet aardig :p

Als je Danny bedoeld HIT... die vent kan ik ook wel dingen aandoen die het daglicht niet kunnen verdragen.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden