[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtwagenchauffeur vaak niet alert genoeg


Derek-Jan

Recommended Posts

  • Forumlid

er staat in het artikel dat het gaat om ongevallen waar vrachtwagens bij BETROKKEN zijn en niet SCHULDIG?

WAt Zetep zegt zou best waar kunnen zijn . als ik alleen bij mezelf al kijk hoevaak op een dag ik door te reageren een

ongeluk voorkom.

een onderzoeker/journalist zal niet bij de gegevens kunnen omtrent de schuldvraag van de betreffende ongevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zelf denk dat juist door de alertheid van beroepschauffeurs ook veel ongelukken voorkomen worden,

een autootje die nog net voor jou de afrit afwil, zie je vaak wel aankomen, je kent de personenwagenbestuurders ondertussen wel en we anticiperen er vaak goed op, vind ik althans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee natuurlijk wij zijn niet alert genoeg, die duizenden kneuzen in die personenwagens wel, die afstand niet begrijpen, die jou gewicht niet begrijpen etc. Tuurlijk de beroepschauffeurs zijn niet alert.

Als ik niet de hele dag alert ben zit ik iedere dag in de zijkant of achterkant van een kneus die nog even de afrit moet halen, maar toch eerst echt mij voorbij moet

Waarom gelijk de schuld bij een ander liggen?

Wij zijn fout, maar hun nog fouter. Laten hun het eerst maar goed doen, en dan volgen wij. Zoiets?

Verbeter de wereld, en begin bij je eigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohoh,ik zie hier nog de 48 urige week verdwijnen:ja: want ja,dat zijn wel heel veel uren die wij in een auto zitten.

Maar de leugenaars uit Den Haag mogen wel 20 uur werken,zal dat ook wel de reden zijn dat ze daar zoveel fouten maken,en zo alles stuk maken

Vraag me af of jij de 48uur wel begrijpt.

Wij mogen dagen maken van 15uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden