[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wow, hebben we vaker gezien. Dejavu


goudvis

Recommended Posts

  • Forumlid

Bahnunfall bei Twiste Bildergalerien Foto & Video / WLZ/FZ-online.de

Transport Ongevallen - Nieuws - Trein botst op Nederlandse vrachtwagen in Duitsland [+foto's]

Vrijdagochtend rond 06:45 uur heeft er nabij het Duitse Waldeck-Frankenberg op een spoorwegovergang een botsing tussen een trein en een vrachtwagen plaatsgevonden.

Het ongeval gebeurde op de regionale spoorlijn tussen Kassel en Korbach in de buurt van Twistetal-Twiste. Volgens de politie stond een vrachtwagen uit Nederland op een spoorwegovergang toen de slagbomen dichtgingen. De slagbomen kwamen tussen de cabine en de trailer van de vrachtwagen terecht waardoor de vrachtwagen geen kant meer op kon...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal wel glad geweest zijn, geen grip knapt er niets af.

Ik zat woensdag in die hoek, en het was idd glad, en het sneeuwde flink.

Het kan in dit jaargetijde flink spoken rondom Kassel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat het glad was kan best maar volgens mij wordt je geleerd om de overgang altijd vrij te houden en pas aan te rijden/door te rijden als je zeker bent dat je er helemaal over kan.

Ik las net dat hij waarschijnlijk de weg aan het zoeken was en daardoor langzaam reed.Volgende keer eerst maar eens het artikel lezen :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden