Spring naar bijdragen

Joost hazeldonk

Recommended Posts

Goede zaak dat Joost ook hierop het forum zit, kan hij effe de aanbiedingen van de week hier vermelden, nadat hij natuurlijk even een reclame contract je heb getekend bij grote :grote smurf: Freddy, want ja Joost voor niks gaat alleen af en toe de zon op. Dus even een pb naar freddy voor de voorwaardes en beiden een win win situatie toch ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Inderdaad het betalen voor de toilet is ook iets wat mij stoort bij Joost,

het douchen vind ik een ander verhaal dat mag best geld kosten als het netjes schoon is, uiteraard hoort bij de het gebruik van de toiletgroep wel het nuttigen van verteer.

Als ik bij Joost of welk restaurant dan ook kom en ik ga m'n handen wassen voor het eten en even gebruik maken van het toilet betaal ik eigenlijk nooit. Ik wens die Plee girl netjes goedenavond en doe m'n ding.

Douchen is een ander verhaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid

Gewoon, beetje humor onderweg met mezelf....:p

Je zou ook het deksel naar beneden kunnen laten Pierre, daarna parkeer je de bolus op het deksel, en leg de 2 kwartjes fooi er op.:angel:

Of gebruik 50 centen en maak een smiley gezicht......;), Rol wat toilet papier op en steek een sigaretje in de mond van mr smiley.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
Als ik bij een pomp of restaurant kom kijk ik eerst altijd of er niemand zit, of dat ze toevallig nét de andere kant op kijkt of ergens mee bezig is.

Dan zorg ik dat ik wat van dat rood koper, die losse eurocenten in mijn hand heb die ik iedere keer terug krijg bij de boodschappen in België, en die gooi ik dan hard genoeg in het schaaltje zodat het net lijkt of het heel wat is en zij denkt dat ze de Jackpot gewonnen heeft..

Meestal kijkt ze dan om en roept 'dank je wel' en gniffelt in zichzelf: zo sukkel, die €0,50 heb ik toch maar weer!.

Maar ik lach toch altijd harder, meestal als ik me daarna op het schijthuis op heb gesloten, zo'n soort binnenpretje....heerlijk gewoon hahaha..:D

Gewoon, beetje humor onderweg met mezelf....:p

Ik pak niks uit dat schaaltje,ik vind dat ik genoeg heb aan mijn uitkering en het beetje wat ik bij verdien.:angel::angel:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 years later...
  • 3 years later...
  • Forumlid

IK lees net op facebook  dat Joost Hazeldonk dicht gaat vanaf 30 januarie. De Belgische kant blijft wel gewoon geopend staat ook in het zelfde verhaal vermeld.

Schijnt iets met parkeerplekken en ambtenaren te zijn waardoor die op Hazeldonk gaat sluiten.

Ben er zelf nooit geweest,  zal het waarschijnlijk zelf ook nooit gaan missen. maar kan me voorstellen dat het voor sommige van jullie weer een pleisterplaats minder is.

• Verward 1
  • Sneu 1
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Forumlid
8 uur geleden zei Pierre:

Nee, dat was het niet eens. Ik vond de prijs-kwaliteit verhouding van deze sfeerloze toko ver buiten de maat.

En inderdaad, de wijn uit het pak en Ricard kostten een Godsvermogen.

Maar goed, toch weer eentje minder op het traject van Rekkem naar Nederland. En jammer voor de mensen die er wel graag kwamen. 

Hoewel t eten er nog niet eens zo slecht was had de tent inderdaad een sfeerloze uitstraling,ondanks de mensen die er werkten altijd vriendelijk waren,maar dat kunje ook zeggen van de toko van hun aan Belgische kant ,ook op de LAR in rekkem was t sfeerloos,dan reed ik ook veel liever door naar Roncq.

Joost was natuurlijk wel een hele slimme zakenman;hij werkte vroeger als declarant bij Gaston Schul aan de grens in Wuustwezel,die in hetzelfde pand zat als "De Snackbar"

Toen de uitbater van de snackbar een hartinfarkt kreeg en er mee wilde stoppen nam Joost t daar onmiddelijk over.

Niet alleen eten en drinken kon je bij hem,maar hij begon ook met de verkoop van allerdaagse dingetjes die je dikwijls nodig had en nergens onderweg te krijgen waren,zoals: een stuk zeep,een handdoek,shampoo,een zakkam of een toiletzak,zelfs condooms had hij in het assortiment.:D

De tijd van "er was nog geen behoefte aan of Joost verkocht t al"kwam later.

Joost zn lijfspreuk was: het geld ligt op straat ,je moet t alleen oprapen.:ja:

• Like 10
  • Haha 1
Link naar bericht
Deel via andere websites