[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Franse mentaliteit.


Gast shompie

Recommended Posts

Om toch wat positiefs te melden over de Franse mentaliteit.

Toen ik stervend, bijna letterlijk, van de pijn door 2 collega"s om 23.30 het centre routier van Strassbourg werd binnen gesleept hebben ze daar meteen 112 gebeld. Had de eerste spuit morfine al te pakken voor ik de ambu in ging. 's nachts gedotterd en buisje er in. Weekje daar gelegen en toen naar huis.

Dus in dit geval niks dan lof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

in nederland kennen ze het anders ook van u gewoon te laten liggen ...bdtd

heup gebroken en die 2 die bij mij geweest waren bekeken me enkel of ik van een vreemde planeet kwam ..zelf achter een stoel moeten vragen en zelf op geklommen ( met gebroken heup ) en ZELF de ambulance gebelt nadat men dochter men gsm uit de wagen was gaan halen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik denk ook dat er hier toch iets meer aan de hand geweest is, dan wat wij weten.

Zo is de mentaliteit in Frankrijk nl helemaal niet (in geen enkel land overigens....!!).Misschien gewoon een gevalletje van miscommunicatie, maar het kan ook meer geweest zijn uiteraard.

En diegene die de Fransen hier meteen maar even menen te moeten afbranden: schaam je!

Gebrek aan eigen scholing is daar vermoedelijk debet aan. Je talen niet spreken en nooit verder geweest zijn dan de kerktoren van het volgende dorp.....en zo kan ik nog wel effe door gaan......:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden