[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Overleden Sjef48


Paul Deijkers

Recommended Posts

  • Forumlid
Dat hij rust in vrede,

Weet je ook wat m overkomen is Paul??

Soms kwam hij hier voorbij,hij was zelfs"forumvriend"van mij,maar ik had verder geen contact met m.

Nee, helaas Peter. Hoewel ik daar wel achter kan komen hoor.

Zijn zoon postte een paar foto's van de mercedes waar Sjef bij Feijns een dik ongeluk mee heeft gehad op fb. Diezelfde foto's had ik ook bij Sjef op de worldtrucker gezien. Zelfde achternaam, zelfde foto's, dan is 1 en 1 toch 2. Heb 'm gevraagd of ie Sjefs zoon was, waarop hij reageerde, dat Sjef 13-9 gestorven is.

@Pierre, ik had hem op worldtrucker nog een bericht gestuurd nav een foto van het wagenpark van Feijns, maar inderdaad geen reactie. Hij reed overigens niet meer bij Gheeraert, maar bij Demeulemeester in Pittem. Hij heeft 6-9 en 9-9 nog foto's van zijn FH op worldtrucker geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Toch ben ik wel benieuwd wat hem overkomen is. Zijn nick doet vermoeden dat hij rond de 50 is. Te jong om te sterven.

Sterkte aan zijn familie!

Als je naar zijn pagina gaat in de ledenlijst ,vrees ik dat het getal"48" achter zijn naam iets te maken heeft met zijn geboortejaar,1948.

En is hij niet ouder geworden dan 64 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Klopt, 1948. Had Sjef ook als forumvriend.

Hij vroeg me via pb of ik hem kende. Gokkend dat 48 slaat op zijn geboortejaar, zou ie eerder mijn vader gekend hebben ('45). Aangezien hij van oorsprong uit Breda kwam en mijn vader ook bijna 40 jaar chauffeur is geweest.

Ik heb al wel een berichtje gestuurd naar zijn zoon, maar nog geen reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden