[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

maedfras

Vraag

  • Forumlid

Niwo vergunning nodig???

Wil je eigen transportbedrijf beginnen maar geen vakdiploma???

Geen Probleem!!!!!

Ik, ex-eigenrijder stel me vakdiploma ter beschikking van iemand die het nodig heeft om ze NIWO vergunning aan te vragen.

Uiteraard doen we het volgens de wet, en voor de rest kommen we altijd uit…

Heb je interesse neem dan contact met mij: 0630066605 of maedfras@gmail.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
{uiteraard doen we het volgens de wet}

O ja? En hoe dan, verwacht je aangesteld te worden als medewerker en ga je dan ook daadwerkelijk een functie bekleden binnen het bedrijf?

Dat zal wel moeten evenals een volledige volmacht: Onderzoek i.v.m. inbreng van vakbekwaamheid | NIWO, Stichting Nationale en Internationale Wegvervoer Organisatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Nou nou.

Ik had via een betrouwbare bron gehoort dat ik aan werk kon komen.

De bron van me kent een mannetje, en daar ze zus van, en die zijn achtrneef, en daar de aangetrouwde neef van, had gehoort dat er een Noorwegenrijder mee ging stoppen.

Dus niet zomaar iets vaags, maar zeer betrouwbaar.

Leek mij een uitgelezen kans.

Ik ga TS eens een pb sturen, want ik zie best wel mogelijkheden.

Me bron vertelde me ook dat ik binnen 3 maanden er zeker 10autos mee aan het werk kon houden.

En misschien nog wel meer.

Best wel positief nieuws dus. Binnen 3 maanden help ik zomaar 20forumleden aan het werk.

En ik ben van plan Cao tebetalen. E6, alle weekenden thuis. En een vaste auto.:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Nou nou.

Ik had via een betrouwbare bron gehoort dat ik aan werk kon komen.

De bron van me kent een mannetje, en daar ze zus van, en die zijn achtrneef, en daar de aangetrouwde neef van, had gehoort dat er een Noorwegenrijder mee ging stoppen.

Dus niet zomaar iets vaags, maar zeer betrouwbaar.

Leek mij een uitgelezen kans.

Ik ga TS eens een pb sturen, want ik zie best wel mogelijkheden.

Me bron vertelde me ook dat ik binnen 3 maanden er zeker 10autos mee aan het werk kon houden.

En misschien nog wel meer.

Best wel positief nieuws dus. Binnen 3 maanden help ik zomaar 20forumleden aan het werk.

En ik ben van plan Cao tebetalen. E6, alle weekenden thuis. En een vaste auto.:ok:

En een wit stuur in de wagen he ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

En daarom licht dat Engels vakdiploma al zoeen 20 jaar in een kistje bij mij thuis> destijds ""gekocht"" via Dale auto of zoiets, eigenaar engelsman D P.

Er heeft wel eens zoeen brulpijpfiguur naar gevraagd, maar heb dat vriendelijk afgewimpeld:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
En daarom licht dat Engels vakdiploma al zoeen 20 jaar in een kistje bij mij thuis> destijds ""gekocht"" via Dale auto of zoiets, eigenaar engelsman D P.

Er heeft wel eens zoeen brulpijpfiguur naar gevraagd, maar heb dat vriendelijk afgewimpeld:D

Heb ook nog wel een van die engelse club, ook wel te huur hoeft niet eerlijk, kan er dan ook wel wat low cost drivers bijleveren volgens de wet werkt toch niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Zoals op de website van de Niwo te lezen valt mag je tegenwoordig je papieren bij vier verschillende ondernemingen met een totaal max. van 50 wagens inbrengen. En dat is best wel handel.

Voor een inbreng bij een bedrijf van 10 - 12 trekkertjes wordt 1000 tot 1200 euro betaald. Dit maal vier en je bent verzekerd van een modaal inkomen waar je weinig voor hoeft te doen. Af en toe een kijkje nemen en als men er een zooitje van maakt trek je jezelf weer terug. Risico nul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ook moet iedere vrachtwagen die onderweg is een NIWO vergunning bij zich hebben.Maar als de vergunning op naam van een andere B.V staat dan de B.V op het kentekenbewijs van de auto.Dan moet je ook een huurcontract bij je hebben onderweg wat zegt dat de ene B.V. de auto huurt van de andere B.V. als je dit niet doet dan levert dat weer een belasting voordeel op en dat mag dus weer niet.

Dit geintje heb ik dus een keertje gehad en koste mij in belgië 500 euries!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Ik heb nog 2 (duitse) vakdiploma's liggen, misschien is er iemand die er zijn of haar voordel mee kan doen?:D

Zijn toch weer 50 auto's extra die je in kunt zetten.

"Kleinstgewerbe" oprichten in Duitsland. Dit kan 185 dagen in verleden (zurück datieren noemen ze dat). Dan voldoe je aan de eis van NIWO om minimaal 180 dag in het land werkzaam te zijn geweest waar vakdiploma is afgegeven. In beide landen EU vergunning aanvragen. Vervolgens in beide landen volledig verhuren, kijk eens wat een mogelijkheden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Zoals op de website van de Niwo te lezen valt mag je tegenwoordig je papieren bij vier verschillende ondernemingen met een totaal max. van 50 wagens inbrengen. En dat is best wel handel.

Voor een inbreng bij een bedrijf van 10 - 12 trekkertjes wordt 1000 tot 1200 euro betaald. Dit maal vier en je bent verzekerd van een modaal inkomen waar je weinig voor hoeft te doen. Af en toe een kijkje nemen en als men er een zooitje van maakt trek je jezelf weer terug. Risico nul.

EJD> Ik ben voor een dubbeltje geboren en word dus toch nooit een kwartje.

Carpe diem:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik hem hem ergens in 90 gehaald, ik ben ook wel eens gevraagd om mijn papieren bij een redelijk bekend staand bedrijf in te brengen. Ik ben er nooit op in gegaan, lijkt me ook niet echt verstandig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden