[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

snelheid


svp

Vraag

  • Antwoorden 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
ja dat doe ik nu ook maar dat is toch beetje te langzaam

de mijne loopt 89 km p/u

maar rijd meestal 83 / 84 omdat ik de boetes zelf moet betalen,

mijn werkgever zegt dat ie ons tijd genoeg geeft om de route te

rijden, en ik moet zeggen dat klopt;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
mijne loopt al 92:Dhard zat maar waarom zou je dat doen??en hoe wou je dat gaan legaal dan he:D

snelheid die ik nu rij is erg irritant. heel vaak 1/2 km vershil met inhalen.

bekende van mij heeft het gewoon bij de scania laten doen en anders weet ik nog wel paar adresjes in spanje/italie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik zou m toch minstens op 160 laten zetten.

Kan je al heel wat kleine politie autotjes eruit rijden.

En heen en weer naar Milaan in 1 dag brengt goed geld op.

zal mijn baas dus niet erg blij mee zijn dus dat zullen we maar niet doen he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Citaat:

Origineel gepost door corydon viewpost.gif

Ik zou m toch minstens op 160 laten zetten.

Kan je al heel wat kleine politie autotjes eruit rijden.

En heen en weer naar Milaan in 1 dag brengt goed geld op.

zal mijn baas dus niet erg blij mee zijn dus dat zullen we maar niet doen he

dan is dat toch maar een kleinzielige baas hoor , die van mij zegt niks als ik 120 rijdt LOLLOLLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
zal mijn baas dus niet erg blij mee zijn dus dat zullen we maar niet doen he

Weet niet wat ik hiervan moet denken. Je baas heeft je auto laten begrenzen. Laat ik je dit vertellen: als ik jouw baas was en ik ontdekte dat je met die begrenzer had lopen kl*t*n dan vloog je er vandaag nog uit.

En inderdaad, waarom ga je inhalen als het verschil minimaal is? Ik geloof dat jij zo'n chauffeur bent waar ik niet blij mee ben op de weg.

De mijne loopt 90 en met niemand op de weg rij ik dat ook midden in de nacht. Zodra het een uurtje of 5:30 wordt, ga ik me gewoon aan de snelheid houden, het scheelt in tijd niks meer met al dat verkeer op de weg en het kost mij geen geld. Ik moet tenslotte een hypotheek betalen, jij niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Weet niet wat ik hiervan moet denken. Je baas heeft je auto laten begrenzen. Laat ik je dit vertellen: als ik jouw baas was en ik ontdekte dat je met die begrenzer had lopen kl*t*n dan vloog je er vandaag nog uit.

En inderdaad, waarom ga je inhalen als het verschil minimaal is? Ik geloof dat jij zo'n chauffeur bent waar ik niet blij mee ben op de weg.

De mijne loopt 90 en met niemand op de weg rij ik dat ook midden in de nacht. Zodra het een uurtje of 5:30 wordt, ga ik me gewoon aan de snelheid houden, het scheelt in tijd niks meer met al dat verkeer op de weg en het kost mij geen geld. Ik moet tenslotte een hypotheek betalen, jij niet?

in nederland heeft inhalen met 1of2 km niet heel veel zin dat klopt maar als je onderweg naar spanje/italie bent en je zit 3of4 uur achter dezelfde auto te rijden omdat je met 1 km niet wilt gaan inhalen daar wordt je dus ook niet blij van he

en mijn baas heeft er trouwens geen problemen mee als die auto wat sneller rijdt, snelheidsbekeuringen moet ik gewoon zelf betalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
in nederland heeft inhalen met 1of2 km niet heel veel zin dat klopt maar als je onderweg naar spanje/italie bent en je zit 3of4 uur achter dezelfde auto te rijden omdat je met 1 km niet wilt gaan inhalen daar wordt je dus ook niet blij van he

Weet niet, had er zelf nooit zo'n problemen mee en nu nog niet. Of ik nou onderweg was naar Lyon of Utrecht. Als mijn voorganger 89 rij en ik 90 dan ga ik ook 89 rijden want dat maakt nog steeds geen moer uit

en mijn baas heeft er trouwens geen problemen mee als die auto wat sneller rijdt, snelheidsbekeuringen moet ik gewoon zelf betalen

Ik heb het ook niet over te snel rijden maar fraude plegen met de begrenzer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
snelheid die ik nu rij is erg irritant. heel vaak 1/2 km vershil met inhalen.

bekende van mij heeft het gewoon bij de scania laten doen en anders weet ik nog wel paar adresjes in spanje/italie

Gewoon niet inhalen met zo een snelheids verschil.......................,kan dan wel begrijpen dat de mensen in personen auto's een hekel aan Jou/ons krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ik word per uur betaald en niet per km dus 84 hard zat mag toch nog steeds maar 80 hier in dit land en die collega's die met 90 voorbij razen (inhaal verbod of niet) daar ga je bij het eerst volgende verkeerslicht voorbij omdat zij moeten wachten of ze staan bij de eerst volgende pomp om een bakkie te doen heb dit nu al zovaak meegemaakt maakt

:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
in nederland heeft inhalen met 1of2 km niet heel veel zin dat klopt maar als je onderweg naar spanje/italie bent en je zit 3of4 uur achter dezelfde auto te rijden omdat je met 1 km niet wilt gaan inhalen daar wordt je dus ook niet blij van he

en mijn baas heeft er trouwens geen problemen mee als die auto wat sneller rijdt, snelheidsbekeuringen moet ik gewoon zelf betalen

Dan moet jouw baas die auto anders af laten stellen maar dat doet hij waarschijnlijk niet omdat hij dan wettelijk te hard loopt?

er is nix zo irritant als 3 uur achter dezelfde te hangen. even inhalen wanneer het kan en je kan weer lekker vooruit

Je uitzicht verbetert een flink stuk als je afstand houdt, dan zit je ook niet tegen diezelfde achterkant aan te turen.

Misschien een beetje kort door de bocht, maar dat langzame inhalen zorgt er mede voor dat A.D. van die fijne polls gaat houden.

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?t=10144

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

DE mijne loopt 91 wil niet zeggen dat ik dat ook rij, zeker niet hier in dit polderland 84 is hier mijn max rij nu ong. 19 jaar heb niet veel bekeuringen gehad maar als dan hier in nederland voor die #$%*& paar km te hard,

rij tegenwoordig altijd frankrijk topland alleen je uren in de peiling houden snelheid nog nooit wat van gehoord:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

In Nederland rij ik ook niet harder dan 84 km maar in frankrijk rij ik nu gewoon volgas dat vind ik gewoon wat te langzaam en daarom is mijn vraag dus wat een goede snelheid is??

Sommige mensen in dit topic denken dus dat ik met 1 km verschil ga inhalen, dit klopt dus niet!

En mijn baas is het helemaal met mij eens dat die auto sneller moet worden afgesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Trucklily
Sommige mensen in dit topic denken dus dat ik met 1 km verschil ga inhalen, dit klopt dus niet!

Niet? Wat schrijf je zelf...

snelheid die ik nu rij is erg irritant. heel vaak 1/2 km vershil met inhalen.

Dus, dat wij dat denken is niet zo heel vreemd.

Maar idd 89 is wettelijk de max.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Mijn man had op de ringweg van Groningen een keer een prent gehad vanwege 186 na meetcorrectie - met een 10-tonnertje (zonder begrenzer dus). Nou is die olympische finish-foto wel een lijstje waard, maar ik heb het onlangs 's nachts op een verlaten A28 eens héél even getest, wind mee en lege bak .... 125! En dan maar heel gauw weer normaal doen.

Maar ik weet van 20 jaar geleden ook wel van chauffeurs die er een sport van maakten om de oude MAN-verhuis-trailer 'buiten de schijf' te rijden. . . .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden