[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Iedereen bedankt maar we stoppen er mee


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Voor dit jaar.. :D :D

Het was weer een bewogen jaar, die ik zeker niet zou hebben willen missen.

Ondanks alle ups en downs is het jaar 2012 toch weer heel goed verlopen voor het forum. Er zijn mensen bijgekomen, er zijn mensen verder gegaan al dan niet uit vrije wil. Maar het mooiste is toch dat de groei er nog steeds inzit en we gisteren een dag, week en maandrecord wat bezoekersaantallen aangaat hebben gebroken (zeg maar gerust verpulverd).

Sinds een kleine 5 minuten heb ik ook een simpele nieuws content manager actief gezet. Ik hoop binnenkort iemand te vinden die hier heil in ziet en dit dagelijks wil updaten met nieuws uit de transportwereld. Ik bedoel hier dan niet zoeken op internet, copieren en daar weer neer plakken. Maar echt iemand die het nieuws vind en dan in eigen bewoording (al dan niet door hoor en wederhoor toe te passen) er een verhaal van wil maken. Er valt dan wellicht ook te praten over een vergoeding. Dan moet je echter wel interessante nieuwtjes en weetjes boven tafel weten te halen.. :D

Ik wil ook onze speciale dank doen uitgaan naar het adminteam. Zij zetten zich vrijwillig in om soms bakken shit over zich heen te krijgen en toch gaan ze gewoon door. Heren hulde hiervoor. Er wordt wel eens geroepen dat we te streng (koppig, eigenwijs, stug en dan nog wat bewoordingen die me een gele kaart kunnen opleveren.. :D) zijn. Dat zal dan allemaal wel, maar de meesten komen gewoon weer terug en als men zelf eens een beetje langer nadenkt over hetgeen men wil tikken dan hoeft het niet eens tot een clash met de admins of het beheer te komen. Lijkt me een mooi streven voor volgend jaar..

Ook gaat ons dankwoord uiteraard uit naar jullie als leden. Zonder jullie inzet en berichten was het ook maar een saai forum die totaal geen leven is beschoren.

Dit wordt ook nog wel eens gebruikt in het heetst van de strijd door enkele leden die denken dat we het op hun tegen hebben... :D.. Zowel het beheer als het adminteam zijn van mening dat iedereen gewoon welkom hoort te zijn als ze zich een beetje handelbaar willen opstellen .. Natuurlijk kan de 1 op iets meer aandacht rekenen als de ander.. Veelal hebben ze dat toch zelf in de hand gewerkt door eerder al in de fout te zijn gegaan. Dit hoeft echter geen enkele reden te zijn om weg te gaan. Tot 10 tellen helpt dan wel mee... :D

Is er nog iets positiefs ? Jazeker. We hebben nu een forumvriendengroep (die niets meer te vertellen hebben als anderen leden) die in de denktank ideeen plempen en waar wij als beheer dan voor worden geacht het te realiseren.. Soms lukt dit, soms ook niet.. Niet door onwil, maar door onkunde.. :D ..

Ook hebben wij nu een advocatenteam ( www.ictrecht.nl )tot onze beschikking om eventuele moeilijkheden de kop te bieden (te denken valt aan copyrights die hier soms wel eens met voeten wordt getreden.. :D ).. Maar ook om ons te adviseren over hoe sommige dingen aangepakt moeten worden, zoals spam.

En er schiet me vast nog wel iets te binnen, maar dat is dan voor morgen. Voor nu ga ik buurten en zorgen ongeschonden uit de vuurwerkstrijd te komen.

Iedereen bedankt voor een mooi, doch bewogen jaar.

Namens het beheer

--== Freddy ===--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En bij deze wil ik dan het forumbeheer bedanken voor dit fantastisch forum wat zij voor ons maken/beheren.Zonder jullie wisten wij echt niet wat wij met onze vele vrije tijd moesten doen en werden wij verplicht om met moeders de vrouw hele avonden en weekenden door te brengen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks dat ik er als Belg mag bij horen in ( op ) dit forum :ok: , de ups and downs kent ieder forum :ja:, je zit met mensen van allerlei karakter . Ik ben ook betalend lid van een forum ( HDFV ) dat op zaterdagnacht 22/12/'12 tijdens de back-up is gehackt , heel veel is corrupt geworden . Verder heb ik als hobby de Excel forums . Maar bij deze mijn beste wensen voor 2013 en hopen dat we der nog tig wat quotes mogen bijtypen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Freddy en alle andere forumbeheerders bedankt en respect aan jullie. Ik was zeker niet altijd de makkelijkste klant hier, en zeker op veel momenten kwaad, maar uit eindelijk begreep ik ook jullie standpunt, en was niet alles zoals ik het dacht aangaande vrienden kliek etc, en de een zijn posting wel verwijderen en de andere niet.

Nogmaals respect voor jullie werk, en laten wij hopen dat wij in 2013 alleen maar goede berichten kunnen posten, en wat meer respect voor elkaar hebben en onze mede chauffeurs, ongeacht waaruit ze eten en waar ze vandaan komen, want uiteindelijk doen ze het zelfde als ons, ons vreten verdienen op de baan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De meeste mensen worden alleen door hun eigen gebreken gehinderd, wanneer ze die bij anderen aantreffen...

Dat vind ik wel een passende quote hier op dit zo prachtige forum....

Admins, posters, sponsers en lezers... Op naar een fantastisch nieuw forum jaar!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10, hé, het helpt om tot 10 te tellen.:D:D:D:D:D:D:D toen kon ik de kop lezen dat er gestopt werd voor het afgelopen jaar, zat al dingen te verzinnen.:hamer::hamer::hamer:

Laten we het komend jaar er weer een mooi forum van maken, met wat minder gezever op elkaar en wat meer respect voor iedereen, adminteam en :grote smurf: ga zo door, jullie bedankt voor het afgelopen jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Freddy en alle andere forumbeheerders bedankt en respect aan jullie. Ik was zeker niet altijd de makkelijkste klant hier, en zeker op veel momenten kwaad, maar uit eindelijk begreep ik ook jullie standpunt,

Dit gaat zeer zeker ook voor mij op.

De meeste mensen worden alleen door hun eigen gebreken gehinderd, wanneer ze die bij anderen aantreffen...

Over deze moet ik nog even nadenken, ik dacht namelijk dat ik geen gebreken had :D

Verder wens ik iedereen vanuit een mooi Noord-Holland natuurlijk al het beste toe voor het nieuwe jaar, en dat het maar een (nog) beter jaar mag worden dan 2012, als het goed is gaat dat voor mij prive zeker lukken, en zakenlijk, och....

Groeten van Shompie, mevr Shompie en de twee mini's....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik weet nog wel iets: de uitslag van die loterij!! :D

Come on Freddy, ik houd het niet meer, barst onderhand van de zenuwen..LOL

Ik ga vanavond kijken of Wilbert wakker is :D..

Dan zullen we de tombola opstarten en de uitslag bekend maken..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook vanuit het Harderwijkse een "dik dankie" voor iedereen die het forum draaiend houdt :ok:

Toen ik vorige week in de stad was liep ik tegen een tegeltje aan met de spreuk "wie achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront"

Moest eigenlijk direct aan het forum denken :D

Nee niet in het negatieve, maar er zijn nogal wat forum leden die het vertikken om "achter de kudde" aan te sjouwen.

Prachtig vind ik dat, zeker als er direct een goed gefundeerde mening op volgt.

Het levert ook een mooi levendig geheel op en heeft mij al menig keer een mening in positieve zin doen bijstellen.

Hoop van ganser harte dat 2013 ook weer zo'n jaar wordt al mogen sommige reacties wat mij betreft in het ABN worden geschreven in plaats van het OBN ;)

Groet: Hans.

ps, :grote smurf: schiet eens op, hebbe nog korter lontje als Pierre en tellen kan ik al helemaal niet :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Van mij ook een dikke dank jullie voor al dat forumgedoe.

Jullie zijn inmiddels een soort van encyclopedie voor me,

als ik iets niet helemaal snap dan zoek ik het hier op,

want de meeste vragen zijn al beantwoord.

En voor de forumleden : mocht -ik zeg dus mocht- het opperhoofd weer een forumbbq organiseren,

komt dan in grote getale opdraven, en neemt allen uw honkbalknuppels mee ter verdediging van

uw afwijkende meningen :D

Voor iedereen in ieder geval een 2013 gewenst waarin je dromen uitkomen en

je gezond en vrolijk kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Over deze moet ik nog even nadenken, ik dacht namelijk dat ik geen gebreken had :D

Ron vriend....

ik heb er ook even over nagedacht en me verdiept in de materie, deze snap jij vast wel:

Je kan een mens niets leren; je kan hem alleen helpen het zelf te ontdekken in zichzelf...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bij deze wil ik jullie ook bedanken voor weer een prachtig forumjaar.

Ikzelf post en reageer niet zo heel veel, gewoon domweg omdat ik weinig te melden heb.

Maar ik lees natuurlijk wel graag mee met jullie prachtige verhalen, ga vooral zo door.

Groeten uut Brabant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaar LOL

Toen ik mijn bericht een uur later terug zag dacht ik.......o jee als ik nu win hebben we wat uit te leggen.LOL

Gelukkig hebben ze er een filmpje van gemaakt zodat iedereen kon zien dat het echt eerlijk is gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Toen ik mijn bericht een uur later terug zag dacht ik.......o jee als ik nu win hebben we wat uit te leggen.LOL

Gelukkig hebben ze er een filmpje van gemaakt zodat iedereen kon zien dat het echt eerlijk is gegaan.

Volgens de postbode wordt ie morgen bij je bezorgd.

Heeeeeeel veel plezier ermee .

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden