[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

verhalen van een (militaire) buschauffeur


LaurenceP

Recommended Posts

  • Forumlid
Heeft die defensie bus van je geen tolkastjes?

Nee, voor duitsland hebben wij door lopend toestemming weg gebruik. En als we in andere landen rijden waar het nodig is een toestemming weg gebruik word er een aangevraagt.

Toestemming weg gebruik geeft ons vrijstelling van het betalen van tol en we mogen ons in dat land dan begeven :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kom op Laurence, en nu de échte verhalen die eigenlijk niemand mag weten !!:D

Haha wij doen over het algemeen niks samen met de klant. We rijden ze en dan in onze eigen tijd doen we ons ding. Als we met meerdere bussen zijn avondje bier drinken in een hotel. Waar ze niet altijd even blij zijn, maja we betalen he :p haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zal ik maar weer ff on-topic gaan...

Laurence, kettingen gelegd binnen 20 minuten, keurig hoor, hoef jij je niet voor te schamen als je het maar zelden doet. Hebben een paar van die zeesoldaatjes je niet ff geholpen?

Post anders eens een foto van jezelf, ben wel nieuwsgierig naar je spierballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
daar kan ik me een hoop bij voorstellen :ja:

heb in keizersveer genoeg meegemaakt met die helden van de marine, hun ook met ons de volgende morgen !!!!!!

zelden zo een ferme preek gehoord tijdens een ochtendappel, de jantjes waren behoorlijk stil en aangeslagen.

maar belangrijker was dat ze gelijk mak waren!

Hm, marine of mariniers zit wel een verschilletje in hoor Freddie.:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Laat me raden: Flamouse à la Française avec boisson du vaginaflappesap....:D

Staat me iets van bij dat de franse dames niet van het scheren zijn,heb je zo een ontplofte matras voor je... en als je klaar bent een bouvier die een bak vla op heeft.. laat maar....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Ik heb weer gelachen vandaag. Ik was een rits vrachtwagens aan het inhalen maar dat duurde wat langer want er zat een vracht auto voor mij die ook het inhalen was. Al was een Duitse bestuurder het daar niet mee eens en dacht mijn zijn Q7 over de vlucht strook mij te kunnen passeren tot er een Polo met 4 Nederlandse agenten achten achter hem aangingen. Haha :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden