[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Beverly.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

De meest geduldige dame is waar geen tranen of pijn bestaat.

Enkele leden wisten dat het niet goed ging met mijn soulmate, vandaag om 16.50 is ze naar een veel betere plaats gegaan.

Iedereen die PB's heeft gestuurd, bedankt, recht uit het hart, echte vrienden.

De laatste 4 uur lagen we met de hoofden tegen elkaar, en praate constant, comforting eigenlijk.

Hopenlijk was ik goed genoeg......

Sorry voor het bericht, geniet van het leven dames en heren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ben nu thuis, het is stil.....

Zal hier in een paar zinnen proberen te zetten wat er de laatste maanden aan de hand is geweest.

In begin Oktober moest Beverly naar t ziekenhuis, ze had veel pijn. Na een week of 10 dagen gingen we weer naar huis, ze gaven weer meer pijn medicijnen mee.

In begin December had ze weer veel pijn, en het bleek dat ze bloedstoppingen in de benen had, dat al vrij snel naar de longen ging, ze werd behandeld en we gingen na 8 dagen weer naar huis. Uiteraard gaf ik haar alle medicatie, injecties in de buik enz.

Ben toen ook niet meer aan het werk gegaan, ze had veel zorg nodig.

De laatste 10 dagen van vorig jaar was Jennifer bij ons thuis, s'nachts in haar bed, overdag bij de vrouw in bed, dat bed stond al vrij lang in de huiskamer natuurlijk.

Ze moest op de meest vreemde tijdstippen medicatie hebben, en heb al een week of 6 nooit meer dan 4 uur geslapen, ze werd vaak wakker van de pijn, en dan gaf ik haar morphine. Ook had ze natuurlijk allerlei andere medicaties.

Januarie 2 ging ze in bad, uiteraard met mijn help, ze was nu al een 3 weken van een rolstoel afhankelijk, ze kon niet goed meer lopen.

Ik zet haar in het bad, wat een speciaal bad voor Jennifer is met een deur en een soort zit gedeelte. Ik kijk naar haar benen en haar linkse been is veel groter dan de rechtse.

Ze nam trouwens sinds een dag of 7 haar bloed verdunner medicijnen niet meer omdat haar bloed veel te dun was.

We gingen naar t ziekenhuis, alwaar ze na een aantal testen erachter kwamen dat de kanker naar haar lever was gegaan, wat dus ook de oorzaak van het nu veel te dunnen bloed was.

Ze had DIC, google het .

Het is een zeer gevaarlijke aandoening dat bloedstoppingen veroorzaakt terwijl het bloed zeer dun is.

De eerste dag kon ze nog vrij goed praten, maar helaas was ze de laatste 2 dagen zoveel kracht verloren dat ze werkelijk niks meer kon, enkel kreunen als ze pijn had, waarna ze natuurlijk gelijk pijn medicatie kreeg.

Donderdag avond vertelde de dokter dat ze tussen een paar uren en een paar dagen te leven had.

Heb haar dat de volgende dag verteld, ik zag dat ze begreep wat er gezegd werd.

Vandaag vertelde de dokter dat ze echt uren, misschien nog 1 dag had te gaan.

Heb de laatste 4 uur op mijn knieen naast het bed gezeten, mijn hoofd tegen haar hoofd en vrij constant gepraat, dat ze de beste miss was en uiteraard veel troostende worden.

Uiteindelijk zei ik dat dat ze spoedig haar zoon weer zou zien en na al die jaren weer het word mama zou horen, haar zoon is in 1994 gestorven.

Daarna vertelde ik haar dat Jezus klaar was voor hhar aankomst.

Direkt daarna ging ze langzamer adem halen en het ging steeds langzamer en stiller en korter, na twee minten ongeveer hoorde ik haar laatste zeer korte adem uit haar mond komen, ik wist dat ze gelukkig was en zonder pijn.

Het is hard zonder haar... Ze was altijd zo bezorgd dat ik me niet zou redden zonder haar, we houden zoveel van elkaar.

Gelukkig is Jennifer er, zj is de reden dat we verder gaan, ga haar dinsdag ophalen.

Ze zal woensdag gecremeerd worden, wat we alle drie doen na ons overlijden en onze as word op drie plaatsen gestrooid.

Geniet van het leven forum vrienden/vriendinnen, het gaat zo ongeloofenlijk snel, je weet niet wat je mist totdat het er niet meer is.

Ook hoop ik dat een ieder die door hetzelde ging of gaat zonder pijn is en net zoveel vrij krijgt van werk, iets wat we nooit zullen vergeten, hoefde nooit vrij te vragen, of zelfs te vertellen dat ik thuis bleef.

Iedere keer als Beverly in het ziekenhuis was bleef ik dag en nacht bij haar, een aanrader. Je krijg in dit leven soms maar 1 kans, en die kun je niet voorbij laten schieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet even niet wat ik moet zeggen.....verschrikkelijk.

Ik weet dat het niet zo goed ging, maar dit....

Ibo, gecondoleerd en heel veel sterkte, de komende tijd.

Ook aan jouw kleine held natuurlijk.

Ik, en ook vele anderen denken aan jullie, vanaf de andere kant van de plas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We wisten dat het eraan kwam maar hebben het gevoel door een moker te zijn getroffen.

Ibo en Jennifer gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel sterkte voor de toekomst.

Renske en Hans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ibo, Jennifer gecondoleerd en veel sterkte.

Een moeder sterft altijd te vroeg

al wordt ze nog zo oud.

Je bidt dat God haar sparen zal,

omdat je van haar houdt.

Maar als de jaren knellen gaan,

zij ziek wordt, moe en oud.

Bid je dat God haar halen zal,

omdat je van haar houdt.

Pieter en Laura

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat het niet goed ging met haar dat wist ik maar ik schrik toch wel van je bericht en kan een traantje toch niet bedwingen.Ibo en Jennifer ook van mij heel veel sterkte gewenst de komende tijd.En jullie zo kennende vanuit dit forum weet ik dat jullie heel veel troost bij elkaar zullen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden