[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Beverly.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Gecondoleerd Ibo, enJennifer ook natuurlijk

Het verlies van een dierbare is voor niemand leuk.

Jij bent er redelijk nuchter onder, wist dat het kwam maar toch het afscheid komt altijd te vroeg.

Mooi dat je nog zo afscheid kon nemen.

Ik hoop dat Miss Happy het goed zal verwerken, dat zal jouw grootste zorg waarschijnlijk ook zijn. Maar samen zullen jullie het redden en hier op het CF zal een ieder jullie hier in willen steunen.

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ibo, normaal kost het me geen enkele moeite om een paar A-4tjes vol te typen maar nu schieten woorden te kort.

Je hebt zelf al wijze woorden geschreven. Geniet van het leven, het is zo kort, voor je het weet is het voorbij. Je gaat het best redden, samen met Jennifer maar wat zal er een gapende leegte achterblijven.

Ibo en Jennifer, heel veel sterkte toegewenst. Gelukkig hebben jullie elkaar nog, jullie zullen elkaar nodig hebben.

Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ibo, namens ons gecondoleerd met dit grote verlies.

Ik weet dat jij het hart op de goede plek heb zitten en ik hoop dat je nu eens iets terug krijgt van die investering en daardoor veel steun zal krijgen van iedereen die je lief is (maar ik weet zeker dat dat goed komt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Iedereen zeer bedankt, dit doet ons echt goed en maakt het hart warm, zoveel reacties.

Ook de PB isbehoorlijk vol, overwhelming zoals ze hier zeggen.

Zal alle PB's ook persoonlijk beandwoorden in de volgende weken, momenteel ietwat druk thuis. De misses betaalde bv. alle rekeningen on line, ben dat nu aan het uitpluizen.

Vanmiddag heb ik persoonlijk haar netjes aan gekleed, wat volgens de begraafenis ondernemer/eigenaar niemand meer doet??? Vond dat eigenlijk vreemd, hij hielp mij natuurlijk, en was zeer netjes en voorzichtig. Woensdag word ze gecremeerd en vrijdag is er een service. Als dat andersom gaat moet je een kist kopen en wij hadden er al vaak over gesproken dat het gewoon weg gegooid geld is om zo een 10.000 dollar voor een begrafenis te betalen, wat een vrij normale prijs is, ze wilde dat we betere dingen met ons geld doen.

Het gaat nu wat beter als ik er met iemand over praat, of als de telefoon gaat.

Iedereen nogmaals zeer hartelijk bedankt, had zoveel super aardige gemeende reacties echt niet verwacht. Chauffeurs zijn een slag apart, en zou met geen ander beroep willen ruilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ibo de reacties heb je gewoon verdient.Je bent een graag geziene gast hier en een toffe vent en iedereen waardeert je zoals je bent.Zoals Bert al aangaf je bent een man met het hart op de juiste plek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ibo, sterkte met dit grote verlies. Miss Happy zal nu alle tijd nodig hebben en daarna komt voor jou de klap nog.

of je goed genoeg ben geweest, kan alleen jij bepalen, maar zij is goed genoeg geweest om een grote stap voor te zetten.

neem de tijd, hou ruimte voor jezelf en blijf praten.

in plaats van een kist,had een lijkwade niet gemogen? ik zal naar mijn gebruik een kaarsje voor haar branden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Ibo en Jennifer ( miss happy )

Ik lees dit nu pas en kreeg een brok in mijn keel .

gecondoleerd en Heel veel sterkte in deze moeielijke tijd we denken aan jullie .

Grz Marcel & Vivian

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Corydon, gecondoleerd met je grote verlies, ook voor Jennifer. Zo je verhaal lezend , zou ik zeggen geen twijfels " jullie hoofden tegen elkaar en is rustig heen gegaan " heeft ongetwijfelt kracht en moed gegeven.

Voor jou en Jennifer veel kracht en sterkte, bij het doorgaan en bij moeilijke momenten "kijk terug op die mooie momenten ".

Sorry voor late reactie.

bert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

We zijn allemaal chauffeurs hier, of staan er dichbij, en dan is het een gegeven dat niet iedereen direct reageert, wat zowiezo niet belangrijk is. Weet dat enkele leden die altijd reageren nog niet thuis zijn.

Al de reacties zijn gewoon super, excellent, zo dankbaar.

Na de crematie kreeg ik een iets beter gevoel, was daar ook alleen, nu is alles gedaan, er kwamen nogal wat mensen van werk vrijdag middag, enkele vrienden en welgeld 1 zus van haar die ik nog nooit had gezien.

Het was buiten 20 C en de zon schijnde

De telefoon gaat niet meer, en nu is het Jennifer en mijzelf. Ze heeft in de gaten dat er iets niet klopt, en soms huilt ze zachtjes, troost en praat tegen haar en tijd zal leren hoe het gaat.

Wij waren altijd nogal op ons zelf, rust is altijd goed, geen drama en dat soort onzin.

Mis haar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

met tijd zal het slijten en minder worden, zodra je het meer en meer een plekje kan geven.

het zal nooit verdwijnen, een stuk is uit je hart gerukt.

Jennifer zal wel wat tijd nodig hebben. geef haar maar een knuffel van mij, iedereen kan wel wat steun gebruiken op zijn tijd.

het ergste is altijd wanneer de telefoon stopt met rinkelen en jij eindelijk tijd krijgt na de schok voor verwerking... schrijf het van je af, hoewel ik slechts lettertjes ben op een beeldscherm zal ik altijd antwoorden en je bijstaan.

nogmaals sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik krijg de rillingen van dit bericht, elke moeder of vrouw gaat te vroeg heen, ikzelf weet er alles van en de tranen komen weer terug.

Ik wens jullie veel sterkte en wijsheid in de toekomst met het verlies van Beverly, je zal haar missen, denk dan aan de goede dingen die jullie beleeft hebben, het geeft je weer moed om door te gaan.

Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden