Forumlid roadtrain Geplaatst 11 april Forumlid Share Geplaatst 11 april Binnuhhhh😜 wel jammer. Ik sta liever in t: (Alkmaar) 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 14 april Auteur Forumlid Share Geplaatst 14 april 1e 6 deurtjes naar Egmond-binnen gebracht, volgende week donderdag de volgende 6 en meteen inhangen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 14 april Forumlid Share Geplaatst 14 april Eindelijk is t echt, Echtmond binnen. Werdt tijd 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 16 mei Auteur Forumlid Share Geplaatst 16 mei Deurtje plaatsen Wakefield 9u aanwezig, tis nu 13u ,en over een uurtje hebben ze genoeg weggesloopt, dat ie geplaatst kan worden. (Hoop ik ) Dan gaan de monteurs nog even aan de slag en dan is de dag bijna om Later met de monteurs mee naar het hotel. En even langs een restaurant. Kunnen we morgen richting Corby 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 24 mei Auteur Forumlid Share Geplaatst 24 mei "Doortrains" 6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid sprinter 516 Geplaatst 24 mei Forumlid Share Geplaatst 24 mei Met je oude trekker erbij 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 24 mei Auteur Forumlid Share Geplaatst 24 mei 2 uur geleden zei sprinter 516: Met je oude trekker erbij Ja Oud en "nieuw" (ook alweer ruim 4 jaar oud) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 1 juni Auteur Forumlid Share Geplaatst 1 juni Blijft een mooi plekje om je aanhanger even neer te zetten #schermerhorn 8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 14 juni Auteur Forumlid Share Geplaatst 14 juni Noordplein Rotterdam 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 20 juni Auteur Forumlid Share Geplaatst 20 juni Deurblad wisselen Waddinxveen 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 22 juni Auteur Forumlid Share Geplaatst 22 juni Mooi toertje naar Zweden gehad Lossen Landkrona en Helsingborg 11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 22 juni Forumlid Share Geplaatst 22 juni Binnennnnnn😜 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 23 juni Auteur Forumlid Share Geplaatst 23 juni 6 uur geleden zei roadtrain: Binnennnnnn😜 Gelukkig wel De lucht was zo helder, dat ik anders levend verbrande in dat zonnetje 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 24 juni Auteur Forumlid Share Geplaatst 24 juni Esquelbecq (Ekelsbeke) 7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 25 juni Forumlid Share Geplaatst 25 juni Op 22-6-2022 om 20:18 zei trieftol: Mooi toertje naar Zweden gehad Lossen Landkrona en Helsingborg Mag ik vragen waarom je via Kolding en de Storebealtbrug naar de brug Kopenhagen- Malmö bent gereden? Waarom niet Puttgarden -Rodby gevaren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 25 juni Auteur Forumlid Share Geplaatst 25 juni 31 minuten geleden zei HendrikJansen: Mag ik vragen waarom je via Kolding en de Storebealtbrug naar de brug Kopenhagen- Malmö bent gereden? Waarom niet Puttgarden -Rodby gevaren? de baas zei we gaan over land die kant op. prima vond ik 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HendrikJansen Geplaatst 25 juni Forumlid Share Geplaatst 25 juni 2 minuten geleden zei trieftol: de baas zei we gaan over land die kant op. prima vond ik Helder verhaal. Als ze bij ons zeggen dat we over land gaan dan varen we Puttgarden-Rodby en Helsingor-Helsingborg. of de brug Malmö -Kopenhagen. Ligt aan het eerste losadres. Maar dit is idd echt over land. Dan gunt jouw werkgever je dus wel een mooie route. of de kostprijs is in jullie werk minder belangrijk als in ons werk. Maar mooi dat het zo kan. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 25 juni Auteur Forumlid Share Geplaatst 25 juni je hoorde mijn ook niet klagen 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts