[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Van Maanen Barneveld overgenomen???


Gast Mark1979

Recommended Posts

De geruchten gaan idd al een tijdje rond. Er zei iemand pas tegen mij: het is waarschijnlijker dat jij miljonair word in 2013 dan dat van Maanen nog bestaat aan het eind van dat zelfde jaar.

Nu heb ik uit betrouwbare bron dat jij aardig "gevuld" ben. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Van Maanen is een half jaar geleden (?) geleden overgenomen door De Haan, maar dat is de tak "speciaal transport".

Maar, er rijden inmiddels rode scania's zonder naam erop rond met oude Vos trailers en daar rijden, u raad het al.... Oostblokkers op.

Gehoord van een chauffeur van Van Maanen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Van Maanen is een half jaar geleden (?) geleden overgenomen door De Haan, maar dat is de tak "speciaal transport".

Maar, er rijden inmiddels rode scania's zonder naam erop rond met oude Vos trailers en daar rijden, u raad het al.... Oostblokkers op.

Gehoord van een chauffeur van Van Maanen.

Ook zien rijden, kon alleen niet zien of er een badslipper op zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben eens begonnen met het topic door te lezen dat jij de winter door geholpen mpest worde . Daar zeg je zelf dat het wel meevalt. Dat is in deze tijd al heel wat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ben eens begonnen met het topic door te lezen dat jij de winter door geholpen mpest worde . Daar zeg je zelf dat het wel meevalt. Dat is in deze tijd al heel wat....

Ja klopt ook wel eigenlijk. Ik ben maandagmorgen gaan werken en was woensdagmorgen terug, ongeveer 40 uur. Vandaag en morgen niks vanwege vorst. Balen.....

Heb de laatste zes weken een kleine twintigduizend uitgegeven aan verbouwingen en straatwerk. Dan wil je wel weer wat binnenbrengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De geruchten gaan idd al een tijdje rond. Er zei iemand pas tegen mij: het is waarschijnlijker dat jij miljonair word in 2013 dan dat van Maanen nog bestaat aan het eind van dat zelfde jaar.
Ja klopt ook wel eigenlijk. Ik ben maandagmorgen gaan werken en was woensdagmorgen terug, ongeveer 40 uur. Vandaag en morgen niks vanwege vorst. Balen.....

Heb de laatste zes weken een kleine twintigduizend uitgegeven aan verbouwingen en straatwerk. Dan wil je wel weer wat binnenbrengen.

Is de sneeuw op?

Als je niet vlug aan t werk gaat en niet stopt met geld uitgeven krijgt die "iemand"geen gelijk.:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
  • Forumlid
De geruchten gaan idd al een tijdje rond. Er zei iemand pas tegen mij: het is waarschijnlijker dat jij miljonair word in 2013 dan dat van Maanen nog bestaat aan het eind van dat zelfde jaar.

Dus eigenlijk mooi klote dat ze er niet meer zijn Erik...

Wat als je bv. 500.000 geleend had en aan hun gegeven, dan was je over 4 maanden... nee, stop toch eens met denken en ga eens werken cd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden