[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

omvormer senseo


majoor2

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Hoera een vraag over mijn oude vak dus kan proberen andwoord te geven.

De Senseo van phillips (de orginele) verbruikt tijdens het opwarmen 1700 watt. zodra water op temp is zakt dat terug alleen zodra koffie gezet wordt gaat hij ook weer water verwarmen dus weer de 1700 watt. daarom tweede bakje ook altijd warmer. (net even gemeten met meter)

weet niet hoelang de omvormer de piek spanning aan kan houden maar als die het bv 30 sec. volhoudt moet het lukken.

ops nadat ik het zelf teruglees toch geen andtwoord ligt echt aan de specificaties van de omvormer (hoelang piekspanning)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke bedankt . alleen weet ik het nog niet ga het wel zelf uitproberen. als mijn omvormer binnen is en ingebouwd is. dus als je ergens een uitgebrande zwarte scania is het dus niet gelukt

vermeld je dat even hier? Dan probeer ikhet niet uit namelijk:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hallo,

Om een Senseo in je auto te gebruiken heb je altijd een omvormer met een zuivere sinus nodig (de duurdere omvormers dus).

Een omvormer met een gemodificeerde sinus ook al is het 3000 watt zal niet voldoende zijn.

Er zit in Leiden een zaak met een goede site waar alles duidelijk staat beschreven, als je dat doorleest ben je volgens mij helemaal op de hoogte.

Zoniet dan worden alle vragen telefonisch of per e-mail duidelijk beantwoord.

Ik mag hier geen reclame maken maar als iemand geintresseerd is in die site dan hoor ik het wel.

Groet, Leonard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

heb ook een omvormer 1500watt met piek van 3000 en extra piek van 4000(15min) en volgens mij moet het wel kunnen,maar geef geen garanties!denk slimste ff navragen bij elektonikazaak of iets dergelijks!!

besteld via internet enthuis bezorgd 225 euri+bezogkosten

:sjalom:

was ook in leiden,maar als ik het zo begrepen heb mag ik hier geen namen/reclame doorgeven??!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja dank je wel heb het gelezen. gaat hem niet worden met mijn omvormer. heb geen zin om zoveel geld uit te geven voor een senseo. heb toch nog een koffiezet apperaat op 24 volt. die doet het nog goed. bedankt iedereen.

altijd handig hoor zo n omvormer!!

je kan er je gwone koffieaparaat van thuis opzetten

je telefoon mee opladen

laptop

dvd-speler

en ga zo maar door!!:cool:

oh ja en die uitgebrande scania??

de kleur heeftie al!!!

:D:D

geintje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bij die firma ook zo'n omvormer gekocht,1500-1700 watt,vandaag ingebouwd.Geen idee wat ie doet,maar ik ga hem gebruiken voor tv,laptop, scheermachine en dat soort dingen.

reclame?

www.omvormer.nu

voor die dingen was een 300 watt omvormer genoeg geweest herman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Roland1980

ff een praktijktip over omvormer/senseo:

ik heb een vrij zware omvormer, 2500 watt met 5000 watt piek, maar hij kan de senseo niet trekken, lampje brand wel, water warmt ook op, maar op het moment dat je het knopje voor de koffie indrukt verzwakken zelfs de koplampen, maar koffie komt er niet uit.

het staat wel grappig trouwens, een senseo koffiezetter midden op het dashboard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een 500watt omvormer met een piek van 1000watt, en is voldoende voor een laptop;)

ik gebruik al jaren een 300 watt omvormer, is voldoende voor de laptop, een scheerapparaat e.d. ik doe er zelfs tv en dvd tegelijk op. is hij sterk genoeg voor.

het enige nadeel aan een 300 watt omvormer is zijn koelend vermogen, op erg warme dagen (25 graden of meer) word ie te warm en stopt ie er mee. maar daarvoor nemen we dus een standairco, dan blijft het koel in de cabine.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ff een praktijktip over omvormer/senseo:

ik heb een vrij zware omvormer, 2500 watt met 5000 watt piek, maar hij kan de senseo niet trekken, lampje brand wel, water warmt ook op, maar op het moment dat je het knopje voor de koffie indrukt verzwakken zelfs de koplampen, maar koffie komt er niet uit.

het staat wel grappig trouwens, een senseo koffiezetter midden op het dashboard

je hebt wel genoeg vermogen maar de verkeerde omvormer, je moet 1 hebben die ook digitale signalen doorgeeft. b.v. als je er een magnetron met draaiknoppen aan hangt{analoog] doet hij het wel maar 1 met druktoetsen[digitaal] dan werkt hij niet. das mij vertelt bij mijn omvormer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
voor die dingen was een 300 watt omvormer genoeg geweest herman

Weet ik Frank,maar ik weet niet wat ik in de toekomst nog meer mee ga slepen.Als ik een magnetron of de vaatwasser of zoiets wil mee nemen heb ik stroom genoeg......Vandaar die zwaardere!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik Frank,maar ik weet niet wat ik in de toekomst nog meer mee ga slepen.Als ik een magnetron of de vaatwasser of zoiets wil mee nemen heb ik stroom genoeg......Vandaar die zwaardere!

een magnetron gaat niet lukken met die sterkte herman. een oud collega van mij heeft dat ook geprobeerd maar een magnetron heeft een te hoog piek vermogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden