[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ondertussen in de VS.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

( lavazza ) .

Drink graag latte's , dus mijn supersweetiepie:kiss: kocht een expresso machien voor ons...

En ze kocht altijd de Lavazza on line, goeie koffie John. Aan de oostkust heb je een paar coffee shops van hun.

Nou, een latte in bv Salem bij de bakker/donutshop kost $2.75 , dat vind ik dan nog normaal.

In een restaurant betaal je voor een normale koffie ongeveer $1.50 en dan vullen ze het altijd op, je zou dus 15 bakkies kunnen drinken voor die prijs, hetzelfde voor je limonade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee, en zero alcohol in je bloed, niks.

Wat een goed ding is want er zijn er nogal die zelfs nuchter maar moeite hebben met rijden.

Nou, als iets niet mag wilt dat niet zeggen dat niemand het doet natuurlijk, bij ons is een koppel, eigenrijders, en die zitten altijd te zuipen, en hebben de koelkast vol met sterke drank.

Als ze laden zitten ze ook gewoon in het kantoor te drinken....

Drink zelf niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En in je filmpje hoor ik best veel herrie, kwam dat door de weg of hoort dat bij je truck?

Ergens zit iets los, weet absoluut niet wat of waar. Je hoort het heel goed tijdens die filmpjes, maar hoor het vrijwel niet tijdens rijden. De eene dag is het erger dan de andere. En onze monteurs zijn heel aardig en hulpvaardig, maar gegarandeerd als ze 1 ding repareren, dan is er iets anders dat perfect werkte kapot. Blijf dus het liefst ver van de shop vandaan.

Was vanochtend op de zaak, klaar om naar huis te gaan, moest er een vracht pallets ergens geleverd worden. Ze vragen dat altijd aan een chauffeur die in de yard is, maar de meeste zijn ook liever lui dan moe.... Ibo doet het wel even.

Dus morgen lossen in KY, leeg terug geladen oplegger aanpikken, en dan weer die tolroad, maar nu naar Elizabethtown PA. Oftewel Etown zoals dat hier vaak afgekort word....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ergens zit iets los, weet absoluut niet wat of waar. Je hoort het heel goed tijdens die filmpjes, maar hoor het vrijwel niet tijdens rijden. De eene dag is het erger dan de andere. En onze monteurs zijn heel aardig en hulpvaardig, maar gegarandeerd als ze 1 ding repareren, dan is er iets anders dat perfect werkte kapot. Blijf dus het liefst ver van de shop vandaan.

Door mensen zoals jou is in Nederland de apk ingevoerd:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het maakt dat geluid sinds de eerste dag Marniks.... Het heeft geen nadelige invloed, en de enigste motor die nog niet gereviseerd is met het aantal mijlen volgens de greasemonkeys (monteurs).

Niet zo leuk bericht, vandaag is 1 van onze chauffeurs overleden in de oplegger, trok aan een pallet en viel neer.

Hij was 72, rijde sinds zijn 17de. Vaak met hem staan buurten in de yard, hij zij altijd, Ibo, most drivers tell me they know everything, you never brag (opscheppen), but know more than most.

Vond dat wel een compliment. De planner en de eigenaar kenden hem ruim 40 jaar, hij deed hetzelfde werk,verhuizingen, hard rijden en hard zuipen.

Voorlopig hoeft er niks meer te gebeuren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Drink graag latte's , dus mijn supersweetiepie:kiss: kocht een expresso machien voor ons...

En ze kocht altijd de Lavazza on line, goeie koffie John. Aan de oostkust heb je een paar coffee shops van hun.

Nou, een latte in bv Salem bij de bakker/donutshop kost $2.75 , dat vind ik dan nog normaal.

In een restaurant betaal je voor een normale koffie ongeveer $1.50 en dan vullen ze het altijd op, je zou dus 15 bakkies kunnen drinken voor die prijs, hetzelfde voor je limonade.

wij hebben hier thuis en op vakantie altijd onze pixie mee van de nespresso

dat is ook erg lekkere espresso van die club van Nestle

benne we ook zeer tevreden over en zelfs ik kan koffie zetten....cupje er in en knopje drukken.

alleen water niet vergeten......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sta nu in Rockton IL te laden voor Lucas, maar een paar fotoos genomen.

Brug naar Henderson KY.

1008620.jpg

Dat is Louisville KY, de snelweg gaat langs down town en de Ohio river.

1008622k.jpg

Ze zijn nogal trots op 1 van hun inwoners.

1008623.jpg

Alias Casius Clay dus...

Was in PA binnendoor van het los naar t laad adres gereden, het is daar vrij oud.

1008626q.jpg

1008627i.jpg

Het is wel relaxed rijden, heel veel goede restaurantjes bv.

1008628o.jpg

Maar ook heel veel stoplichten, ben terug via de snelweg gegaan.

1008629i.jpg

Die woensdag was het +15 graden s'ochtens 16 uur later -20... En dat is nogal frisjes, plus het waaide behoorlijk hard, wat t nog kouder maakt.

Dat is de tolroad in Indiana.

1008633.jpg

1008634w.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach ja.. die Ger, een brabander die ons verteld wat en hoe over ABN...

Tijdje terug verbeterde iemand de grammar, rijden enz, en nu ben ik de kluts kwijt... Was nog wel zo goed tijdens nederlandse les op school.

En ja, de temperaturen kunnen hier soms heel rap zakken of stijgen, het is een land klimaat.

What is the largest temperature change in a 24 hour period

44F is ongeveer +7C -56F is bitter koud, ongeveer uit mijn hoofd -45C (-40 is hetzelfde in C en F)

De trip voor volgende week, zondag ochtend vertrekken. Het is naar t westen, maar niet echt waar het warm is.

Ben trouwens vandaag een lokaal ritje aan het doen..... ssttt, vertel niemand.

https://maps.google.nl/maps?saddr=Corydon,+Indiana,+Verenigde+Staten&daddr=Springfield,+Missouri,+Verenigde+Staten+to:Clinton,+MO,+Verenigde+Staten+to:Kansas+City,+Missouri,+Verenigde+Staten+to:Salina,+KS,+Verenigde+Staten+to:Hays,+Kansas,+Verenigde+Staten&hl=nl&sll=32.059695,-92.680185&sspn=22.805927,44.956055&geocode=FawRRwIdROLd-inTgtVNqDdpiDGkSm4YA521eQ%3BFX3DNwId9Xhw-ik_mMhF92LPhzGgDWkes2z9aw%3BFXh1SQIdow5p-ilVGWbidx3EhzHmg3KxU43a9g%3BFU6dVAIdedhc-imXmemvXvfAhzGiUapq5iWFVQ%3BFdinUAIdYJEu-ilPUFLPYMC8hzHyay3uz0plNQ%3BFco_UQIdzmQU-ilzOr8ZdHmhhzGNg2JqXOx77w&oq=Hays&t=h&mra=ls&z=6

Makkelijk ritje, Salina is om 18.00 in de avond, dinsdag ochtend leeg in Hays.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden