[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ondertussen in de VS.

corydon

Recommended Posts

• Forumlid

Euro is er om jullie te pesten Guido.....:D Maar ze gaan hier ook langzaam de verkeerde kant op.

Bert, dacht dat iedereen dat wel wist.

Deze week rond de kerk aan t rijden, maandag naar KY geweest, vandaag een rondje IN en IL gedaan, net een500 mijl. Was s'ochtens vertrokken en s'avonds weer thuis, wel 4 uur bij 1 klant gestaan, die in Danville IL.

Paar fotoos.

The Stars and Stripes, daar is men zeer trots op. Zelfs in Canada......;)

1009027fksc.jpg

En wat fotoos in Illisnois.

1009028e.jpg

Ziet er laag uit, maar meer dan hoog genoeg, opleggers zijn 13.6 hoog hier.

1009029.jpg

55 mph, dat is de max op de highways in IL, eigenlijk is dat de max in de meeste staten op lokale wegen oost van de Mississipi.

1009033t.jpg

Zomaar een dorp, met een echte weg gemaakt met klinkers, dat zie je niet veel.

1009037.jpg

Main street, beetje uit gestorven.

1009041k.jpg

Dit is Interstate 64, daar wonen we dus. Zie je dat steenhaas, bochten....

1009043t.jpg

1009044t.jpg

Best wel mooi, southern Indiana, en heel rustig.

1009045d.jpg

1009046k.jpg

Deze snelweg is altijd heel rustig, wat je niet kunt zeggen van de meeste snelwegen hier in t oosten.

1009047j.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ziet er laag uit, maar meer dan hoog genoeg, opleggers zijn 13.6 hoog hier.

1009029.jpg Ik weet toch zeker dat je daar niet met 13.60 hoog onderdoor kan,ga je toch echt hoofdpijn krijgen en een zeer boze werkgever LOL LOL LOL.Trouwens nooit geweten dat jullie opleggers net zo hoog zijn als dat ze hier lang zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

JA edje, je leert hier iedere dag weer iets niews. Op een zeer vreugdevolle dag ben je net zo slim als ,,,:ja::cool:

Ben nog steeds thuis, ze belden net dat de oplegger geladen is. Heb er 3 in en rond Chicago, 1 in Milan IL, daarna terug laden in Rockton IL voor Lucas.

Zo zie je maar, het eene weekend rij je 2000 mijl, dan rij je in een week nog minder.

Vertrek om een uur of 3 vanmiddag, tijd zat.

De geele truck is in de garage.. Alles bij de stuuras word vervangen. Gewoon onderhoud dus.

Ook hadden ze het erover om alle lucht balgen te vervangen.

13'6". Zo beter beterweter?:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

L 181. Is vrijwel precies hetzelfde, maar wat jonger. zelfde motor, maar een 10 speed. Allerlei knoppen op t stuur, vind dat maar verwarrend.

181, ze begonnen bij 100, dit is 1 van de laatste die ze ergens hebben gevonden... 80 trekkers, 38 chauffeurs.... Een paar zijn zeldzaam oud, paar andere total of wat dan ook.

Zal de camara meenemen.

De eerste stop is vrij dichtbij downtown Chicago.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
  • Forumlid

Dat is een 300 meter van het los adres in Danville, klein truckstopje.. Ga daar nooit het parkeerterrein op, zitten me toch een partij gaten in..

Weet ook niet waarom daar dat walsje staat, s'nachts zullen er wel meerdere op knallen lijkt me.:D:D

Die MB, ken jij dat bedrijf Douwe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Kaart was niet helemaal correct. De eerste had ik vanochtend al gezien op kantoor op de comp.

S'middags vertelde de planner me dat ze daar 1 keer zijn geweest, en de chauffeur kon niet in t dock komen.

Wel een eer dat ie het mij laat proberen.... Zal morgen eerlijk verslag uit brengen, er is zeker niet veel ruimte.

Er staat daar 1 truck in t dock, maar dat is een korte trekker, met wat ik denk misschien een 48 ft. Kan ook een 45 of 40 ft zijn, ze hebben zoveel maten.

IIG wel net naast de snelweg, Chicago is zeer berucht vanwege een paar honderd viaducten die ongeveer 12 FT zijn.

https://maps.google.nl/maps?saddr=Corydon,+Indiana,+Verenigde+Staten&daddr=Remington+Blvd+to:10+S+290+hanslik+ctNaperville,+Illinois,+Verenigde+Staten+to:Rockfort+IL+to:Onbekende+weg+to:Corydon,+Indiana,+Verenigde+Staten&hl=nl&ll=41.851042,-87.665294&spn=0.000836,0.001372&sll=41.849904,-87.660985&sspn=0.009462,0.021951&geocode=FawRRwIdROLd-inTgtVNqDdpiDGkSm4YA521eQ%3BFTcLfAIdzAfA-g%3B%3B%3BFTEGiAId2viw-g%3BFawRRwIdROLd-inTgtVNqDdpiDGkSm4YA521eQ&t=h&mra=mr&z=20

En ga ook niet naar Milan IL, maar naar Rockford, wat net onder het terug laad adres ligt.

Iemand die een weddenschap wilt afsluiten of t lukt of niet? Ziet er maar krap uit.

Maar zoals jullie behoren te weten, als t precies past is het wel zo lekker......:eek::angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

mbtransport.ca - Home

zegt me niets.maar dr zijn zoveel .mississauge houdt wel vaak in dat er badslippers rijden met handdoeken op hun hoofd.

maar als ze nieuwe petes kopen zijn t geen badslippers die kopen alleen freightshakers..

enne succes morge bij dat adres, ik herinner me n bedrijf ten westen van de 294 in chicago blind side achteruit insteken via n 4 baans weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
  • Forumlid
mbtransport.ca - Home

zegt me niets.maar dr zijn zoveel .mississauge houdt wel vaak in dat er badslippers rijden met handdoeken op hun hoofd.

maar als ze nieuwe petes kopen zijn t geen badslippers die kopen alleen freightshakers..

enne succes morge bij dat adres, ik herinner me n bedrijf ten westen van de 294 in chicago blind side achteruit insteken via n 4 baans weg.

plaatselijk dialect?????? mississauge-badslippers met handdoeken op hoofd-petes-freightshakers is nl forum toch:ja::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Wel????

Awel, vandaag naar Indianapolis geweest, een huur trailer waar ze opslag tanks mee hadden vervoerd terug naar de verhuurder (XTRA lease) gebracht, die waren ze vorige week vergeten terug te brengen:stom:.... Ook zo gemakkelijk daar.

Ga morgen weg voor een redelijk kort ritje naar t noorden.

https://maps.google.nl/maps?saddr=Corydon,+Indiana,+Verenigde+Staten&daddr=Rockton,+Illinois,+Verenigde+Staten+to:Mine%C3%A1polis,+MN,+Verenigde+Staten+to:Blaine,+MN,+Verenigde+Staten+to:38.3391671,-88.0268961+to:Louisville,+KY,+Verenigde+Staten+to:Corydon,+Indiana,+Verenigde+Staten&hl=nl&ie=UTF8&ll=40.605612,-88.209229&spn=4.937409,11.239014&sll=38.6276,-87.453918&sspn=1.270236,2.809753&geocode=FawRRwIdROLd-inTgtVNqDdpiDGkSm4YA521eQ%3BFSTGhwIdNN2w-imN2_ChGpkIiDHH_HZ0ebMD-w%3BFSZkrgIdEt1w-im9u3eTkDOzUjEH7novhMmfkw%3BFV8ZsQId-1hx-ikbKX3PGySzUjFPJNaCmMlEVw%3BFV8CSQId8NDA-im3WzFRy5lxiDHE4ANMXxIv-w%3BFXmwRwIdCG7j-ikR1VuzGgtpiDEy_XEgKLTT1A%3BFawRRwIdROLd-inTgtVNqDdpiDGkSm4YA521eQ&oq=Corydon+IN&t=h&mra=dvme&mrsp=4&sz=9&via=4&z=7

De kaart is grofweg, en er is 1 stop meer daar bij de "twin cities", juist ja, waar die brug in t kanaal flikkerde een paar jaar terug.

Ga heen naar t westen en dan omhoog in Illinois, wat extra mijlen, maar geen steden.

Truck staat hier thuis, trailer net om de hoek.

Een relaxte trip, de eerste morgen, dan de rest woensdag, donderdag leeg in Louisville.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Pierre.... er lezen hier kinderen mee,waaronder waarschijnlijk twee bij jouw thuis... morgen vragen ze aan ma, "wat is dat"?:angel:

Het was een kort tripje in de zin van, Dagje rijden, dagje lossen/laden en wat richting huis weer, sta nu 7 uur van huis.

De vracht was niet klaar, ze belde toen ik nog een uurtje van t laad adres was, wat wel zo aardig was, maar gelijk gestopt en op t gemakje gegeten.

s/Middags alsnog geladen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Zomaar wat foroos van St Paul Minnesota., Stukjesnelweg was gesloten voor vrachtwagens..

dsc02174n.jpg

Gelijk maar bij een koffieshop gestopt. De buurman was niet zo blij met een oplegger voor zijn zaak, maar t was nog vroeg, denk dat ie gewoon een chagerijn was.

dsc02175km.jpg

dsc02176a.jpg

Die straat, een km of 3, was allemaal van die oude gebouwen, maar ergens hadden ze er twee flats recht erachter gezet...

dsc02177e.jpg

Dat is downtown Minneapolis. Wat tegen St Paul ligt, de enige twee grote steden in de heele staat liggen naast elkaar.

dsc02180o.jpg

Dit is de niewe brug.....

dsc02181rb.jpg

Na de tweede gelost te hebben rap de stad uit.

dsc02188t.jpg

Ze houden nogal van bruggen bouwen in die staat, waar je over rijd heeft ook wel zijn beste tijd gehad lijkt me.

dsc02184ek.jpg

dsc02185v.jpg

Na die brug rij je gelijk t centrum van een dorpje door, Hastings in dit geval.

dsc02187i.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites