[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

inbouwen magnetron.


Gast shompie

Recommended Posts

Wie heeft er ervaring met het inbouwen van een magetron in een mercedes actros. Het is een hoge uitvoering. Niet het allernieuwste model maar de laatste ouwe....

Ik had bij de daf de magentron en koelkast naast elkaar onder het bed maar dat past hier niet.. Het liefst zou ik hem op een plank bijvoorbeeld boven de bijrijders plek willen maken maar ik heb daar met mercedes geen ervaring mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een plank boven de bijrijders kant zal ook niet gaan, je krijgt dan je rechter boven kastje niet meer open en je boven bed gaat niet naar beneden. Volgens mij ligt er ook geen bedrading in het kastje.Ik heb er zelf een gewone stop contact ingebouwd en die bedrading heb ik bij de zekeringkast weggehaald.Aan bijrijders kant aan de voorkant zit een paneel,dat haal je weg,dan zie je allerlei relais,aan de bovenkant komen er 2 dikke draden binnen daar kun je zo een draad bij aansluiten.Weet allen niet zeker of dat dik genoeg is voor een magnetron,ik heb alleen maar een koffiezetter en waterkoker erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay. Dat is dan wel het nadeel van dat grote boven bed. Kan bij zo'n actros het beneden bed omhoog? Als dat niet het geval is zou je er voor kunnen kiezen om da magnetron boven het voeteneind te bouwen. Die dikke draden in de actros heb ik al eens gevonden beneden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Garage heeft draden getrokken, en omvormer geïnstalleerd.

Als je zo'n klapstoel hebt aan de bijrijderskant, kun je hem ook onder de zitting kwijt.

Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk