[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

B7 Kassel


reinhard

Vraag

Recommended Posts

  • 0

Het is per defenitie verboden voor LKW's om deze route te gebruiken, als het om transit gaat.

Dus dag en nacht verboden.

En er wordt geregeld op gecontroleerd.

Dus lekker die waardeloze A7 afrijden.:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

De borden staan er wel. Feitelijk gaat het alleen om die 3km B27 (loopt parallel aan de A7).

Ik heb het wel eens nagevraagd op het autohof in Hessisch Lichtenau. En daar vertelden ze me, dat ze er eigenlijk nog steeds niet aan uit zijn.

Die A44 had er al lang moeten liggen natuurlijk. Stukje bij Hessisch Lichtenau is klaar. Nu zijn ze bezig met het vervolg richting Eisenach.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Er zijn wat transport bedrijven die de afsluiting voor vrachtverkeer hebben aangevochten.

De zaak lag afgelopen zomer nog bij de rechter is me door een chauffeur van de fa. Kordel verteld.

Deze mannen gaan gewoon binnendoor, en hebben nooit last van controles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Er zijn wat transport bedrijven die de afsluiting voor vrachtverkeer hebben aangevochten.

De zaak lag afgelopen zomer nog bij de rechter is me door een chauffeur van de fa. Kordel verteld.

Deze mannen gaan gewoon binnendoor, en hebben nooit last van controles.

Ik ken ook een spedition uit oost-duitsland die hun chauffeurs verplicht deze route te nemen.

Bij een boete is de rekening uiteraard voor de brummi.

Die kan wel wat missen van zijn 2100 euro bruto!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Er zijn wat transport bedrijven die de afsluiting voor vrachtverkeer hebben aangevochten.

De zaak lag afgelopen zomer nog bij de rechter is me door een chauffeur van de fa. Kordel verteld.

Deze mannen gaan gewoon binnendoor, en hebben nooit last van controles.

Moest redelijk vaak in Eschwege(https://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl) zijn om te lossen/laden en kan je melden dat ik tamelijk wat aangehouden ben binnendoor. Geen pasje uitlezen, puur of ik bestemmingsverkeer was!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ja, en dan kijken z in de trailer en dan staat er geen lading voor het bedrijf in, of ze bellen even met het bedrijf of jij verwacht wordt om te laden, en jij denkt dat die agenten achterlijk zijn.

gewoon lekker omrijden, net als iedereen, o je hebt er een hekel aan om om te rijden, waarom ben je dan chauffeur geworden, hou je gewoon aan de regels en doe niet moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Ja, en dan kijken z in de trailer en dan staat er geen lading voor het bedrijf in, of ze bellen even met het bedrijf of jij verwacht wordt om te laden, en jij denkt dat die agenten achterlijk zijn.

gewoon lekker omrijden, net als iedereen, o je hebt er een hekel aan om om te rijden, waarom ben je dan chauffeur geworden, hou je gewoon aan de regels en doe niet moeilijk.

Ik heb zo het idee dat jij de omleidingsroute niet kent!:D

Wat een waardeloos stuk is dat.

Drie stroken en over haast 60 km een inhaalverbod.

Lekker met zijn allen met 30 km.u bergop en bergaf, in een treintje rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik heb zo het idee dat jij de omleidingsroute niet kent!:D

Wat een waardeloos stuk is dat.

Drie stroken en over haast 60 km een inhaalverbod.

Lekker met zijn allen met 30 km.u bergop en bergaf, in een treintje rijden.

Als je CAO betaald word zijn die omrij uren werkuren en dienen als zodanig betaald te worden.:ja::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik heb 1 adresje Erfurt en 1 in Plauen

Ga je via de 45 richting Gießen, de Gießener ring op richting Kassel en bij Kirchheim de 4 op richting Erfurt. Zo reed ik ook altijd naar Gotha vanaf Antwerpen

https://maps.google.nl/maps?saddr=Venlo,+Keulsepoort&daddr=50.7264361,8.3946865+to:Erfurt,+Duitsland+to:Plauen,+Duitsland&hl=nl&sll=51.04638,9.155985&sspn=4.012939,10.821533&geocode=Fc7LDwMd9ipeACmh5bJGvFrHRzEIXT0df8N_ag%3BFSQGBgMdvheAAClDKfZNaWq8RzHTxnJFjRUQXw%3BFUD3CQMdeE2oAClx1liDhXKkRzEANjN0wY4gBA%3BFU2IAgMdpDG5AClv5HrqjCahRzEHtUDEKYAFqQ&oq=Plauen&t=h&mra=dpe&mrsp=1&sz=7&via=1&z=7

bewerkt door bituum trapper
link toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
waarom ben je dan chauffeur geworden, hou je gewoon aan de regels en doe niet moeilijk.

Ahum..... dus nu ben ik geen chauffeur meer....:angel: (Dat wisten ze daar al een tijdje corydon.....)

:DBeste Bert, regels zijn er om te overtreden worden, anders hadden we geen regels:ja:. Nou is het hier (nog) zeer gemakkelijk, en zelfs aanvaard bij de meeste agenten, dat je er een soort spel van maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden