Spring naar bijdragen

Duitse automobilisten wacht koude avond


freekv8

Recommended Posts

20 jaar geleden zelf meegemaakt in de buurt van dresden......maar ik had een bed en standkachel bij me :angel:

Leuk om te lezen, ik heb dat daar ook meegemaakt, ik weet het niet zeker maar volgens mij was dat op de 4 en het zal ook een jaar of 20 terug zijn. Er lag toen een laag ijs op straat van een cm of wat en je kon gewoon niet verder meer. Toen heb ik ook midden op de autobaan mijn rust gemaakt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb dan in ieder geval genoeg eten en drinken bij zoals ik altijd heb en ik zou mensen uitnodigen in de cabine (kinderen hebben voorrang) omdat de luxe auto niet zo heel lang warm blijft is mijn eigen ervaring opgedaan in Bosnie.

Je kunt ook andere wezens dan kinderen uitnodigen en dan weet ik wel aktiviteiten waarvan je het warm krijgt :D

Sorry, was inkoppertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het is mij gelukkig nooit gebeurd met de vrachtauto, maar wel eens aan gedacht, mocht het gebeuren dat ik in de winter in een file terecht komt en er de komende uren niet meer uit kom zoals genoemd.

Ik heb dan in ieder geval genoeg eten en drinken bij zoals ik altijd heb en ik zou mensen uitnodigen in de cabine (kinderen hebben voorrang) omdat de luxe auto niet zo heel lang warm blijft is mijn eigen ervaring opgedaan in Bosnie.

Niet om nu de goedheid zelfe uit tehangen, maar dat zou ik (denk ik) doen.

Mijn ervaring op de A6 bij Lelystad paar jaar terug is dat een vrachtwagen ook echt niet warm blijft bij stationair draaien...brrr steenkoude poten hield ik er toen aan over na een paar uur stilstand (jaaa dat was maar een paar uur)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden