[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Schiphol Express


Recommended Posts

  • Forumlid

Hebben dacht ik geen eigen wagens maar er rijden wel veel charters voor. Dat gaat problemen geven.

Transportnieuws - Uitstel van betaling voor Schiphol Express Transport: Tientallen banen op de tocht

Uitstel van betaling voor Schiphol Express Transport: Tientallen banen op de tocht

[TABLE=class: intable]

[TD=class: tcell]image-10774.jpgSCHIPHOL – De rechtbank van Noord-Holland heeft dinsdag uitstel van betaling verleend aan Schiphol Express Transport, gevestigd bij de luchthaven. Ook de gerelateerde bedrijven SE Service Aircargo Europe, Schiphol Express Holding en Schiphol Express verkeren in zwaar weer.

Directeur M. van Rossum legt uit wat er aan de hand is. "Wij hebben financiële problemen. Maar er wordt gewerkt aan een oplossing."

Verschillende scenario’s

"Wat die oplossing kan zijn wil ik nu nog niet op straat gooien De verschillende scenario's ga ik met de bewindvoerder bespreken", meldt hij.

Eigenlijk zit hij niet te wachten op de belangstelling die hij van de pers krijgt en gaat liever in alle rust aan de slag om zijn onderneming te redden. Hij bekent dat de vier onderdelen nauw met elkaar verweven zijn en dus allemaal bij de problemen betrokken zijn...............................

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ook niet voor het eerst.

Vertel gerust verder.

Vanwege de locatie lijkt het pand van SE me goed geld op te leveren bij verkoop.

En ik denk dat het pand eigendom van SE is en dat SE niet huurt (maar ik ben daar geen boekhouder dus zeker weet ik het niet)

Het is één van de weinige logistieke bedrijven op Schiphol waar niet 24/7 gewerkt wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoelde de comeback van het vorige faillissement(en)

Ik dacht dat SE zelf een paar auto's had, wellicht alleen voor op Schiphol.

Verder huurden ze ook in, auto's in de SE kleuren van Rijlaarsdam, Elmers, Standby Logistics.

Die hebben nu misschien een probleem.

Er staat als het goed is hier ergens op het CF een berichtje van iemand die was werkeloos geworden.

Reden; SE had zijn werkgever al een tijd niet betaald en daarom moest zijn baas een autootje opruimen.

Dat was eigenlijk al een voorbode van meer narigheid.

Ik zal eens zoeken en als ik het vind plaats ik de link in dit topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die Limburgers maar klagen. Hier in het westen gaat het net zo snel. Deze zal wel omvallen, die Rutges een tijdje terug en op een paar kilometer afstand trok ook Middelkoop de stekker uit zijn bedrijf om weer schuldenvrij en met lagere lonen door te starten. :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
..... en op een paar kilometer afstand trok ook Middelkoop de stekker uit zijn bedrijf om weer schuldenvrij en met lagere lonen door te starten.

Je bedoelt dat Putter nu voor minder dan E6 aan de slag is? Neeeeeeee, je vergist je, Jan rijdt gewoon lekker verder in de hoogste loonschaal en trede én alle uren betaald. :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tuuuuuuuurlijk Matthieu, ik schreef dat zelf ook al.

Degene die daar nu aan de touwtjes trekt is nog een groentje en doet het allemaal keurig netjes. En als hij niet precies weet hoe of wat dan vraagt hij advies aan z'n vader. En die man heeft er ook geen verstand van. Zaken als uitvlaggen om de loonkosten te drukken zijn al helemaal een ver van hun bed show. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tuuuuuuuurlijk Matthieu, ik schreef dat zelf ook al.

Degene die daar nu aan de touwtjes trekt is nog een groentje en doet het allemaal keurig netjes. En als hij niet precies weet hoe of wat dan vraagt hij advies aan z'n vader. En die man heeft er ook geen verstand van. Zaken als uitvlaggen om de loonkosten te drukken zijn al helemaal een ver van hun bed show. :D

Misschien wilt deze man WEL op een eerlijke en nette manier ondernemen.

Ik weet niet of jij de politiek een beetje volgt, maar het net rond het uitvlaggen begint zich langzaam aan wel te sluiten.

Ik wil wel eens weten waarom jij het uitvlaggen dan nog WEL gerechtvaardigd vindt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zelf hadden ze toch alleen die oude merceders sk?

De rest is/was uitbesteed volgens mij.

Klopt, hier op Airport Twente hebben ze ook een locatie, ouwe meuk van gehuurde panden en vanuit vestiging Duiven wordt alles opgehaald.

Zie die Eilmers dagelijks rondrijden, deze zal nu wel de lul worden.

SE was trouwens een slechte betaler, je moet achter je geld aan, heb er twee of drie keer wat voor gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ook niet voor het eerst.

Ik weet wel dat ze het contract met turkisch airlines hebben kwijtgeraakt aan swissport.

Ik ben er zeker niet gelukig mee,want nu kan ik daar naartoe , en ik kan je zeggen dat is een ramp.

En wat ik heb gehoord gaat het om 5 eurocent in de hernieuwde aanbesteding.

Dat is wel al 3/4 jaar geleden ,maar SE draaide voornamelijk op Turkisch airlines.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Misschien wilt deze man WEL op een eerlijke en nette manier ondernemen.

Ik weet niet of jij de politiek een beetje volgt, maar het net rond het uitvlaggen begint zich langzaam aan wel te sluiten.

Ik wil wel eens weten waarom jij het uitvlaggen dan nog WEL gerechtvaardigd vindt....

Ik volg de politiek een klein beetje en ik zie geen net dat zich sluit

om diegenen die uitvlaggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet wel dat ze het contract met turkisch airlines hebben kwijtgeraakt aan swissport.

Ik ben er zeker niet gelukig mee,want nu kan ik daar naartoe , en ik kan je zeggen dat is een ramp.

En wat ik heb gehoord gaat het om 5 eurocent in de hernieuwde aanbesteding.

Dat is wel al 3/4 jaar geleden ,maar SE draaide voornamelijk op Turkisch airlines.

Wat mankeert er aan dat mooie Swissport

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het veelal eigenaardig dat een chauffeur weet dat het om 5 cent verschil gaat.

Alsof de werkgever of klant dit hem medegedeeld heeft.

Alsof de chauffeur aan de onderhandelingstafel heeft gezeten.

Maar goed, het kan natuurlijk best waar zijn! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik weet niet of jij de politiek een beetje volgt, maar het net rond het uitvlaggen begint zich langzaam aan wel te sluiten.

Ik wil wel eens weten waarom jij het uitvlaggen dan nog WEL gerechtvaardigd vindt....

Ik volg de politiek een klein beetje en ik zie geen net dat zich sluit

om diegenen die uitvlaggen?

Die vraag wilde ik ook stellen aan routier,waar zie je dat? en wat denkt de politiek aan (wettelijk) uitvlaggen te kunnen doen,ik zeg wettelijk he,allerlei schijnconstructies zitten we i.d.d. niet op te wachten.

Als jij dat wel ziet moet je dit eens laten weten,anders krijgen we weer zo en soort "schijnzekerheid"net als jaren geleden dat we door allerlei instantie's in slaap gesust werden dat wij"de besten "waren,die enkele oostblokker kon wel een blokvrachtje wegrijden ,maar voor t echte werk moesten ze "ons" toch hebben.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Faillissement Schiphol Express nabij: doorstart ook

[TABLE=class: intable, width: 494]

[TD=class: tcell, bgcolor: #FFFFFF]image-10789.jpgSCHIPHOL – De uitstel van betaling van Schiphol Express verandert maandag in een faillissement. Dat vertelde Denis Wortelboer zaterdagochtend aan Transport Online.

Hij is extern-adviseur van Anthon Elmers van Internationaal transportbedrijf A. Elmers BV in Hoofddorp, die start samen met Thom Grusewski van Thomsen Select eveneens in Hoofddorp, Schiphol Express door. Het besluit hebben ze vrijdag genomen, na de uitspraak van het faillissement volgt de officiële doorstart.

"Zij nemen de Nederlandse activiteiten en de Europese distributie via Net Express over. Bij Schiphol Express en gerelateerde bedrijven werken 37 mensen op kantoor, in de loods en management. Bij het door te starten bedrijf zijn voor hen 30 arbeidsplaatsen. De huidige directeur Maarten van Rossum gaat niet mee naar het door te starten bedrijf. Zijn zoon wel", meldt Wortelboer.

"Dit iis nmiddels besproken met de bewindvoerder en rechter-commissaris", verduidelijkt hij.

Handelsnaam blijft

"Er blijft gewerkt worden vanaf de huidige locatie Schiphol Zuidoost. Schiphol Express ...........

Lees verder : Transport-Online.nl [/TD]

[/TABLE]

bewerkt door Knoalster
svp bronvermelding en niet compleet bericht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden