[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Schiphol Express


Recommended Posts

  • Forumlid

Doet ie goed die Anthon.. Hij is goed bezig..Een van mn eerste baasjes.. Heb toen ik net mn rijbewijs had ook gereden voor SE eerst bij Rijlaarsdam en later bij Elmers.. Was toen al een vaag iemand die maarten,geen vervelend persoon.. Waren altijd mooie dagritten en je kwam overal.. Op Eindhoven hadden ze ook een depot,moest daar vaak retourladen op vrijdag na 3 x op en neer geweest te zijn van aalter naar bergeijk.. Dan aansluitend lossen bij road air,was je zaterdagochtend om een uur of 5 leeg als het mee zat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

denk dat Elmers daar heeft op ingesprongen.. Elmers was eigenlijk Se,voor het transport dan,en nog een paar oa rijlaarsdam en in brabant geloof ik nog 1... Verder weet ik niet veel over SE,weet dat de zus van Anthon op de planning zat daar.. Weet niet of ze er nu nog zit/zat...:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Doet ie goed die Anthon.. Hij is goed bezig..Een van mn eerste baasjes.. Heb toen ik net mn rijbewijs had ook gereden voor SE eerst bij Rijlaarsdam en later bij Elmers.. Was toen al een vaag iemand die maarten,geen vervelend persoon.. Waren altijd mooie dagritten en je kwam overal.. Op Eindhoven hadden ze ook een depot,moest daar vaak retourladen op vrijdag na 3 x op en neer geweest te zijn van aalter naar bergeijk.. Dan aansluitend lossen bij road air,was je zaterdagochtend om een uur of 5 leeg als het mee zat...

heeft elmers onlangs niet een deel van Rijlaarsdam overgenomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • Forumlid
Bos logistcs reed toch ook voor schiphol express?er komt vanzelf weer een baassie die dat over neemt voor een klein prijsje he.dan laten ze buitenlanders rijden,want die zijn lekker goedkoop.gr bris

Waarom buitenlanders

Nee we leven in een Europa En daar ligt de toekomst

En Nederland is er een onderdeel van

En het kapitaal wint altijd

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee we leven in een Europa En daar ligt de toekomst

Huub

Geloof je hier nou echt in Huub?

Pieker me suf maar heb de voordelen van een verenigd europa voor de gewone man in NL nog niet kunnen bedenken.

Weet het, is een egöistische opmerking maar weiger "europees" te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bos logistcs reed toch ook voor schiphol express?er komt vanzelf weer een baassie die dat over neemt voor een klein prijsje he.dan laten ze buitenlanders rijden,want die zijn lekker goedkoop.gr bris

Net als Van Swieten. Zie je ook alleen Polen voor trekken. En er was ook een Turk hier uit Nederland (ja, hoe moet ik het anders omschrijven). Die reed er ook voor. En die ging toen op internet klagen dat Van Swieten de prijs omlaag had gedaan en dat die Polen het nu reden (Breviter rijdt dat dacht ik). Weet niet of die Turk Speedy uit Rotterdam was. Dacht het eigenlijk wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bas, ben jij wel eens eerder op 't cf geweest. Je hebt zo'n bekende schrijfstijl:confused:

Matthieu, BAS uit Ulft heeft hier een eigen topic. Had je dat nog niet gelezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Net als Van Swieten. Zie je ook alleen Polen voor trekken. En er was ook een Turk hier uit Nederland (ja, hoe moet ik het anders omschrijven). Die reed er ook voor. En die ging toen op internet klagen dat Van Swieten de prijs omlaag had gedaan en dat die Polen het nu reden (Breviter rijdt dat dacht ik). Weet niet of die Turk Speedy uit Rotterdam was. Dacht het eigenlijk wel.

Ik doe het voor niks Wat zeg je daar van

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En wat isdan het voordeel als je niet in de EU zou zitten? Voor de gewone man he.

Ja hoeveel A4-tjes wil je dat ik volschrijf, paar dan;

veel minder criminaliteit.

schurkenstaten zelf hun problemen laten oplossen en niet met ons geld.

veel minder zwartwerkers en de daardoor ontstane problemen. etc.etc.

Maar dit kan je vast zelf ook wel bedenken, je bent slim genoeg, alleen verdring je het en je moet natuurlijk je eigen positie verdedigen!

Europa op deze manier gaat niet goedkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Even netjes.

Voordelen van uit de EU :

we moeten het zelf weer doen en kunnen Europa niet de schuld geven van alles wat er mis gaat.

we kunnen de arbeidsmigratie weer beperken, zodat een deel van die werkelozen alhier ook weer

alhier aan het werk kunnen.

we hoeven ons niet meer druk te maken over twee verschillende regeringen, er is er nog maar 1.

we betalen niet meer mee aan de EU dus besparen miljarden.

de corruptie zal afnemen want er zijn geen nutteloze maar wel lucratieve baantjes in Brussel meer te vergeven.

de Europarlementariers kunnen hier de politiek in en nuttig zijn voor ons land in plaats van voor hun portemonnee

Ik kan er vast nog wel een paar bedenken als ik er een dagje over brainstorm.

edit : vergeet ik helemaal te melden dat ik ook nog wel wat voordelen aan de EU zie, hoor.

Maar daar ging het hier gelukkig niet over :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Strak onder woorden gebracht JP!

Alleen hoe ex Europarlemantariers ooit nog normaal kunnnen gaan functioneren ontgaat me een beetje.

Die Europarlementariers .. wel, we doen het gewoon zo met die gasten :

We zetten ze aan het werk bij mijn baas, eerst 3 maanden met behoud van WWB uitkering net zoals het klootjesvolk.

Roepen dat we heel tevreden over ze zijn enzovoort ..

Beloven ze gouden bergen als ze na die drie maanden nog wel even 4 maanden extra met behoud van

WWB uitkering werken en daarna zetten we ze klem met een minimumloon waar ze geen nee

tegen kunnen zeggen want anders vangen ze helemaal geen stuiver.

En na die 7 maanden zeggen wij : kijk, dat is die EU van jullie in het klein,

en zo voelt dat voor de gewone man, waar jullie het contact 30 jaar geleden mee

verloren zijn.

Dan zijn ze snel genezen denk ik :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden