Forumlid cummins Geplaatst 3 januari 2008 Forumlid Share Geplaatst 3 januari 2008 in beverwijk zit hotel/restaurant de wijkerhaven die pas helemaal gerenoveerd is. er zijn nieuwe douches toiletten en het hele interieur is vernieuwd en opgeknapt alsook is het restaurant gedeelte uitgebreid. er is elke dag een wisselend dagmenu voor een redelijke prijs. Café Restaurant Wijkerhaven Noorderkade 5 1948 NR Beverwijk Tel.: 0251 211842 route vanaf de wijkertunnel(a9) afslag beverwijk richting de zwarte markt, dan 2e rotonde rechts dan eerste straat links dan kun je daar een parkeer plekje zoeken en je hoeft niet bang te zijn dat er doordeweeks luxewagens worden geparkeerd want die parkeerplaatsen worden alleen in het weekend gebruikt. doe er je voordeel mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Daffieduck007 Geplaatst 5 juni 2010 Forumlid Share Geplaatst 5 juni 2010 SUPERTENT!!!! Is niet goedkoop maar je kunt er eten, douchen en slapen als de beste!!! Helemaal TOP!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 3 maart 2011 Forumlid Share Geplaatst 3 maart 2011 Zeker een goede tent, stond er geregeld toen ik nog voor schavemaker trok. Maar nu ga ik er niet meer heen, beetje lullig voor mijn vriendin als ik 1 km van huis sta;). Mocht je vreselijk trek hebben in pannenkoeken, iets verder zit een goede pannenkoekenschip. Je kunt dan parkeren aan de Nieuwekade in Beverwijk (mij niet vastzeten:D) . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Domino Geplaatst 3 maart 2011 Forumlid Share Geplaatst 3 maart 2011 Hier een linkje van de boot. Let wel!! Tot 20:30 geopend!! http://restaurant.t-schip.nl/contact.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid marcje Geplaatst 15 juni 2013 Forumlid Share Geplaatst 15 juni 2013 ging hier toch over de wijkerhaven en niet over t schip.... zit er regelmatig en heb t erg naar me zin daar goed t is niet t goedkoopste restaurant,maar voor een goed en vol bord erten heb ik graag wat over en elke dag heb je een lekkere daghap voor een scherpe prijs https://www.facebook.com/DeWijkerhaven?hc_location=stream ilona zet ook elke dag de daghap op facebook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast routier Geplaatst 15 juni 2013 Share Geplaatst 15 juni 2013 Ik ben er nog nooit geweest, maar als ik zo op streetview kijk, dan is het met officieële parkeerplekken maar matig gesteld! Of heb ik het nu helemaal mis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast fleur Geplaatst 15 juni 2013 Share Geplaatst 15 juni 2013 Tot 3 jaar terug ook vaak geweest, is er nog wel sfeer na die verbouwing ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid burt Geplaatst 15 juni 2013 Forumlid Share Geplaatst 15 juni 2013 Ieder zijn ding. ROSE MURPHY MET KEES VAN DE STAD AFGELOPEN ZONDAG IN DE WIJKERHAVEN. Het zal wel gezellig zijn als zelfs MURPHY naar Beverwijk komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast fleur Geplaatst 15 juni 2013 Share Geplaatst 15 juni 2013 Ieder zijn ding.ROSE MURPHY MET KEES VAN DE STAD AFGELOPEN ZONDAG IN DE WIJKERHAVEN. Het zal wel gezellig zijn als zelfs MURPHY naar Beverwijk komt. Wijker haven>Murphy>Bootje > zou kunnen als de sigaren weer eens op waren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid adriaantje Geplaatst 15 juni 2013 Forumlid Share Geplaatst 15 juni 2013 Ik ben er nog nooit geweest, maar als ik zo op streetview kijk, dan is het met officieële parkeerplekken maar matig gesteld!Of heb ik het nu helemaal mis? tot 6u30 s,morgens kan /mag je parkeren aan het einde van de straat op de kaai zakmarzegge verder i,d,d niet veel parkeerplek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 15 juni 2013 Forumlid Share Geplaatst 15 juni 2013 Aan de kant van de weg mag je ook gewoon staan, als je Zaterdag's om 8 uur maar opgelazerd bent ivm de zwarte markt en betaald parkeren 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid marcje Geplaatst 15 juni 2013 Forumlid Share Geplaatst 15 juni 2013 parkeeren is op zich prima ja gewoon neerzetten waar die past alleen als er een boot te lossen is op de kade moet je rond 6 wel weg wezen @burt: ze hebben regelmaatig een leuk feestje daar dit weekend is t spare rib weekend:banaan: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid burt Geplaatst 15 juni 2013 Forumlid Share Geplaatst 15 juni 2013 @burt: ze hebben regelmaatig een leuk feestje daar dit weekend is t spare rib weekend:banaan: Ik heb het gezien op Facebook, daar heb ik de foto ook "gepikt". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid marcje Geplaatst 19 juni 2013 Forumlid Share Geplaatst 19 juni 2013 gister weer lekker een avondje gezeten.... gezellig hoorbiertje:ok: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Jan Wouter de Haan Geplaatst 19 juni 2013 Forumlid Share Geplaatst 19 juni 2013 Hele week al gezeten, goed eten en lekkere koude halve liters van het juiste merk. Gezellige tent vind ik persoonlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 6 februari 2017 Forumlid Share Geplaatst 6 februari 2017 Laat ik dan hier maar ook mijn mening geven. Top tent met uiterst vriendelijke mensen in de bediening. Heerlijk gegeten, het halve haan menu. Zeer zeker waar voor je geld en absoluut niet te duur. Parkeren kan gewoon in de straat. Schoon sanitair. Doucheruimte is niet te groot, maar zeker wel schoon. Ik zit niet vaak in deze hoek, maar als het weer voor komt, weet ik waar heen te gaan. 6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 10 augustus 2017 Forumlid Share Geplaatst 10 augustus 2017 Kreeg dit berichtje via de app Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 10 augustus 2017 Forumlid Share Geplaatst 10 augustus 2017 Verdomd jammer. Ben er slechts 1x geweest, maar voelde mij daar zeer welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid marco555 Geplaatst 11 augustus 2017 Forumlid Share Geplaatst 11 augustus 2017 Daar baal ik ook als een stekker van, was echt een toptentje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 11 augustus 2017 Forumlid Share Geplaatst 11 augustus 2017 Zag het gisteren ook voorbij komen, jammer dat ze de deuren sluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 13 oktober 2018 Forumlid Share Geplaatst 13 oktober 2018 nou ik ben er van de week geweest is weer open . zag er netjes uit en een goed bord eten 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts