[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Intrabex b.v., Axel


Recommended Posts

  • Forumlid

Intrabex - Your problem is our business - Home

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:[/TD]

[TD=class: data]Intrabex B.V.[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:[/TD]

[TD=class: data]Drieschouwen Zuid 33 c[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:[/TD]

[TD=class: data]4571RV Axel[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:[/TD]

[TD=class: data]22051699[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:[/TD]

[TD=class: data]000003797406[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging[/TD]

[TD=class: tabelrij]Status:[/TD]

[TD=class: alert]Faillissement [/TD]

[TD=class: tabelrij]Kenmerk: [/TD]

Tel.nr. curator: 0115563984

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb ik nog nooit van gehoord, ligt ook aan de andere kant van het water ee dus ja.......:p

Als ik naar de site kijk, dan lijkt het mij een bevrachtingskantoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Is idd een bevrachtingskantoor. Het stond/staat daar altijd vol met oostblokkers die op een vrachtje stonden te wachten.

In het zelfde pand zit Jasperse transport, maar durf niet te zeggen of die met elkaar te maken hebben...

Rare jongens aan de overkant van het water............:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Van hun website Intrabex - Your problem is our business - Home

"Daarnaast zijn wij in staat, door samenwerking met specialisten op dit gebied, om met dezelfde hoge servicegraad transporten naar overzeese bestemmingen aan te bieden"

Dat is het natuurlijk al gauw, als je vanuit Axel werkt.....LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Van hun website Intrabex - Your problem is our business - Home

"Daarnaast zijn wij in staat, door samenwerking met specialisten op dit gebied, om met dezelfde hoge servicegraad transporten naar overzeese bestemmingen aan te bieden"

Dat is het natuurlijk al gauw, als je vanuit Axel werkt.....LOL

haha, goed dat Kaptein Haak dit niet leest......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Reken erop dat een bevrachtingskantoor aardig wat centjes per dag binnen moet halen. Zeker als het geen 1-man bedrijf vanuit huis meer is.

2 man salaris: € 100.000

Administratie: € 10.000 part-time

Huur pandje: € 30.000

Auto: € 15.000

Diversen: € 10.000

Maakt 165.000 euro per jaar kosten. Stel je hanteert 10% marge, dan moet je dus €1.650.000 omzet per jaar hebben. We werken ongeveer 200 dagen per jaar, dus dat is € 8250,00 per dag omzet in tijden dat het werk niet voor het oprapen ligt. Of je moet je marges verhogen maar dat is niet reeel op het moment want de prijs waarvoor het bevrachtingskantoor het krijgt is al marginaal.

Prijzen zijn fictief en er zijn vast nog wel meer kosten. Dit opzetje was puur voor de indicatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Of je moet je marges verhogen maar dat is niet reeel op het moment want de prijs waarvoor het bevrachtingskantoor het krijgt is al marginaal.

Als je een bevrachtingskantoor hebt op dit moment dan heb je op dit moment het voor het uitzoeken wie het goedkoopst rijdt. De een rijdt nog goedkoper dan de andere om de auto's maar aan het rijden te houden. Als je je opdrachten rechtstreeks van een fabriek hebt en een "normale" prijs hebt afgesproken aan het begin van het jaar valt er heel veel te verdienen per vracht. Op het moment worden, om een voorbeeld te geven, compleet vrachten vanaf Zwitserland naar Nederland of Belgie aangeboden voor rond de € 600,- . Deze vrachten gaan als zoete broodje over de toonbank. Ik weet zeker dat het (Zwitserse ) expediteur, bevrachtingskantoor of de transporteur die deze vrachten uit eerste hand heeft daar heel veel aan verdient.

Andersom vanaf Nederland zal dat ook zo werken, alleen kan ik daar geen voorbeelden van noemen omdat bij ons bedrijf geen opvracht aannemen via expediteurs...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De een rijdt nog goedkoper dan de andere om de auto's maar aan het rijden te houden.

Dat noemen we: je concurrent het verlies niet gunnen. Moet je voor € 600,00 vanuit CH naar NL, verkoop je auto's en ga lekker 38 uur per week in een fabriek werken want dan verdien je tenminste nog wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je een bevrachtingskantoor hebt op dit moment dan heb je op dit moment het voor het uitzoeken wie het goedkoopst rijdt. De een rijdt nog goedkoper dan de andere om de auto's maar aan het rijden te houden. Als je je opdrachten rechtstreeks van een fabriek hebt en een "normale" prijs hebt afgesproken aan het begin van het jaar valt er heel veel te verdienen per vracht. Op het moment worden, om een voorbeeld te geven, compleet vrachten vanaf Zwitserland naar Nederland of Belgie aangeboden voor rond de € 600,- . Deze vrachten gaan als zoete broodje over de toonbank. Ik weet zeker dat het (Zwitserse ) expediteur, bevrachtingskantoor of de transporteur die deze vrachten uit eerste hand heeft daar heel veel aan verdient.

Andersom vanaf Nederland zal dat ook zo werken, alleen kan ik daar geen voorbeelden van noemen omdat bij ons bedrijf geen opvracht aannemen via expediteurs...

Zou je denken?

Bevrachtingskantoor concurreert met andere bevrachtingskantoren, en moet dus ook met zijn prijzen duiken, omdat de bedrijven ook wel weten dat de concurrentie groot is en de prijzen omlaag kunnen.

Zou je denken dat de bedrijven er weer winst op maken, maar die verrekenen het weer door in de prijzen voor hun eind product, omdat er ook een grote concurrentieslag/prijzen oorlog is bij hun, omdat de consumenten alles zo goedkoop mogelijk willen. Dus die verdienen er misschien ook niks extra's op.

Dus ik denk dat dat nog wel meevalt, dat de bevrachtingskantoren er wel bergen met geld aan verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat noemen we: je concurrent het verlies niet gunnen. Moet je voor € 600,00 vanuit CH naar NL, verkoop je auto's en ga lekker 38 uur per week in een fabriek werken want dan verdien je tenminste nog wat.

Ben ik helemaal met je eens. Het punt is dat de meeste transportbedrijven nog (iets) verdienen aan de opvracht en dit soort vrachten meenemen om een gedeelte van de kosten te dekken van de terugreis. Het punt is dat je gewoon niets meer vindt voor een normale prijs via Expediteurs / Teleroute / Timocom. Iedereen neemt het voor dat geld mee en de afzenders/ expediteurs zijn de lachende derde. Als je tegen zo'n expediteur zegt dat je bijvoorbeeld minimaal € 800,- nodig hebt, lachen ze je recht in het gezicht uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zou je denken?

Bevrachtingskantoor concurreert met andere bevrachtingskantoren, en moet dus ook met zijn prijzen duiken, omdat de bedrijven ook wel weten dat de concurrentie groot is en de prijzen omlaag kunnen.

Zou je denken dat de bedrijven er weer winst op maken, maar die verrekenen het weer door in de prijzen voor hun eind product, omdat er ook een grote concurrentieslag/prijzen oorlog is bij hun, omdat de consumenten alles zo goedkoop mogelijk willen. Dus die verdienen er misschien ook niks extra's op.

Dus ik denk dat dat nog wel meevalt, dat de bevrachtingskantoren er wel bergen met geld aan verdienen.

Om terug te gaan naar het voorbeeld van de vracht van CH > NL voor € 600,-. Ik weet bijna zeker dat de Zwitserse expediteur/ bevrachtingskantoor of transporteur die deze vrachten uit de eerste hand heeft daar minimaal € 1000,- voor krijgt. Als je daar alleen voor hoeft te wachten tot de eerste "gek" zich aanbiedt om die vrachten te rijden en een paar faxjes voor hoeft te versturen, dan heb je niet heel veel van die vrachten nodig om je dagelijkse marges te pakken. Als je dan vervolgens ook nog een betalingstermijn van 60 of 90 dagen hanteert en van je opdrachtgever binnen 30 dagen betaald krijgt is het een lucratieve bezigheid.. Als je als Expediteur de vrachten die je kunt krijgen uit de eerste hand te goedkoop aanbied is het je eigen schuld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
'Weten hun veel..... ;)

Pffff, zogenaamd honderd jaar chauffeur en kan niet eens nadenken, zo'n Leo. Maar wel zitten lullen over prijzen hè in een chauffeurscafe.......

Ik probeerde vrijdagmorgen vroeg te lossen en ging laden in Milaan en omstreken. ;)

Nog meer geld......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden