Spring naar bijdragen

Ik kan geen alinea's meer maken.


Recommended Posts

Ligt het aan mijn kant of bij het forum, ik kan mijn bericht alleen nog maar als 1 zin typen, alinea's doet die niet meer, zo word een wat langer verhaal best wel onleesbaar.

Javascript uitgeschakeld?

Of gebruik je iets om dit forum toch zonder reclame te bekijken?

Welk OS of welke browser je gebruikt is niet belangrijk, het gaat om de instellingen en evt. plugins.

Link naar opmerking
Gast trucker10

Die trojan melding komt niet van het forum af.. Het lijkt of een smiley de reeds eerder ergens opgelopen trojan triggert om wakker te worden.. :D

--== Freddy ==--

Ik kreeg de waarschuwing na een zoekopdracht in google over " uitlezen chauffeurskaart "

Wekelijks scan ik de PC met Dr Web CurIt en dagdagelijks voor het afsluiten loopt Malwherebytes en Anti-Malware van Ashampoo

verder loopt er de Antispyware en virusscanner post-15033-1394788809,5332_thumb.jpg

Link naar opmerking
  • Forumlid

Ik gebruik IE en Firefox op Windows 7 64 bit, en ik bedenk met net eigenlijk dat ik IE 10 gisteren heb geïnstalleerd om te kijken hoe het werkt en dat het daar nog niet goed in gaat.

Zit nu in Firefox, mijn standaard browser en daar werkt het perfect, ik denk dus dat het aan IE ligt, kan ook bijna niet anders want ik kan weer enteren.

Link naar opmerking
Ik gebruik IE en Firefox op Windows 7 64 bit, en ik bedenk met net eigenlijk dat ik IE 10 gisteren heb geïnstalleerd om te kijken hoe het werkt en dat het daar nog niet goed in gaat.

Zit nu in Firefox, mijn standaard browser en daar werkt het perfect, ik denk dus dat het aan IE ligt, kan ook bijna niet anders want ik kan weer enteren.

Ik denk nog steeds dat het aan de instellingen van Javascript ligt.

Of je had voor IE 10 nog een Java plugin moeten installeren.

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden