[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dacapo warehousing plus andere bv's, Ridderkerk


Recommended Posts

  • Forumlid

Charterde veel werk uit. Gaan veel bedrijven last van hebben.

Dacapo | Groupage U wilt uw vervoerskosten zo efficiënt mogelijk inzetten? Met de gr

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:[/TD]

[TD=class: data]Dacapo Warehousing & Distribution B.V.[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:[/TD]

[TD=class: data]Ridderhaven 8 [/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:[/TD]

[TD=class: data]2984BT Ridderkerk[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:[/TD]

[TD=class: data]24254929[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:[/TD]

[TD=class: data]000010264167[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een bedrijven zijn er toch op deze aardkloot zeg, dat het effe kan duren alla, maar uren voor iets simpels als een auto laden. Ik ben nu twee weken in de loods bezig, en vannacht een recordje gevestigd, volle trailer gelost in 20 minuten en het chauffeurtje kon gelijk weg, papieren waren al getekend voordat hij voor het dock stond, dus was alleen effe afgeven na het tellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat lukt niet echt met al die pallets Loewe Tv's, moet je best voorzichtig mee doen, en dan is er bij ons ook nog weinig ruimte om het weg te zetten en de doorgang is ook niet al te breed. Dus gelijk de pallets die in de andere wagens konden doorgezet. Maar ik heb ook eens 1 keer een trailer gelost in een minuut, stond vol met rol-in containers melk, effe overrijden naar de koelloods aan de overkant, trailer zonder deuren en de laadploeg die een ram op de zijkant geeft dat je kun gaan rijden, ik rij weg en hoor een herrie, volle trailer leeg, de laadploeg is een halve dag bezig geweest om de boel op te ruimen.:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat een bedrijven zijn er toch op deze aardkloot zeg, dat het effe kan duren alla, maar uren voor iets simpels als een auto laden.

Zo is het, gister liep ik bij ons op de expeditie, om 13:00u een wagen van ons eigen geladen helemaal vol, maar ondertussen komt er ook nog een Duitser die een volle bak komt lossen en een volle bak leeggoed weer terug komt laden. Terwijl ik de eerste pallet bij de Duitser eruit trek, komt er nog een Duitser aan om 20 pallets te lossen en als ik bij de 1e Duitser ongeveer op de helft ben komt er ook nog een Belg aan om te laden.

Dus, heb ik ze naar de kantine toegestuurd en gezegd dat ik ze zou roepen als ze aan de beurt waren. Ze zien ook dat je in je eentje je best doet, dus blijven ze ook rustig.

bewerkt door Teddybeer
Quote gerepareerd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden