[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Cmr versturen naar zaak??


airbag

Recommended Posts

  • Forumlid

Met een smartphone kun je app installeren om foto's te maken van een document die als pdf opgeslagen word. Die kun je opsturen...

Maar ik heb dit zelf ook al weleens geprobeerd met mijn telefoon (samsung galaxy s plus) maar ik vond de kwaliteit niet zo goed als je hem uitprint. Handgeschreven tekst is slecht te lezen. Maar wellicht heb je een andere

telefoon met betere camera?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast Freddepet

Ik ben wekelijks thuis en heb ook overwogen om alles onderweg te gaan scannen. Maar als ik een scanner koop voor onderweg dan wil ik er ook een die echt mobiel is, dus op een accu of batterijen. Daar zijn er niet zoveel van, de meesten die hebben stroom nodig. Hetzij via 220Volt, hetzij via USB. Mijn keus voor een mobiele scanner was gevallen op de Xerox Mobile scanner, omdat deze op accu werkt en een Ey-Fi kaartje heeft, waarmee je draadloos verbinding kunt maken met tablet of smartphone, etc. om de bestanden vervolgens te kunnen mailen of op te slaan.

Maar zoals gezegd ik ben wekelijks thuis en heb dus een andere oplossing gekozen die niet alleen veel goedkoper, maar ook praktischer was, nl een HP officejet. waarbij de scanner via een sheetfeeder gaat, dus automatische doorloop van documenten, en ja, ook CMR's. Om via een app foto's te maken dat is inderdaad niet het mooiste resultaat, dat heb ik ook al ondervonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden