[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeur vermist!!! Robby Faassen van R. Faassen Transport uit Lekkerkerk


Barry

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het laatste signaal van de boordcpu kwam uit een klein dorpje daar in de buurt

Das letzte Signal des Bordcomputers stammt aus einem kleinen Dorf in der Nähe von Schweringen

Bron : NonstopNews – Meldung

Over welke boordcpu spreken ze hier ? als daar een track and trace inzat en deze was niet gemanipuleerd dan is de locatie toch heel wat dichter dan het dorpje ernaast .

Nu bang afwachten tot ..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
P.S. hij zal de eerste niet zijn die na carnaval boven water komt.:D

Een wrange vooruitziende blik

Traceren via "Maut" ? vorig jaar is er in Antwerpen een vrachtwagen gestolen die later opgemerkt is in Duitsland via de Maut wilde men de route weten waarheen de vrachtwagen zich bewoog > daarvoor is dit syteem niet ontwikkeld kreeg men te horen :confused: .

Toll-collect geeft die gegevens wel vrij. Bij de aanvraag moet een proces verbaal vd politie zitten en ongeveer 500 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een wrange vooruitziende blik.

Sorry hoor,dat ik niet gelijk van het ergste uitging.

Ik ben nu eenmaal geen pessimist en zie het nogal eens van de optimistische kant.:angel:

( In mijn P22 was ik de eerste die opperde dat t misschien wel mee kon vallen,en niet gelijk aan t ergste dacht.)

Trouwens,mijn"blik"was niet wrang hoor, als mijn vooruitziende blik waar was geweest dan had meneer Faassen al lang weer onder ons geweest.:ja:

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Toll-collect geeft die gegevens wel vrij. Bij de aanvraag moet een proces verbaal vd politie zitten en ongeveer 500 euro.

Alleen de geregistreerde gebruiker krijgt bij de afrekening een afschrift van de route die het voertuig op welk tijdstip heeft afgelegd.

Derden is het niet mogelijk bewegings profielen te verschaffen.

Lediglich der registrierte Benutzer erhält von Toll Collect mit der Abrechnung die Information, auf welcher Strecke der Lkw zu welchem Zeitpunkt gefahren ist, und welchen Mautbetrag der Nutzer zu entrichten hat. Dritten ist es nicht möglich, Bewegungsprofile zu erstellen,

Ook foto,s van bestuurders die door een,op controle portaal geplaatste, camera zijn gemaakt worden onherkenbaar gemaakt,

En foto,s van voertuigen die niet mautplichtig zijn worden in fracties van seconden gewist.

Die Fahrer sind auf den Bildern nicht erkennbar. Darüber hinaus wird bei nicht mautpflichtigen Fahrzeugen, bei denen aufgrund der Vermessung das Nichtbestehen der Mautpflicht festgestellt wurde, das erstellte Bild nicht hinsichtlich des Kennzeichens ausgewertet, sondern innerhalb von Sekundenbruchteilen gelöscht.

Bron:Toll Collect: Datenschutz & Sicherheit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

wat ik net heb begrepen via twitter is dat ze met een kraan de cabine hebben proberen omhoog te halen en dat het lichaam van de chauffeur er toen uit gevallen is en dat ze helaas het lichaam nog niet hebben gevonden kan op een

Lkw in der Weser: Lebloser Körper des Fahrers abgetrieben und noch nicht gefunden | Hoya/Eystrup

NonstopNews – Meldung

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
heel triest ze hadden beter eerst het lichaam kunnen bergen die wagen is niet zo belangrijk is mijn mening
dat waren ook mijn gedachten:confused:

Beetje ondoordachte opmerking van jullie kant.

Het is natuurlijk heel gemakkelijk om een lichaam te bergen in een snelstromend riviertje als je achter je pc zit. Ietwat ongemakkelijker word het als je daadwerkelijk op die veerstoep zelf staat en nog lastiger is het als je in je duikpak onder water bent in het volslagen donker een opgezwollen lijk uit een cabine moet knippen. Ik kan me zo voorstellen dat ze die cabine aangepikt hebben -wat waarschijnlijk al lastig genoeg is- en uit elkaar is gevallen met hijsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Beetje ondoordachte opmerking van jullie kant.

Het is natuurlijk heel gemakkelijk om een lichaam te bergen in een snelstromend riviertje als je achter je pc zit. Ietwat ongemakkelijker word het als je daadwerkelijk op die veerstoep zelf staat en nog lastiger is het als je in je duikpak onder water bent in het volslagen donker een opgezwollen lijk uit een cabine moet knippen. Ik kan me zo voorstellen dat ze die cabine aangepikt hebben -wat waarschijnlijk al lastig genoeg is- en uit elkaar is gevallen met hijsen.

Als je ziet in hoeveel stukje die cabine uit het water is gekomen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat die wagen op de lompe manier uit het water is gehaald. Rap, rap want de bootjes moeten varen. Als ze lichamen uit een vrachtschip kunnen bergen die op de bodem van de zee ligt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden