[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dubbele bemanning


Lotus

Recommended Posts

  • Forumlid

Als je bij een dubbele bemanning 2 chauffeurskaarten in de digitale VDO tachograaf hebt zitten doordat je met 2 chauffeurs gaat rijden, waar moeten het symbool van de bijrijderskaart dan op staan.

Je hebt de keuze tussen arbeid, rust, en automatisch op rijden (wieltje).

Als ik hem op rust zet dat verspringt het bedje naar rijtijd heb ik het idee. Zodra er gereden wordt.

Is dit juist, of doe ik iets verkeerd.

Graag advies of tips.

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jan wanneer jij jou kaart in het andere sleufje duwt terwijl je collega gaat rijden doet dat apparaat zelf zijn ding.

Dubbel bemand kun je 21 uur dooor aan 1 stuk, ieder 10 uur rijje en dat ene uurtje heb je nodig om te pissen en je kaartjes te wisselen

Als je altijd met 2 man rijdt kun je beter 1 man 10 uur en de andere 9 uur maken,en dat per dag afwisselen.

Dan maak je 6 x 19 = 114 rij uur

Als je beiden 10 uur per dag rijdt mag je dat toch maar 2 x per week doen en maak je( 2 x 20=40) + ( 4 x 18=72) =112 uur.

Als je je beperkt tot de voorgeschreven 112 rijuren( 2 x 56 uur/week) heb je t toch een stuk gemakkelijker en kun je zelfs misschien nog tijd vinden om eens te s*****en:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mogel, europeaan.

Tja jij weet er wel het maximale uit te halen op die manier.

Maar zo nauwt het er bij ons nie hoor.

Dubbelbemande ritjes komen zo nu en dan een voor wanneer we met levende have langere transporten hebben.

Dit gaat hooguit naat Polen of Oosterijk en komt maar een paar keer per jaar voor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tja jij weet er wel het maximale uit te halen op die manier.

Het maximale op een,voor jou ,zo comfortabel mogelijke manier.:D:D

Overigens denk ik niet dat mensen die altijd dubbel bemand rijden aan hun maximaal aantal rij uren komen,in die 21 uur die je ter beschikking staan zul je ,buiten tanken,pissen,tre.. uuh.. mast,,eeh eten,ook nog wel eens wat moeten laden of lossen.

Of je moet,dubbel bemand,bij een baas werken waar je leeg op kunt en niet terug hoeft te laden.:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het maximale op een,voor jou ,zo comfortabel mogelijke manier.:D:D

Overigens denk ik niet dat mensen die altijd dubbel bemand rijden aan hun maximaal aantal rij uren komen,in die 21 uur die je ter beschikking staan zul je ,buiten tanken,pissen,tre.. uuh.. mast,,eeh eten,ook nog wel eens wat moeten laden of lossen.

Of je moet,dubbel bemand,bij een baas werken waar je leeg op kunt en niet terug hoeft te laden.:D:D

klopt> paar weken geleden om 13.00 omgeving Oss vertrokken om te laden in Delden, de andere morgen lossen boven Passau Oosterijk in en daar lossen, en met la/lo erbij stonden we met 22 uur weer terug op de Hengesberg om 9 uur met zen tweejen te maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden