Forumlid bituum trapper Geplaatst 3 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 3 januari 2016 Heb jij niks an, met dat platte dak Kwestie van 4 boutjes bij die enkelasser die we hebben Link naar opmerking
Administrators Marotrans Geplaatst 3 januari 2016 Administrators Share Geplaatst 3 januari 2016 Ik ook: wil wel maar mag niet... En eerlijk gezegd is me dat Scania-ruitje zo 'kaal' al wel laag zat; ben meer zicht gewend mét vaantje Link naar opmerking
Forumlid Durashift Geplaatst 3 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 3 januari 2016 (bewerkt) Ik ook: wil wel maar mag niet... En eerlijk gezegd is me dat Scania-ruitje zo 'kaal' al wel laag zat; ben meer zicht gewend mét vaantje Oh? Zat toevallig dit weekend nog een filmpje te kijken over 'een dag mee met één van jouw collega's '.. bij Loos. Nou, daar hing vrolijk zo'n halve maan slinger aan de bovenzijde van de ruit.. In overtreding? (ja, dat was hij wel door niet handsfree rijdend te bellen.. op film. ) 3 januari 2016 bewerkt door Durashift Link naar opmerking
Forumlid bituum trapper Geplaatst 3 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 3 januari 2016 Hmmmm, stikker achter op het ADR bord dan maar Link naar opmerking
Administrators Marotrans Geplaatst 3 januari 2016 Administrators Share Geplaatst 3 januari 2016 Oh? Zat toevallig dit weekend nog een filmpje te kijken over 'een dag mee met één van jouw collega's '.. bij Loos. Nou, daar hing vrolijk zo'n halve maan slinger aan de bovenzijde van de ruit.. In overtreding? (ja, dat was hij wel door niet handsfree rijdend te bellen.. op film. ) Klopt, rijdt er nog zo één, ondertussen ook met wit stuur, verlengde zonnekap en meer van die dingen. Daar is meer commentaar op, maar het fijne weet ik er ook niet van. Die auto' s staan wel elke dag onder het raam ván... In ieder geval ga ik me daar de vingers niet aan branden en wil ook geen ongelukken op m'n geweten hebben door te weinig zicht. Laatst heb ik in 'n weekje nachtdienst drie nachten een auto mee gehad met een raamband voor de voorruit; vreselijk irritant! Om die er meteen af te trekken gaat me te ver voor één nachtje met zo'n auto, al zijn er nachtrijders die het gewoon doen. Voor m'n gevoel rijd je de hele tijd met een half gezichtsveld, je gaat proberen tussen die schelpen door te kijken (dus scheef zitten) of er onderdoor kijken (en te laag zitten met rugpijn tot gevolg in mijn geval). Eén had dan nog weer een rood lichtlijntje door die band gefrummeld: wat mij betreft allemaal even kansloos bij die lage voorruiten. Bij auto's als de Actros of MAN met een hoge ruit kan ik me er niet druk over maken, wanneer er geen zonnekap op zit kan ik het me ook nog wel voorstellen maar dan beperkt het je zicht tenminste niet. Link naar opmerking
Forumlid Durashift Geplaatst 3 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 3 januari 2016 Je vraagt je af waarom Scania het dan maakt (bedenkt).. zo'n lage ruit... het land van veiligheid voor alles toch? 1 Link naar opmerking
Administrators Marotrans Geplaatst 3 januari 2016 Administrators Share Geplaatst 3 januari 2016 Ik vind het wel een verschil of je overdag winkeldistributie doet of 's nachts pendelt tussen DC's Ger... en voor dat eerste heb ik 'n vaste auto met schone voorruit Link naar opmerking
Forumlid europeaan Geplaatst 3 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 3 januari 2016 Als je je geroepen voelt, zoek een leverancier om ze te maken. Hier het voorbeeld . wie heeft dat ding trouwens nog hangen van de nog actieve leden alhier?????? Rechtsklikken>opslaan als> openen in een fotoprogramma>linksklikken op afdrukken( op fotopapier ,A4 of 10 x15) insealen en voor de voorruit hangen. 2 Link naar opmerking
Forumlid Durashift Geplaatst 3 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 3 januari 2016 Wat is eigenlijk de reden dat de Belgisch vlagkleuren op links staan en de NL op rechts? Tekstueel staat het NL op links en BE op rechts.. Is dat alleen vanwege de 'rode kleur overloop'? Link naar opmerking
Forumlid bituum trapper Geplaatst 3 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 3 januari 2016 Hangt al in trekker nummer 5 bij mij, ietwat met vergane kleuren Link naar opmerking
Gast transploft Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 (bewerkt) Rechtsklikken>opslaan als> openen in een fotoprogramma>linksklikken op afdrukken( op fotopapier ,A4 of 10 x15) insealen en voor de voorruit hangen. maar dan heb je nog steeds het probleem met werkgevers die verbieden om dit soort zaken in het zichtveld te hebben voor de voorruit (en terecht).Wat Ger ook al schreef, je wilt echt niet achter de tralies zitten, omdat bij een ongeval je zicht belemmerd was door dit soort spullen...... Denk jij echt dat ik toen op zaterdag avond na bijna 1,5 dag cel nog vrijgelaten was, en naar huis had gemogen als ik attributen voor het raam gehad had?? Ik weet wel zeker van niet....... En denk nu niet, dat overkomt mij niet........ Dat dacht ik dus ook...... 4 januari 2016 bewerkt door transploft Link naar opmerking
Gast routier Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Wat is eigenlijk de reden dat de Belgisch vlagkleuren op links staan en de NL op rechts? Tekstueel staat het NL op links en BE op rechts.. Is dat alleen vanwege de 'rode kleur overloop'? Daarvoor moet je bij Roel Appel zijn, die hier al jaren niet meer actief is. Link naar opmerking
Forumlid Durashift Geplaatst 4 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 4 januari 2016 Daarvoor moet je bij Roel Appel zijn, die hier al jaren niet meer actief is. Dat wordt lastig dan. Link naar opmerking
Forumlid europeaan Geplaatst 4 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 4 januari 2016 maar dan heb je nog steeds het probleem met werkgevers die verbieden om dit soort zaken in het zichtveld te hebben voor de voorruit (en terecht). Wat Ger ook al schreef, je wilt echt niet achter de tralies zitten, omdat bij een ongeval je zicht belemmerd was door dit soort spullen...... Denk jij echt dat ik toen op zaterdag avond na bijna 1,5 dag cel nog vrijgelaten was, en naar huis had gemogen als ik attributen voor het raam gehad had?? Ik weet wel zeker van niet....... En denk nu niet, dat overkomt mij niet........ Dat dacht ik dus ook...... Je moet niet gelijk beren achter iedere boom zien Cor,en je moet m niet in t zichtveld hangen,dat klopt. Je zou een auto kunnen vragen met een grotere voorruit. ( een Volvo FH -XL bijvoorbeeld,of n Renault Magnum.) 1 Link naar opmerking
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 4 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 4 januari 2016 Bij een daf heb je er niks geen last van, eerder profijt, als de zon weer eens tussen de 2 zonnekleppen door schijnt 1 Link naar opmerking
Gast transploft Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Je moet niet gelijk beren achter iedere boom zien Cor,en je moet m niet in t zichtveld hangen,dat klopt. Je zou een auto kunnen vragen met een grotere voorruit. ( een Volvo FH -XL bijvoorbeeld,of n Renault Magnum.) jaaahhh zo'n Magnum is een heerlijke reiswagen ...... (Alleen lastig in al die centrums die hoogte :: ) 1 Link naar opmerking
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 4 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 4 januari 2016 jaaahhh zo'n Magnum is een heerlijke reiswagen ...... (Alleen lastig in al die centrums die hoogte )Mijn collega rijd met een 106 ssc..... 4 meter is 4 meter Link naar opmerking
Gast transploft Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Mijn collega rijd met een 106 ssc..... 4 meter is 4 meterklopt, ik heb inderdaad bij mijn vorige werkgever ook voor de Hema getrokken met een ssc op Frankrijk en Luxemburg, maar in Amsterdam (om maar een plaats te noemen) is het niet echt handig (ook die 13.60 meter oplegger niet trouwens) 1 Link naar opmerking
Forumlid bituum trapper Geplaatst 4 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 4 januari 2016 De 106 SSC is 10 cm hoger als de 105 SSC Cor als ze beiden op dezelfde maat banden staan Link naar opmerking
Gast transploft Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Je zou bijna hoogtevrees krijgen...... Link naar opmerking
Forumlid bituum trapper Geplaatst 4 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 4 januari 2016 Als je er uitdonderd heb je een paar 100ste seconde langer om na te denken hoe je neer wil komen 1 Link naar opmerking
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 4 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 4 januari 2016 klopt, ik heb inderdaad bij mijn vorige werkgever ook voor de Hema getrokken met een ssc op Frankrijk en Luxemburg, maar in Amsterdam (om maar een plaats te noemen) is het niet echt handig (ook die 13.60 meter oplegger niet trouwens) Combi hé. Komt ook in de Kinkerstraat. En in Hoorn..rij je om de HEMA heen..... 1 Link naar opmerking
Gast transploft Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Combi hé. Komt ook in de Kinkerstraat. En in Hoorn..rij je om de HEMA heen.....maar wij lossen niet in de Kinkerstraat zelf hoor, maar is de straat er achter, daar wil je toch echt niet komen met een oplegger of aanhanger hoor Marcel ::En Hoorn zou je met een city makkelijk kunnen lossen ja, die draait kort genoeg om het pand heen ja, daar moet ik met de motorwagen al over de stoep weg draaien.... 1 Link naar opmerking
Administrators Murphy Geplaatst 6 januari 2016 Administrators Share Geplaatst 6 januari 2016 Mijn collega rijd met een 106 ssc..... 4 meter is 4 meter Jij nu toch ook, binnenkort?.......... Link naar opmerking
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 6 januari 2016 Forumlid Share Geplaatst 6 januari 2016 Jij nu toch ook, binnenkort?.......... Neu was niet mijn trekker........ Link naar opmerking
Recommended Posts